LAK POSAO - DOBRA ZARADA

Sule

Ovako ljudi nudim posao, vrlo lak za dobru plaću

Dvojica momaka su osnovali firmu kojoj je posao traľit ljude koji će se
prebacit iz svog mirovinskog fonda u Raiffeisen ili AZ mirovinski fonda, a
ako već jesu u jednom od njih onda se trebaju prebacit u drugi. E tu dolazim
ja i svi oni koji čitaju ovo i ľele sudjelovat.

Prije nego sto počnemo o tome kako to funkcionira, treba spomenuti da su
spomenuti fondovi najbolji, tj. najstabilniji u Hrvatskoj te da je
prebacivanje iz jednog fonda u spomenute, potpuno besplatno, čak se ne uzima
nikakva provizija. To je vrlo lako, potrebno je samo otići u finu sa osobnom
karticom i traľit čovjeka za pultom da vas prebaci. i to je to.

Momci su uzeli sustav piramide kako bi traľenje ljudi bilo efikasnije, a taj
sustav funkcionira ovako. Moj posao je naći 5 ljudi koji će se prebacit u
jedan od ta dva fonda, a za to dobivam od firme 800 kuna. Ako jedan od tih
pet dovede joą petoricu ja dobivam 400 kuna(on 800kn), a ako jedan od nove
petorice dovede 5 ljudi(novi dobiva 800, onaj koji je njega doveo 400kn a)
ja dobivam 300 pa 200 pa 100 pa 50 kuna. To je samo primjer ako jedan od
petorice nađe petoricu no ako svih pet nađe joą pet, računajte, a ąta ako
vi nađete 10 ,15 ,20 ljudi .Jedna piramida od 5 ljudi koju vi započnete, ako
se zatvori u potpunosti dakle da svaki vaą čovjek nađe joą petoricu i tako
svaki njihov joą petoricu sve do onih 50 kuna vaąa zarada je 50,000 kuna.

Znam da moľda nekima zvuči predobro pa misle da mora bit neka komplikacija
ali nema je, a zaąto ne probati kad se ne traľi niąta od vas, već samo trud
pri nalaľenju ljudi .

Moj razlog zbog čega sam uąao u taj posao je zato ąto mi je prijatelj rekao
za to pa sam ja prvo njemu učinio uslugu ąto sam se prebacio, a on je meni
učinio uslugu tako sto me s tim prebacivanjem uveo u posao i omogućio da i
ja zaradim.

Ako vas zanima i ľelite probat ili trebate neke informacije u vezi ovog
javite mi se na e-mail: sul...@net.hr

krilnik

sule sule
pa nije baą da su ta dva fonda najbolji
imaą google pa proguglaj
a pod dva
ako se u prvoj godini dana nisi prebacio(nakon ąto si se zaposlio i odabrao
fond) onda ti onaj fond u kojem si bio odbija(po zakonu) 5 % tvog uąteđenog
novca
ili onog jadnika kojeg dovodią a nisi
mu rekao
znači ti si neki tip koji radi za tipove koji nagovaraju svoje"prijatelje"
koji je fond najbolji.
Osim ąto ih LA®U koji je najbolji oni i zarađuju na
njihovim gubicima

jadno