Grupos de Google ya no admite publicaciones ni suscripciones nuevas de Usenet. El contenido anterior sigue visible.

RIP Zvonimir Levačić - Ševa

24 vistas
Ir al primer mensaje no leído

grimmy

no leída,
5 may 2010, 9:02:49 a.m.5/5/2010
para
http://www.tportal.hr/showtime/tv/66759/Umro-seva-iz-Malnarove-Nocne-more.html
--
You have to be trusted by the people that you lie to
So that when they turn their backs on you

master

no leída,
5 may 2010, 9:29:51 a.m.5/5/2010
para

Enigma

no leída,
5 may 2010, 9:55:42 a.m.5/5/2010
para

"grimmy" <gri...@gmail.com> wrote in message

RIP

Tip je bio legenda, necemo ga zaboraviti :-)

ALG

no leída,
5 may 2010, 10:20:23 a.m.5/5/2010
para

Ivica

no leída,
5 may 2010, 1:02:05 p.m.5/5/2010
para
Enigma explained :

Glup, niske inteligencije, primitivan...

Enigmafors

no leída,
5 may 2010, 1:09:25 p.m.5/5/2010
para

Nije umro ministar financija RH nego ministar obrane republike
Pescenice.
--
Prijatno

covjek gljiva

no leída,
5 may 2010, 2:29:16 p.m.5/5/2010
para
On Wed, 05 May 2010 19:02:05 +0200, Ivica <iv...@nomail.com> wrote:

>Glup, niske inteligencije, primitivan...

cesto i meta kompleksasa kojima je njegova fizicka pojava bila utjeha,
govnaru.

covjek gljiva

no leída,
5 may 2010, 2:30:14 p.m.5/5/2010
para
On Wed, 5 May 2010 15:02:49 +0200, grimmy <gri...@gmail.com> wrote:

>http://www.tportal.hr/showtime/tv/66759/Umro-seva-iz-Malnarove-Nocne-more.html

RIP mali covjece velika srca! Cinio si hrvatsku tv ponudu
podnosljivom.
Zna netko kad i gdje je sprovod?

Ivica

no leída,
5 may 2010, 3:23:36 p.m.5/5/2010
para
covjek gljiva formulated the question :

Fizi�ka pojava je kod njega bio najmanji problem, najve�i problem je
kao i kod tebe inteligencija i obrazovanje :D

Juraj

no leída,
5 may 2010, 4:52:35 p.m.5/5/2010
para

"Ivica" <iv...@nomail.com> wrote in message

> covjek gljiva formulated the question :

> Fizi�ka pojava je kod njega bio najmanji problem, najve�i problem je kao i
> kod tebe inteligencija i obrazovanje :D

E da, napusi se k...

mark

no leída,
5 may 2010, 6:15:16 p.m.5/5/2010
para

> Fizi�ka pojava je kod njega bio najmanji problem, najve�i problem je kao i
> kod tebe inteligencija i obrazovanje :D

zasto bi onda sad (nakon ovih tvojih izjava) 99.9% ljudi tu njega opisalo
kao puno boljeg covjeka od tebe?

fler

no leída,
5 may 2010, 7:13:14 p.m.5/5/2010
para
Ivica wrote:

> Fizi�ka pojava je kod njega bio najmanji problem, najve�i problem je kao
> i kod tebe inteligencija i obrazovanje :D

Bo�e, vrati �evu i nosi sve Gotov�eve te sli�ne nakaze (redom
intelektualne veli�ine, vitezovi od medija - protiv kojih, kladim se,
Ivica nema ni�ta protiv)

turski produzni

no leída,
6 may 2010, 12:09:15 p.m.6/5/2010
para
On 5.5.2010 21:23, Ivica wrote:

> Fizička pojava je kod njega bio najmanji problem, najveći problem je kao

> i kod tebe inteligencija i obrazovanje :D

postoji nesto sto je taj covjek imao - dobrota, skromnost i srce.
a ti nakazo ljudskog roda - crkni!

pimp

no leída,
6 may 2010, 12:16:35 p.m.6/5/2010
para

"Ivica" <iv...@nomail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hrs8ac$5b0$1...@speranza.aioe.org...

Napusi se kurca majmune.

Enigmafors

no leída,
6 may 2010, 12:37:41 p.m.6/5/2010
para

Dobro si mu reko.
--
Prijatno

Enigmafors

no leída,
6 may 2010, 12:38:48 p.m.6/5/2010
para

Lepo si mu reko.
--
Prijatno

pimp

no leída,
6 may 2010, 1:14:28 p.m.6/5/2010
para

"Enigmafors" <enigma...@gmajl.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:2042529359294856642.2418...@news.eternal-september.org...

:-))

Ivica

no leída,
6 may 2010, 1:34:34 p.m.6/5/2010
para
Juraj used his keyboard to write :

> "Ivica" <iv...@nomail.com> wrote in message

> E da, napusi se k...

To si mami reci.

Ivica

no leída,
6 may 2010, 1:36:07 p.m.6/5/2010
para
turski produzni pretended :

> postoji nesto sto je taj covjek imao - dobrota, skromnost i srce.
> a ti nakazo ljudskog roda - crkni!

Idi u Tursku i reci si to mami Fati.

Ivica

no leída,
6 may 2010, 1:37:00 p.m.6/5/2010
para
It happens that pimp formulated :

To si tati reci.

Enigmafors

no leída,
6 may 2010, 1:48:24 p.m.6/5/2010
para

:))))))))))))
--
Prijatno

grimmy

no leída,
6 may 2010, 2:08:27 p.m.6/5/2010
para

ajde lijepo ti odjebi iz ovog threada skupa s tvojim debilnim forama i
trolanjem.

zok

no leída,
6 may 2010, 2:09:41 p.m.6/5/2010
para

> To si mami reci.

A koji je Ivane tebi ????
Da se ovdje govori o kakvom nadrkanom tajkunu koji je upropastio stotine
obitelji ili nekom tiraninu, masovnom ubojici i sl. jos bih i razumio tvoje
pljuvanje po takvoj mrtvoj kreaturi, ali Seva je ako nista drugo BIO SKROMAN
I POVUCEN COVIJEK, nikad sa zeljom da drugome napakosti, ili nanese neko
zlo.....
To sto je mozda bio malo ogranicen, a mozda zapravo dok je bio u najboljim
godinama i nije bio ogranicen (mozda je bio vunderkind - samo ga mi kao
takvog nismo uopznali), ali se splet zivotnih okolnosti poigrao s njim pa ga
mi poznajemo onakvog kakvim smo ga vidjali kod Malnara....
To sto je bio mozda ogranicen, na znaci da ti imas pravo pljuvati po
Njemu....
Ako nista drugo barem nauci sad (kad vec nisi htio to nauciti od svojih
roditelja) da se o mrtvima govori sve najljepse!!!

turski produzni

no leída,
6 may 2010, 3:08:46 p.m.6/5/2010
para
On 6.5.2010 19:36, Ivica wrote:

> Idi u Tursku i reci si to mami Fati.

Pozdrav iz Turske: siktir git, ibne!

Ivica

no leída,
6 may 2010, 3:27:38 p.m.6/5/2010
para

> ajde lijepo ti odjebi iz ovog threada skupa s tvojim debilnim forama i
> trolanjem.

Tako�er i ti. :')

pimp

no leída,
6 may 2010, 3:40:42 p.m.6/5/2010
para

"Enigmafors" <enigma...@gmajl.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:1161571552294860912.9332...@news.eternal-september.org...

Mrssssssss

Enigmafors

no leída,
6 may 2010, 3:46:33 p.m.6/5/2010
para

Guba ovaj Jovica:)))
--
Prijatno

Ivica

no leída,
6 may 2010, 3:50:12 p.m.6/5/2010
para

> Pozdrav iz Turske: siktir git, ibne!

Baszd meg, te bolond

Ivica

no leída,
6 may 2010, 4:16:13 p.m.6/5/2010
para
> Guba ovaj Jovica:)))

�ta je bre, jel igra me�ka?

Ivica

no leída,
6 may 2010, 4:17:30 p.m.6/5/2010
para
> Ivica wrote:

�to je �evio je �evio, nema vi�e...

Ivica

no leída,
6 may 2010, 4:18:31 p.m.6/5/2010
para

> zasto bi onda sad (nakon ovih tvojih izjava) 99.9% ljudi tu njega opisalo
> kao puno boljeg covjeka od tebe?

Stvarno ne znam, nema razloga...

Enigmafors

no leída,
6 may 2010, 4:19:44 p.m.6/5/2010
para
Ivica <iv...@nomail.com> wrote:

> je kao i

> intelektualne
> ništa
>
> Što je ševio je ševio, nema više...

Mnogo si bre nevaspitan za jednu Zagrebačku grupu.
--
Prijatno

Ivica

no leída,
6 may 2010, 4:20:47 p.m.6/5/2010
para

> Nije umro ministar financija RH nego ministar obrane republike
> Pescenice.

Na �alost i na sre�u...

Enigmafors

no leída,
6 may 2010, 4:22:18 p.m.6/5/2010
para
Ivica <iv...@nomail.com> wrote:

> Šta je bre, jel igra mečka?

Ništa drugar, sto se odma ljutis?
--
Prijatno

Ivica

no leída,
6 may 2010, 4:22:54 p.m.6/5/2010
para

> Mnogo si bre nevaspitan za jednu Zagreba�ku grupu.

A falija san, mislija san da je splitska...

Ivica

no leída,
6 may 2010, 4:24:38 p.m.6/5/2010
para

> Ni�ta drugar, sto se odma ljutis?

Samo ti isprobavam reflekse...
Polo�io si.

Enigmafors

no leída,
6 may 2010, 4:34:15 p.m.6/5/2010
para
> Na žalost i na sreću...

Jaaaaaaao, ajde bre kad si taki fraer ajd dodji na politikantsku grupu.
Politika soc nešto ti je link. Ima mnogo ustasi i partizani.

--
Prijatno

Ivica

no leída,
6 may 2010, 4:48:38 p.m.6/5/2010
para

> Jaaaaaaao, ajde bre kad si taki fraer ajd dodji na politikantsku grupu.

> Politika soc ne�to ti je link. Ima mnogo ustasi i partizani.

Ko pametan �e da ide ne tu grupu...

Enigmafors

no leída,
6 may 2010, 4:50:09 p.m.6/5/2010
para
Ivica <iv...@nomail.com> wrote:

> http://www.tportal.hr/showtime/tv/66759/Umro-seva-iz-Malnarove-Nocne-more.html

> grupu.
>
> Ko pametan će da ide ne tu grupu...

Pa zato te i zovem, imaš porencijala.
--
Prijatno

Ivica

no leída,
6 may 2010, 4:55:01 p.m.6/5/2010
para
> Pa zato te i zovem, imaďż˝ porencijala.

I ti si tamo ili nisi?

Enigmafors

no leída,
6 may 2010, 4:56:15 p.m.6/5/2010
para
Ivica <iv...@nomail.com> wrote:

> I ti si tamo ili nisi?

Ja sam tamo glavni dasa.
--
Prijatno

Ivica

no leída,
6 may 2010, 4:58:03 p.m.6/5/2010
para

> Ja sam tamo glavni dasa.

Ne za dugo.

Enigmafors

no leída,
6 may 2010, 5:51:18 p.m.6/5/2010
para
Ivica <iv...@nomail.com> wrote:

> Ne za dugo.

Onda prijatno.
--
Prijatno

Zli_Zec

no leída,
6 may 2010, 6:38:29 p.m.6/5/2010
para

"Ivica" <iv...@nomail.com> je napisao u poruci interesnoj grupi:hrvagk$h02$1...@speranza.aioe.org...

> Ne za dugo.

Gluposti,. Glavni dasa tamo sam *ja*, Zao Zec.

Enigmafors

no leída,
6 may 2010, 6:50:28 p.m.6/5/2010
para

Pfff...

--
Prijatno

pimp

no leída,
6 may 2010, 7:10:05 p.m.6/5/2010
para

"Zli_Zec" <Izbav...@hotmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:4be3...@news.x-privat.org...

"Ivica" <iv...@nomail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hrvagk$h02$1...@speranza.aioe.org...

> Ne za dugo.

> Gluposti,. Glavni dasa tamo sam *ja*, Zao Zec.

Ajde ne serite, svi znaju da sam ja jedini i najveci kralj na politici.

Zli_Zec

no leída,
6 may 2010, 7:23:08 p.m.6/5/2010
para

"pimp" <z...@iii.com> je napisao u poruci interesnoj grupi:hrvi8p$feg$1...@news.eternal-september.org...

> [...]
> grupi:hrvagk$h02$1...@speranza.aioe.org...

> Ajde ne serite, svi znaju da sam ja jedini i najveci kralj na politici.

Budi ti kralj, al mi smo *dase* ! :-D

0 mensajes nuevos