Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Elektromagnetski ventil i sklopka na plovak

瀏覽次數:143 次
跳到第一則未讀訊息

Nik

未讀,
2009年2月17日 上午8:05:002009/2/17
收件者:
Pozdrav

Gdje povoljno kupiti elektromagnetski ventil 1/2" i sklopku koja se
isključi kada nivo poraste do određenog nivoa

Napon koji mi paše je 220V a može sve i na 12V

Nike

未讀,
2009年2月17日 上午8:30:302009/2/17
收件者:
On Tue, 17 Feb 2009 14:05:00 +0100, Nik je naškrabao:

Livel u Komiži!

stari

未讀,
2009年2月17日 中午12:31:392009/2/17
收件者:

Ovisno za što ti treba , ali za početnu ideju možeš koristiti el-
ventil i nivo sklopku od perilice

burke

未讀,
2009年2月17日 下午2:27:312009/2/17
收件者:

"Nik" <ngjaf...@gmail.com> wrote in message

Feroterm
ima razne Damfos ventile sa spulom 230, 24 i 12V

Ali moja preporuka je nabava elektromotornog jer se ovi znaju zacvikati.
(po pricanjima drugih majstora)

Sto se tice nivoa to manje vise mozes sam napraiti nekom slopkom povezanom
na plovak

Nik

未讀,
2009年2月18日 凌晨1:49:102009/2/18
收件者:
On Tue, 17 Feb 2009 20:27:31 +0100, burke wrote:

> [...]

> (po pricanjima drugih majstora)
>
> Sto se tice nivoa to manje vise mozes sam napraiti nekom slopkom povezanom

OK, a za elektromotorni ventil obično treba i neka automatika a ja to želim
izbjeći :(
Može li elektromotorni ventil bit pogonjen samo nekim impulsom tako da ima
samo otvoreno i zatvoreno stanje ?

Pozdrav

tom tom

未讀,
2009年2月18日 凌晨3:44:332009/2/18
收件者:

Moľe naravno,recimo plovak kako je već rećeno.

burke

未讀,
2009年2月18日 凌晨3:49:452009/2/18

> [...]
> izbjeći :(
> Moľe li elektromotorni ventil bit pogonjen samo nekim impulsom tako da ima

Ima i takvih
Ustvari takav ventil ti je sastavljen od samog ventila i elektro motornog
dijela koje kupujes posebno
Recimo VZ serija ventila osni su ti oko 420kn max tlak je 3,5 bar ( neznam
jel ti treba za centralno ili vodovod)
na njega ide motorni pogon AMV130/230V koji ti je oko 790kn ista cijena je i
za 24V verziju (AMV130/24)

Onda imas i onaj od 24V koji ima upravljanje od 0-10V pogodno za PLC-ove al
on je 1300kn
znaci mora imati kontinuirani napon 0V zatvoren, 10 V otvoren, 5 V na 50% i
td.
Brijem da ti taj ne treba.

Inace toga ima mooreee. Odi u Feroterm i reci im sto trazis pa ce ti i
ponuditi po onom sto trebas tlak, logika, fitnig, kut ....
a mozes se se prvo malo educirati na :
http://grijanje.danfoss.com/Content/1C8ED9BB-76BE-4C20-86B4-D1D094EF5665_MNU17391435_SIT48.html

Inace pogledaj ako netko zastupa i firmu TAC www.tac.com oni bi mogli bit
jeftiniji.

Nik

未讀,
2009年2月18日 上午9:00:512009/2/18
收件者:
On Wed, 18 Feb 2009 09:49:45 +0100, burke wrote:

> [...]

> Inace toga ima mooreee. Odi u Feroterm i reci im sto trazis pa ce ti i
> ponuditi po onom sto trebas tlak, logika, fitnig, kut ....

Hvala svima na pomoći

Tomislav

未讀,
2009年2月18日 下午5:10:162009/2/18
收件者:
A sta fali ventilu iz WC kotlica? :)

"Nik" <ngjaf...@gmail.com> wrote in message

Nik

未讀,
2009年2月19日 凌晨2:49:102009/2/19
收件者:

Za ono što je namijenjen je savršen.

Ja namjeravam koristiti sivu vodu za ispiranje kotlića pa trebam napraviti
jednostavnu automatiku koja bi uključila pumpu u spremniku kad u kotliću
nema vode.

Tomislav

未讀,
2009年2月19日 上午11:10:522009/2/19

> [...]

> jednostavnu automatiku koja bi uključila pumpu u spremniku kad u kotliću

Sta se ne moze spojiti hidropak na spremnik za sivu vodu?

0 則新訊息