Uľasna reklama za Oľujsko

pApAk

Dosad je Oľujsko imalo ok reklame, pa do jako dobre s upečatljivom
navijačkom pjesmom koja se čak mogla i čuti na tribinama, ali ovo
preseravanje s "Oče naą.." i nekakvom kvazi-navijačkom-himnom-molitvom je
nevjerojatno pretjerivanje... Joą uvijek se nadam da ću između redaka
pronaći nekakvu ironiju, ali ovakvo povezivanje
drľave-nacije-crkve-vjere-ponosa-domoljublja-nogometa-piva stvarno je
odvratno...

Gotovo da mi je reklama zgadila i pivo i nogomet...

Kenny

In article <ftibkb$jsm$1...@news1.carnet.hr>, no...@svinja.hr says...

Nema ironije, barem je niti ja nisam uspio pronaci.

pApAk

Zakaąnjeli crosspost na hr.rec.sport.nogomet :-)

pApAk

"pApAk" <no...@svinja.hr> wrote in message

Nevjerojatno mi je da se usuđuju upotrijebiti dijelove molitve (a i himne) u
svrhe reklame... :-/

Marin

> Dosad je Ožujsko imalo ok reklame....

Zaključak nakon ove grozomorno loše reklame jest: cijeli marketing "Žuje"
može se sakrit pred ekipom iz Karlovca.

//Marin

Ivan aka Jura

/cut

Meni je ok reklama...

--
"Sve je to zbog Dinama,
kad sam pijan na tribinama,

BBB

On Wed, 9 Apr 2008 14:13:10 +0200, "pApAk" <no...@svinja.hr> wrote:

>"pApAk" <no...@svinja.hr> wrote in message

>Nevjerojatno mi je da se usu?uju upotrijebiti dijelove molitve (a i himne) u
>svrhe reklame... :-/

Slazem se, ovaj put nije uspjelo kao prije ... :(

pApAk

"Ivan aka Jura" <marka_...@yahoo.com> wrote in message

Moľda tvoj sig objaąnjava zaąto ti je ok ;-)
Znam da je svima nama koji volimo nogomet reprezentacija ZAAAAKOONNN, ali
asocirati ili čak izjednačavati reprezentaciju s vjerom i nacijom meni je
ipak previąe... Ma čak su i mogli pokuąati razbuditi domoljublje, ali ovako
očito i naivno stvarno je odvratno...

Zdravko Dren - ©erif

> Zaključak nakon ove grozomorno loše reklame jest: cijeli marketing "Žuje"
> može se sakrit pred ekipom iz Karlovca.

"Ekipa iz Karlovca" se nakon prošlogodišnjeg nemilog događaja sa otrovanjem
jednog čovjeka
može reklamirati krilaticom - ŠTO TE NE UBIJE, TO TE OJAČA.

Fle's

"pApAk" <no...@svinja.hr> wrote in message

nisam je vidio tak da ne mogu komentirati!

OVO_@hotmail.com Jure

"pApAk" <no...@svinja.hr> wrote in message

Za ovu reklamu bi netko trebao kazneno odgovarat.

pApAk

"Jure" <jprusac_MAKNI OV...@hotmail.com> wrote in message

:-0

batman

"pApAk" <no...@svinja.hr> wrote in message

eh, nisi vidio reklamu u kojoj mati i kci raspravljaju o stolici tj.
"zatvoru" .

indiana

"Zdravko Dren - �����������������������������������" wrote:

> "Ekipa iz Karlovca" se nakon pro�logodi�njeg nemilog doga�aja sa otrovanjem
> jednog �ovjeka
> mo�e reklamirati krilaticom - �TO TE NE UBIJE, TO TE OJA�A.

Zaključak? Fuj piva

5545

Ni za vrijeme rata nismo imali budnicu ovog kalibra.

Ivan aka Jura

?

> Znam da je svima nama koji volimo nogomet reprezentacija ZAAAAKOONNN,

Dalo bi se raspravljati...

> ali asocirati ili čak izjednačavati reprezentaciju s vjerom i nacijom meni je

> ipak previše...

S vjerom se slazem ne bi trebalo(uzmi reklamu kao zabavu i gledal bus je
s drugog aspekta), al s nacijom itekako.
Ak repka nije neko sportsko obiljezje nacije onda kaj je?

Nikąa [Goran Nikąić]

"pApAk" <no...@svinja.hr> wrote in message
/cut

ne ątima nikako, mislim da neće joą dugo to biti na televiziji
da podsjetim na joą jednu reklamu a da ne reklamiram nikoga, kada se jedan
glumac od njih trojice koji reklamiraju to pivo "kao" pretvori u isusa pa sa
plastičnom bocom od 2l uspije natočiti hrpi ekipe pivo, aludirajući na isusa
kako je nahranio gomilu ljudi sa x ribe i y kruha

onoff...@gmail.com

On 9 tra, 15:45, Ivan aka Jura <marka_ragn...@yahoo.com> wrote:

> S vjerom se slazem ne bi trebalo(uzmi reklamu kao zabavu i gledal bus je
> s drugog aspekta),

Ja nisam primijetio nikakvu ironiju u reklami, pa riječi "Oče naš" ne
mogu shvatiti kao zabavu...

> Ak repka nije neko sportsko obiljezje nacije onda kaj je?

Domoljublje u kontekstu nogometa je ok, ali u normalnim
količinama ...ne sjećam se točno riječi u reklami ali mislim da su sa
domoljubljem pretjerali... npr. nešto je bilo kao "dok nam srce bije",
a nogomet se igra puno kraće od toga, naime samo 90 minuta...

Uostalom to nije reklama za repku nego za pivo!

smith

"Nikąa [Goran Nikąić]" <gMAKNI...@gmail.com> wrote in message

> [...]

> sa plastičnom bocom od 2l uspije natočiti hrpi ekipe pivo, aludirajući na
> isusa kako je nahranio gomilu ljudi sa x ribe i y kruha

ta je barem duhovita za razliku od ove

smith

"pApAk" <no...@svinja.hr> wrote in message

Vidio sam je jucer, nisam vjerovao koliko ljigavi mogu biti

onoff...@gmail.com

> - Prikaži citirani tekst -

Može li netko navesti cijeli tekst reklame?

Cape

Uzasna je. Nazalost, nasa nogometna reprezentacija je postala "brand".

Ivan aka Jura

onoff...@gmail.com wrote:
> Ja nisam primijetio nikakvu ironiju u reklami, pa riječi "Oče naš" ne
> mogu shvatiti kao zabavu...

Di sam spomenul ironiju? Govorim o zajebanciji...

> [...]
> domoljubljem pretjerali... npr. nešto je bilo kao "dok nam srce bije",
> a nogomet se igra puno kraće od toga, naime samo 90 minuta...

Nogomet se igra puno duze od 90 min, nesto najblize ovom "suvremenom"
jos od kraja 19 st. Ak uzmes i ostale slicne igre jos i puno duze od
kine do srednje i juzne amerike.

> Uostalom to nije reklama za repku nego za pivo!

I velim meni je rekla zajebancija...

onoff...@gmail.com

On 9 tra, 16:35, Ivan aka Jura <marka_ragn...@yahoo.com> wrote:

> Di sam spomenul ironiju? Govorim o zajebanciji...

Netko je spomenuo reklamu za neko drugo pivo gdje bradata faca s 2L
pive napije ekipu od 50 ljudi asocirajući na Isusa... E ja jesam
katolik i znam da neke i vrijedja ova reklama ali meni je ok jer je
reklama neozbiljna, tako je napravljena i tako je shvaćam i sve je
ok... A u reklami za Žuju svaka izgovorena riječ je "izgovorena
ozbiljno", tj. u reklami se ozbiljno brije na "oče naš" itd itd, tj.
ne primjecujem nikakvu ironiju, nikakav pokusaj neozbiljnosti... Oni
koji su radili tu reklamu su 100% ufurani u tu spiku bez imalo ironije
i sprdnje na svoj račun...

> Nogomet se igra puno duze od 90 min, nesto najblize ovom "suvremenom"
> jos od kraja 19 st. Ak uzmes i ostale slicne igre jos i puno duze od
> kine do srednje i juzne amerike.

Nisi me shvatio. Htio sam reći da je nogomet "samo igra" i glupo mi je
izjednačavati "borbu" tih 90 minuta, sa nekakvim borbama na život i
smrt, tj. "dok nam živo srce bije" itd. itd. itd.
I meni proradi domoljublje kad oderemo bahate engleze na wembleyu, ali
ovo u reklami je previše... Nažalost, ne znam točno riječi reklame,
ali koliko se sjećam, stvarno su ga pretjerali...
Eto ako netko zna riječi, neka posta...

> I velim meni je rekla zajebancija...

Ako si mislio da ti je "reklama" zajebancija, onda ok ako je ti tako
shvaćaš, ali sam 100% uvjeren da oni koji su je radili ne shvaćaju tu
svoju reklamu kao "zajebanciju" i onda me ljuti kad oni misle da smo
mi tako primitivni pa padamo na takve jeftine marketinške fore... E
toliko pijan nisam...

Ivan aka Jura

onoff...@gmail.com wrote:
> [...]
> svoju reklamu kao "zajebanciju" i onda me ljuti kad oni misle da smo
> mi tako primitivni pa padamo na takve jeftine marketinške fore... E

Ok. Izgleda da smo svaki "shvatili" reklamu na svoj nacin. :)
Ne vjerujem bas da su ozbiljno isli na tu foru vec cisto tak, malo iz
zajebancije...

Rijecanin

Samo vi pijte , dok od Vas rade pijance njima ide lovica u dzep. Da se mene
pita ja bi zabranio reklamiranje alkohola a u njega spada i piva..

Darios667

Ljudi moji na sta ste vi osjetljiv... pod nosom vas se vara, mulja, ponizava
i sl., a vi se tu osvrcete na jednu reklamu. OK, nije uredu, ali koliko ima
reklama koje otvoreno LAZU i krivo predstavljaju proizvod pa se oko njih ne
podigne nikakva prasina.
A da ne govorimo o politickim pitanjima u drzavi....

onoff...@gmail.com

Ali rijetko koja reklama predstavlja proizvod pozivajuci na
domoljublje i religiju, a da taj proizvod uopce nema veze niti s
jednim niti s drugim...
Ajd da se poziva profinjeno izmedju redaka ne bih nista rekao, ali
ovako...

Marin Vukovic

pApAk <no...@svinja.hr> said:

> [...]

> meni je ipak previše... Ma čak su i mogli pokušati razbuditi

> domoljublje, ali ovako očito i naivno stvarno je odvratno...

Budući da sama crkva u Hrvata vjeru asocira ili izjednačava sa znatno
gorim stvarima, ja bih rekao da je ovo bezazleno.

Marin
--
sportnet.hr | www.sportnet.hr

Kenny

In article <ftij5b$djt$1...@localhost.localdomain>, gMAKNI...@gmail.com
says...

Ta je bila duhovita i mogla se shvatiti na vise nacina.

Ovdje zapocinje s " Oce nas...." i nakon zahuktavanja kadar jurne iz
zagrebacke katedrale prema nogometasima. Nema niti govora o nekoj
zafrkanciji.

Kenny

In article <ftin6h$481$1...@ss408.t-com.hr>, marka_...@yahoo.com
says...

> Ok. Izgleda da smo svaki "shvatili" reklamu na svoj nacin. :)
> Ne vjerujem bas da su ozbiljno isli na tu foru vec cisto tak, malo iz
> zajebancije...

Nisu, tj. nisu uspjelo prenjeti svoju viziju ako su mislili na
zajebanciju.

onoff...@gmail.com

On 9 tra, 19:20, Kenny <and...@seronja.com> wrote:
> In article <ftin6h$48...@ss408.t-com.hr>, marka_ragn...@yahoo.com
> says...

> Nisu, tj. nisu uspjelo prenjeti svoju viziju ako su mislili na
> zajebanciju.

Citat sa ozujsko.hr:

"TV SPOT MOLITVA:
29.3.2008. premijerno na HTV-u prikazan je novi TV spot "Molitva"
Ožujskog piva. Osmislio ga je Studio Nexus na čelu s kreativnim
direktorom Albinom Uršić. Stavljajući se svim srcem u kožu jednog
vjernog navijača i kako on proživljava igru naših reprezentativaca
bila je ideja novog TV spota."

Nema govora o zafrkanciji...

Darios667

> [...]
> jednim niti s drugim...
> Ajd da se poziva profinjeno izmedju redaka ne bih nista rekao, ali

Ne znam, mene ovo uopce ne dira. Glupa reklama, ali me ne dira...
Vise me smeta kada se nesto reklamira da je besplatno, a nije, kada se
predstavljaju lazne statistike, lazne vijesti, kad se odobravaju glupe
emisije koje po 2 sata sadrze samo "ZOVITE, ZOVITE, DOBIT CETE,
ZOVITE!!!"... i sl.

> [...]
> navijačkom pjesmom koja se čak mogla i čuti na tribinama, ali ovo
> preseravanje s "Oče naą.." i nekakvom kvazi-navijačkom-himnom-molitvom je

eh.... kakvo pivo, takva i reklama....

Toil and trouble

jadne su im sve reklame, kao i samo pivo. karlovacko jako blizu.

Jon Davis

> [...]
> odvratno...
>
> Gotovo da mi je reklama zgadila i pivo i nogomet...

Reklama je odvratna...

zvone

On 9 tra, 14:13, "pApAk" <n...@svinja.hr> wrote:
> "pApAk" <n...@svinja.hr> wrote in message

> Nevjerojatno mi je da se usuđuju upotrijebiti dijelove molitve (a i himne) u
> svrhe reklame... :-/

Prvi su poceli Englezi s onim debelim raspjevanim crncem.

Hellraiser

I tada nas je Rijecanin počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
škrinje znanja:

> Samo vi pijte , dok od Vas rade pijance njima ide lovica u dzep. Da se mene
> pita ja bi zabranio reklamiranje alkohola a u njega spada i piva..

Kolega riječaninu, nemaš pojma :)
Naime reklamiranje alkohola JEST zabranjeno, a pivo (i vino) spada u
prehranu.

And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...

zvone

On 9 tra, 14:08, "pApAk" <n...@svinja.hr> wrote:
> [...]
> odvratno...
>
> Gotovo da mi je reklama zgadila i pivo i nogomet...

Reklama je izvrsna, ali stavlja premali naglasak na potrebitost
sjeverno-atlantskih integracija.

mazna nudla

Evo, ja sam radio storyboard za tu reklamu (nacrtao sam slicice po Albinovom
tekstu, koje je on potom prezentirao direktorima Ozujskog koji su odobrili
snimanje reklame) i sa zgrazanjem gledao kako mi osobno, bez imalo sprdnje
opisuje kako je reklamu zamislio. Cak je i demonstrirao kako se jedan od
igraca pomoli klecuci na terenu i stalno je ponavljao kako je to super
ideja. Posebno je bio ponosan na prizor sokola iznad vukovarskog tornja.
Uglavnom, posto vrlo cesto radim storyboarde za reklamne agencije, zamrzio
sam reklame vise nego inace a ova je apsolutno najgora koju sam imao prilike
crtati. ODVRATNO!

OVO_@hotmail.com Jure

<onoff...@gmail.com> wrote in message

> [...]

Citat sa ozujsko.hr:

"TV SPOT MOLITVA:
29.3.2008. premijerno na HTV-u prikazan je novi TV spot "Molitva"

Oľujskog piva. Osmislio ga je Studio Nexus na čelu s kreativnim
direktorom Albinom Urąić. Stavljajući se svim srcem u koľu jednog
vjernog navijača i kako on proľivljava igru naąih reprezentativaca

bila je ideja novog TV spota."

Nema govora o zafrkanciji...

To i jest ono sto nam je diglo zivce.
Ono sa Isusom je simpaticno,a ovo je odvratno

OVO_@hotmail.com Jure

"mazna nudla" <gag...@aelita.cccp> wrote in message

Je,odvratna je.
Kako se uz sve ove simbole hrvatskih svetinja nije sjetio ubaciti jos i
kumove Tomsona i Bulica( uz pokoji frame Severine) ,to bi onda bila
kompletna reklama.Ili to cuvaju za Badelov konjak?

Mass

Jure wrote:
> [...]

> Nema govora o zafrkanciji...
>
> To i jest ono sto nam je diglo zivce.
> Ono sa Isusom je simpaticno,a ovo je odvratno

Definitivno i daleko najiritantnija i najžešče ispromašivana reklama
koju sam vidio u zadnje vrijeme. A konkurencija je žestoka.

Smiljko Rudan

> nisam je vidio tak da ne mogu komentirati!

:-))

Smiljko Rudan

> Zaključak nakon ove grozomorno loše reklame jest: cijeli marketing "Žuje"
> može se sakrit pred ekipom iz Karlovca.

a po meni, svi skupa pred ekipom koja radi reklame za Pan

pozdrav,
Smiljko

Smiljko Rudan

> Gotovo da mi je reklama zgadila i pivo i nogomet...

a to im se vjerojatno moze poruciti i na ozu...@zagpiv.hr ... sto cu upravo
uciniti, reda radi

pozdrav,
Smiljko

onoff...@gmail.com

Komentari sa sluzbene stranice zuje:

Odlična reklama! Čak je i Eduardo tu :)
To se zove remek djelo! Perfektna reklama! Sve u jednom,svaka čast.
scaka čast na reklami, molitva je odlična
ovaj spot je super
reklama je prezakon...super su je napravili

nema ni jednog negativnog i bas su onako iskreni i spontani :-)

Karabaja

mazna nudla whispered unto us in: hr.rec.tv

> ja sam radio storyboard za tu reklamu

Što je 'storyboard'? :o)

Ne hr. riječ za taj pojam?

mazna nudla

"Karabaja" <kara...@gmail.com.otpad> wrote in message

> mazna nudla whispered unto us in: hr.rec.tv

> ©to je 'storyboard'? :o)
>
> Ne hr. rijeè za taj pojam?

To je slikovni opis nekog tekstualnog sadrzaja koja se trudi docarati
vizualnu komponentu npr. scenarija za reklamu. Sluzi kao referenca reziseru,
snimatelju i ponajvise producentu odnosno financijeru i naruciocu. Nalikuje
na strip.

Miro FPZ

"pApAk" <no...@svinja.hr> wrote in message
> Zakašnjeli crosspost na hr.rec.sport.nogomet :-)

Reklama je OK

Karabaja

> [...]

> vizualnu komponentu npr. scenarija za reklamu. Sluzi kao referenca
> reziseru, snimatelju i ponajvise producentu odnosno financijeru i

Jest, jasno mi je. Međutim, psotoji li hr. riječ za to?

adrijana....@gmail.com

On Apr 9, 2:08 pm, "pApAk" <n...@svinja.hr> wrote:
> [...]

> odvratno...
>
> Gotovo da mi je reklama zgadila i pivo i nogomet...

Apsolutno se slazem. Muslimani bi za ovakvu promidzbu svoje religije
zapalili i pivovaru i reprezentaciju, a sprdnja s himnom je
katastrofalna. Najjadniji dio je da vecina ljudi ovdje posta kao de
reklama reklamira REPREZENTACIJU. NE. Ona reklamira PIVU, i to VRLO
LOSU PIVU, kakvu mozete piti samo nakon 10-15 normalnih piva nekog
stranog proizvodjaca (i to uvezenih, ne proizvedenih po licenci).
Pivovare u RH ubijaju ljude, a ova grozna medijska propaganda od
fanova najljepse i najzdravije stvari na svijetu - sporta, tj.
nogometa - radi pijane divljake jer nema nogometa bez zuje! zuja je
zakon!!! Ona je iznad drzave i boga i repke i vas, da vas, dozvolite
da se po svemu pljuje i sprda, sve, mogu vas krasti i sprdati sve
oke... samo da je zuje...

Nathan

"Jure" <jprusac_MAKNI OV...@hotmail.com> wrote in message

Fali tamjan i hostija, te svecenik koji blagoslovljiva loptu svetom vodom

--
In girum imus nocte et consumimur igni

OVO_@hotmail.com Jure

<onoff...@gmail.com> wrote in message

Vidi se da su neutralni :-)

OVO_@hotmail.com Jure

"Miro FPZ" <puljiz...@fpz.hr> wrote in

> Reklama je OK

:-)

Nathan

> [...]

>scaka čast na reklami, molitva je odlična
>ovaj spot je super
>reklama je prezakon...super su je napravili

To im je direktor marketinga pisao

MaD MaX

> [...]

> odvratno...
>
> Gotovo da mi je reklama zgadila i pivo i nogomet...

Potpisujem sve navedeno.
I dodajem da mi se sere od onog "macho-hrapavo-dubokog" glasa i na radiju, a
kamoli
onoliki monolog na TV-u. Toliku dozu preseravanja u glasu je vrlo tesko
nadmasiti.

Prvi put sam reklamu samo cuo iz druge prostorije i nisam
mogao vjerovati da je to netko osmislio i pustio.

shookre

Nathan laid this down on his screen :

> <onoff...@gmail.com> wrote in message

> To im je direktor marketinga pisao

Žensko je direktorica marketinga ;-)

Touche

Hellraiser wrote:

> Kolega riječaninu, nemaą pojma :)

> Naime reklamiranje alkohola JEST zabranjeno, a pivo (i vino) spada u
> prehranu.

Martini?

lexus

Ova bljuvotina je stvarno vrhunac neukusa i, moram primjetiti, tko god iz
Ozujskog je odobrio ovu reklamu octio nije bas najbistrija osoba. Jedini
efekt koji ova reklama moze postici je da mahom katolickom narodu totalno
zgadi pivo.

Nisam ni katolik, niti pijem pivu, ali mi se doslovce okrenuo zeludac od
muke od ovakve reklame.

VEki

> Nisam ni katolik, niti pijem pivu, ali mi se doslovce okrenuo zeludac od
> muke od ovakve reklame.

slazem se sa svim, osim ovim da ne pijem pivu.

--
Si yo fuera Maradona, viviria como el
Si yo fuera Maradona, frente a cualquier porteria