Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

ZG NEISPRAVAN HP Scanjet 3670 - poklanjam (za dijelove)

6 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

L@work

nepročitano,
28. lip 2012. 03:56:3728. 06. 2012.
Evo, u firmi crko skener.
Jednostavno je stao, ne da mi se gledati u čemu je stvar - moľda je banalno,
moľda nije, stao je na pola povrąine i ne mrda, uopće ga računalo ne
detektira kao spojenog.

Ako nekog interesira, moľe doći po to (lokacija kod bolnice Rebro) ili ide
na otpad za tjedan dana.

Pozdrav grupi

Dr.No

nepročitano,
2. srp 2012. 02:59:3102. 07. 2012.

"L@work" wrote in message news:jsh2no$6se$1...@ss408.t-com.hr...

Evo, u firmi crko skener.
Jednostavno je stao, ne da mi se gledati u čemu je stvar - možda je banalno,
možda nije, stao je na pola površine i ne mrda, uopće ga računalo ne
detektira kao spojenog.

Ako nekog interesira, može doći po to (lokacija kod bolnice Rebro) ili ide
na otpad za tjedan dana.

Pozdrav grupi

živio,

Zanima me "lešina" koju nudiš jerbo mi treba kutija.

Predloži kako da se nađemo.

Pozdrav

L@work

nepročitano,
2. srp 2012. 05:31:5902. 07. 2012.
"Dr.No" <Dr...@007.com> wrote in message

> [...]
>
> Pozdrav grupi
>

> ľivio,
>
> Zanima me "leąina" koju nudią jerbo mi treba kutija.

Ajde, javi se ovdje ili na mail veliki.brat.0 et gmail.com
U principu sam s bajkom, pa mi je jako nezgodno voziti skener bilo gdje.

Tako da bi trebalo doći po njega, ali danas sam s autom. Dakle, ako se javią
danas do 15h i na putu si od Maksimira prema zapadu, moľemo se naći negdje.

Pozdrav, Luka

Dr.No

nepročitano,
2. srp 2012. 06:49:0502. 07. 2012.

"L@work" wrote in message news:jsrpqg$mn8$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]

Ajde, javi se ovdje ili na mail veliki.brat.0 et gmail.com
U principu sam s bajkom, pa mi je jako nezgodno voziti skener bilo gdje.

Tako da bi trebalo doći po njega, ali danas sam s autom. Dakle, ako se javiš
danas do 15h i na putu si od Maksimira prema zapadu, možemo se naći negdje.

Pozdrav, Luka

hvala,

odgovorio sam ti na mail

pozdrav

L@work

nepročitano,
3. srp 2012. 03:08:5303. 07. 2012.
I ąto sad reći?

Predam čovjeku skener i on me zove kroz pola sata. Kaľe:
- "Imam problem. Skener je ispravan, a vjera mi brani da ga takvog ispravnog
raskopam. Riknuo je ispravljač."
- "Ma daj?! OK, koliko sam duľan?" - Ja ću na to zbunjeno.
- "Ma niąta. Ajde, zovnem te malo kasnije, pa da ti vratim skener."

I stvarno, zove me čovjek kroz sat vremena, nađemo se i uvali mi i skener i
novi ispravljač. Nije htio ni novac, ni pivu. Ostalo je na dogovoru da ga
vodim na cugu neki drugi dan, kad mu bude pasalo.

Eto, doktore, poziv i dalje stoji, a ja se javim kroz dan-dva, pa onda opet,
sve dok ne odradimo tu pivu, koju si i viąe nego zasluľio. Uvijek se ponovo
iznenadim kako na svijetu ima fer i korektnih ljudi. Svaka čast!

Dr.No

nepročitano,
3. srp 2012. 09:21:0703. 07. 2012.

"L@work" wrote in message news:jsu5qe$m3r$1...@ss408.t-com.hr...

I što sad reći?

Predam čovjeku skener i on me zove kroz pola sata. Kaže:
- "Imam problem. Skener je ispravan, a vjera mi brani da ga takvog ispravnog
raskopam. Riknuo je ispravljač."
- "Ma daj?! OK, koliko sam dužan?" - Ja ću na to zbunjeno.
- "Ma ništa. Ajde, zovnem te malo kasnije, pa da ti vratim skener."

[...]

sve dok ne odradimo tu pivu, koju si i više nego zaslužio. Uvijek se ponovo
iznenadim kako na svijetu ima fer i korektnih ljudi. Svaka čast!

:-)

najprije me bezočno prevari i umjesto neispravnog mi uvali ispravan scanner
i sad me još "blati" po grupi, nek' svi znaju da ga je papak vratio!!!

...što je previše, previše je!!

:-)

čut ćemo se za piće, tamo negdje u tvojem kvartu... ovih dana...

živio

Spire

nepročitano,
5. srp 2012. 07:13:1705. 07. 2012.

> [...]
>
> ...ąto je previąe, previąe je!!
>
> :-)
>
> čut ćemo se za piće, tamo negdje u tvojem kvartu... ovih dana...

hehehe

spidi

nepročitano,
5. srp 2012. 08:21:0405. 07. 2012.