Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

Solidariziranje sa ...

18 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

blagi

nepročitano,
3. lis 2008. 05:24:3803. 10. 2008.
Solidariziranje sa gradovima koji nemaju Peristila, a imaju stakla:

http://projekt-stakleni-peristil.blogspot.com/

--
:: Blagi
:: BBS, Modem FAQ, Preporucujem freeware, Broadband FAQ

Gashtapano

nepročitano,
3. lis 2008. 05:36:5003. 10. 2008.

"blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message

Dobro je, samo neka odma predvide mjesto za klima uređaje...

blagi

nepročitano,
3. lis 2008. 05:42:1003. 10. 2008.
Gashtapano je pisao :

> "blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message

> Dobro je, samo neka odma predvide mjesto za klima uređaje...

Pa to lici na jedan oveci klima uredjaj. :)

Lidija

nepročitano,
3. lis 2008. 05:42:3603. 10. 2008.

> Solidariziranje sa gradovima koji nemaju Peristila, a imaju stakla:
>
> http://projekt-stakleni-peristil.blogspot.com/

Vidila sam to na split.com.haeru

Dobra sprdancija na temu shopping centara i parkiralista. Nazalost samo ovi
prvi nicu ka gljive posli kise.

ZW/BLS

nepročitano,
3. lis 2008. 06:18:0303. 10. 2008.

"blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message

> http://projekt-stakleni-peristil.blogspot.com/

:))))))
Treba ugasit ovu stranicu dok je �eki nije vidija. :(

nepročitano,
3. lis 2008. 06:55:5103. 10. 2008.
On Fri, 03 Oct 2008 11:24:38 +0200, blagi wrote:

> Solidariziranje sa gradovima koji nemaju Peristila, a imaju stakla:
>
> http://projekt-stakleni-peristil.blogspot.com/

vrhunski odra�en projekt.

pred ovim bi se i 3LHD povuka u mi�ju rupu

BEBI

nepročitano,
3. lis 2008. 22:24:0803. 10. 2008.
"blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
> Solidariziranje sa gradovima koji nemaju Peristila, a imaju stakla:
>
> http://projekt-stakleni-peristil.blogspot.com/

E moj blagi ;) posla ja ovo prijatelju, a on odma u slobodnu
http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/24785/Default.aspx
i u jamerike, oni naši tamo popizdili, pišu pisma UNESCO-u :):):)
*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*

blagi

nepročitano,
4. lis 2008. 03:32:2904. 10. 2008.
BEBI je pisao :

> [...]
> i u jamerike, oni naši tamo popizdili, pišu pisma UNESCO-u :):):)

Pa sta san ja kriv? Nisan ja sla okolo neukima, koji ne znaju jezik. :)

Rasplet moze bit pozitivan ili negativan. Ili ce izazvat paznju i
akciju ili ce otupiti od prosipanja suludih projekata pa ce ovi na
vlasti progurati i ponesto najludje.

edwina

nepročitano,
7. lis 2008. 18:01:4907. 10. 2008.
:D

ady9116

nepročitano,
5. ruj 2023. 10:10:0005. 09. 2023.
在 2008年10月8日星期三 UTC+8 06:01:49,<edwina> 写道:
> :D
First of all, I recommend a cost-effective online shopping website, Temu.

It is a global website, including the
United States https://www.temu.com/
Japan https://www.temu.com/jp
Germany https://www.temu.com/de
France https://www.temu.com/fr
Italy https://www.temu.com/it

Share a few more cost-effective products

1. clay beads
Clay beads, handicrafts, can be made into bracelets.
https://www.temu.com/clay-beads-s.html

2. cute stuff
Cute little objects, placed at home, will look very warm. Small objects as decorative items, such as toys, plants, dolls, paintings, etc.
https://www.temu.com/cute-stuff-s.html
https://www.temu.com/cute-things-s.html

3. Cyber Sigilism
Tattoo stickers can be washed off and will make you look handsome.
https://www.temu.com/cyber-sigilism-tattoo-s.html

4. mini printer
Mini thermal printer label material photos
https://www.temu.com/pocket-printer-s.html

5. stitch stuff
Sewing materials for small trinkets
https://www.temu.com/stitch-stuff-disney-s.html

6. womb tattoo
Sexy, Waterproof Belly Tattoo Sticker
https://www.temu.com/womb-tattoo-s.html

7. rose toys
rose doll, decoration, artificial flowers
https://www.temu.com/the-rose-toy-s.html
0 novih poruka