Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

Kasko - odsteta za smanjenje vrijednosti auta

33 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

miro_miric

nepročitano,
23. stu 2009. 04:18:4223. 11. 2009.

Cuo sam jucer da se nakon popravka vece stete na autu
od kasko osiguratelja moze zatraziti novcana odsteta
zbog smanjenja vrijednosti automobila

Dakle nakon sto isplate servisu za popravak,
navodno bi jos trebali isplatiti neku lovu osiguraniku (tj. meni)

Jel netko jos cuo za ovo i kako se naplatiti?

HAL_9000

nepročitano,
23. stu 2009. 05:04:4023. 11. 2009.
Moze do 3 godine starosti ja mislim , jednostavno podneses zahtjev i cekas
da vidis koliko ce ti odobriti ako si suglasan isplacuju ako nisi zalis se ,
nece ti odobriti za minornu stetu, ideja je kad prodajes da kazes sta je
stvarno bilo u sudaru
"miro_miric" <miro_...@vip.hr> wrote in message

miro_miric

nepročitano,
23. stu 2009. 05:15:5023. 11. 2009.
Hvala puno na odgovoru, a jel znas mozda kako se procjenjuje taj odstetni
zahtjev?

Npr. steta na mom autu je cca.15.000kn

"HAL_9000" <ne...@adrese.nikako> wrote in message

HAL_9000

nepročitano,
23. stu 2009. 08:47:2123. 11. 2009.
Pa ne znam , meni su za stetu od 12.000 ispaltili nesto oko 1000 kn

"miro_miric" <miro_...@vip.hr> wrote in message

Mike

nepročitano,
23. stu 2009. 10:16:5023. 11. 2009.

"miro_miric" <miro_...@vip.hr> wrote in message

Umanjenje vrijednosti moze biti maksimalno 10% od troskova popravka i mnozi
se koeficijentom prema starosti vozila. Do 6 mjeseci starosti 1,2 pa 19-24
mjeseca 0,8 itd.
Osobni automobili u pravilu nemaju umanjenu vrijednost kod zamjene dijelova
koji su vezani razdvojivim vezama (branik, vrata..) i cijom ugradnjom i
izgradnjom nisu poremeceni pojedini sklopovi (mjenjac, hladnjak...).
Umanjena vrijednost ne priznaje se zbog nekvalitetno izvrsenog posla.
Priznaje se za izmjenu varenih dijelova, ravnanje i lakiranje te se onda
ponesto iz prve grupe moze dodati radi lakiranja.
Predaje se zahtjev i ceka se.

Mike

miro_miric

nepročitano,
23. stu 2009. 10:34:1023. 11. 2009.
hvala puno

kod mene se radi o prednjem ovjesu (amortizer + rukavac)
i lakiranju i ravnanju prednjih vrata

"Mike" <lipa1...@gmail.com> wrote in message

Radovan Vrana

nepročitano,
23. stu 2009. 12:44:1223. 11. 2009.

> Pa ne znam , meni su za stetu od 12.000 ispaltili nesto oko 1000 kn

Prvi glas da to postoji. Koje osiguranje je bilo u pitanju?

R.

HAL_9000

nepročitano,
23. stu 2009. 16:14:3023. 11. 2009.
Kod mene je bila rijec od zadnjem blatobranu i braniku , blatobran se vario
croatia osiguranje

0 novih poruka