Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

Prevara, Lopov.....pazite se

166 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

kuksi

nepročitano,
3. ruj 2010. 04:08:5103. 09. 2010.
lik koji je nosio nick na njusklau osdinamo22 sad je pod drugim nickom
ciji je br. moba 0997730034 mail: junge...@gmail.com

na posiljci pise sljedece Salje: Željko Bjelić, Sapna 1, 34350 Čaglin

pošiljka posčlana iz Osijeka

u posiljci je trebala biti grafa hd5770 a dosla je ati 9250!!!!!

e sad ako je netko imao slicnih iskustava posto je slano iz os ima veliku
bjelu naljepnicu sa bar kodom, vremenima i sl, dali se isplati prijaviti
i da policija provjeri snimku iz tog vremena

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/

Maralda Bikacho

nepročitano,
3. ruj 2010. 04:32:5803. 09. 2010.

"kuksi" <josip...@yahoo.com.sg> je napisao u poruci interesnoj
grupi:op.vif58...@kuksi-a73e16191.dummy.porta.siemens.net...

> [...]
> bjelu naljepnicu sa bar kodom, vremenima i sl, dali se isplati prijaviti
> i da policija provjeri snimku iz tog vremena

Ma prijavi to policiji !
Da se to sve ispitat ! Koja je cifra u pitanju ?

kuksi

nepročitano,
3. ruj 2010. 04:46:2103. 09. 2010.
posiljka 450 kn + postarina... cca 500kn idem na policiju nasao jos neke
podatke

netko te pare mora negdje primiti ako netko ima iskustava neka javi moze
i na 0958388926

1001 puta trgovo i prvi puta da je ovako

hvala i oprez

roller

nepročitano,
3. ruj 2010. 04:51:0403. 09. 2010.
Nije u redu. Čovjek je očito prevarant ali kaj se ti bunią stari. Sa tobom
sam se dogovarao za zamjenu laptopa. Sve je bilo dogovoreno pa si počel sa
javim se u petak,pa srijedu, pa javim se kasnije, pa se uopče ne javią... Eh
da si bar javio kaj se događa (imam nekaj drugo u kombinaciji i to...) ili
ispričaą to bi bilo u redu. Ja te ko neki mulac čekam,zovem.. Nije u
redu.Ovako ste ti i taj prevarant tu negdje na istoj valnoj duljini.

"kuksi" <josip...@yahoo.com.sg> wrote in message

lik koji je nosio nick na njusklau osdinamo22 sad je pod drugim nickom
ciji je br. moba 0997730034 mail: junge...@gmail.com

na posiljci pise sljedece Salje: ®eljko Bjelić, Sapna 1, 34350 Čaglin

poąiljka posčlana iz Osijeka

[...]

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 5419 (20100902) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com.hr

[...]

3. ruj 2010. 05:03:5803. 09. 2010.

"kuksi" <josip...@yahoo.com.sg> je napisao u poruci interesnoj

grupi:op.vif7z...@kuksi-a73e16191.dummy.porta.siemens.net...

> [...]
> i na 0958388926
>
> 1001 puta trgovo i prvi puta da je ovako

Hm...nije lik ni glup !
Ako se radi o iznosi od 500kn pa naviše potpada pod krađu.
Ma samo ti to prijavi...nemaš što izgubit !
Samo mi nije jasno kako ti nije bilo sumnjivo?
Grafika je vrijedi puno više,a on je daje za 450kn...

Romano

nepročitano,
3. ruj 2010. 05:08:0103. 09. 2010.

[...]

Pa 9250 je jaca od 5770 za 3480 bodova

Teleport

nepročitano,
3. ruj 2010. 05:08:2603. 09. 2010.

>Ma prijavi to policiji !
>Da se to sve ispitat ! Koja je cifra u pitanju ?

Policija ne reagira ispod 1000kn i prevaranti to dobro znaju.

--

www.teleport.hr

Drug Brko

nepročitano,
3. ruj 2010. 05:22:0403. 09. 2010.
On 3.9.2010 11:08, Romano wrote:

> Pa 9250 je jaca od 5770 za 3480 bodova

dal se ti bodovi dodjeljuju za inferiornost ili za
starost/neuprotrebljivost???

Luigi

nepročitano,
3. ruj 2010. 05:33:5903. 09. 2010.
On Fri, 03 Sep 2010 11:22:04 +0200, Drug Brko <drug....@gmail.com>
wrote:

9250
- 5770
--------
3480

Luigi

nepročitano,
3. ruj 2010. 05:36:1803. 09. 2010.
On Fri, 03 Sep 2010 10:08:51 +0200, kuksi <josip...@yahoo.com.sg>
wrote:

> [...]
>
>pošiljka posčlana iz Osijeka
>
>u posiljci je trebala biti grafa hd5770 a dosla je ati 9250!!!!!

Upravo iz tog razloga meni pas cuva postara, dok ja raspakirajem
posiljku.

adsl

nepročitano,
3. ruj 2010. 06:13:1703. 09. 2010.
takve stvari se samo kupuju ruka na ruci u provjeru i 3dmarka

[...]

3. ruj 2010. 07:10:3703. 09. 2010.
za rolera: laptop mi je bio na servisu u senso d.o.o u zagrebu slao sam
postom a ja sam iz okolice vk
kako imam zenu i malo dijete jednostavno nisam vremenski stigao sve
izorganizirati, ali ni u jednom trenutku mi nije palo na pamet da nekoga
pokusam prevariti na ovaj način

ispricavam se zbog toga ali tako je ispalo, zvao sam servis nekoliko puta
i stalno su bili u guzvi a kasnije meni vremenski nije pasalo

pozdrav

On Fri, 03 Sep 2010 10:51:04 +0200, roller <mlva...@inet.hr> wrote:

> [...]
> javi¹... Eh
> da si bar javio kaj se dogaða (imam nekaj drugo u kombinaciji i to...)
> ili
> isprièa¹ to bi bilo u redu. Ja te ko neki mulac èekam,zovem.. Nije u

> redu.Ovako ste ti i taj prevarant tu negdje na istoj valnoj duljini.
>
> "kuksi" <josip...@yahoo.com.sg> wrote in message
> lik koji je nosio nick na njusklau osdinamo22 sad je pod drugim nickom
> ciji je br. moba 0997730034 mail: junge...@gmail.com
>

> na posiljci pise sljedece Salje: ®eljko Bjeliæ, Sapna 1, 34350 Èaglin

kuksi

nepročitano,
3. ruj 2010. 07:18:5103. 09. 2010.
e da i nije bio u kvaru nego je poslan na ciscenje i obnavljanje pasti iz
razloga sto se poceo grijati a garancija je vrijedila jos 2 mj, da je to
bilo gotovo u roku tjedan dana lako bi se dogovorili ali bilo je malo
zapelo na servisu

> [...]

> ciji je br. moba 0997730034 mail: junge...@gmail.com
>

> na posiljci pise sljedece Salje: ®eljko Bjeliæ, Sapna 1, 34350 Èaglin

Dark.0 2yb4n

nepročitano,
3. ruj 2010. 07:31:4703. 09. 2010.
> [...]
>
> poąiljka posčlana iz Osijeka

> u posiljci je trebala biti grafa hd5770 a dosla je ati 9250!!!!!

Da li si mu uplatio unaprijed na racun ili prilikom primitka posiljke?

Ako si platio prilikom primanja, da li je islo preko one ZUTE POSTANSKE
UPLATNICE ili je bila CRVENA BANKOVNA OPCA UPLATNICA (sorry za Caps)?

kuksi

nepročitano,
3. ruj 2010. 07:50:1003. 09. 2010.
platio po primitku u posti OTKUPNINA nisam previse zagledao sta oav za
salterom radi vec sam joj dao trazeni iznosi kad sam otvorio paket
--->mrak na oci :(

pozz

On Fri, 03 Sep 2010 13:31:47 +0200, Dark.0 2yb4n <c...@c.com> wrote:

> [...]

> Ako si platio prilikom primanja, da li je islo preko one ZUTE POSTANSKE
> UPLATNICE ili je bila CRVENA BANKOVNA OPCA UPLATNICA (sorry za Caps)?

3. ruj 2010. 07:51:0403. 09. 2010.

> platio po primitku u posti OTKUPNINA nisam previse zagledao sta
> oav za salterom radi vec sam joj dao trazeni iznosi kad sam otvorio
> paket -->mrak na oci :(

A jesi dobio kopiju crvene UPLATNICE ili zute postanse UPUTNICE? Nesto od
toga bi trebalo tebi ici, kao kupcu (jeda primjerak). Broja racuna na
uplatnici ili adresa na uputnici je NJEGOVA tocna adresa i po tome se lik
moze naci.

kuksi

nepročitano,
3. ruj 2010. 07:54:5203. 09. 2010.
uspio kontaktirati osobu i rekao da sam skupio odredene podatke o njmu
(sto i jesam) + prijatelj u policiji ce provjeriti prezime u tom mjestu
(sve obitelji i clanove), te se nagodio s njim daposalje pare nazad,
poslao mi sliku uplatnice sa danasnjim datumom i iznosom 450kn na br mog
racuna + dogovoreno jos 100 kn ipak me posiljka izasla s postarinom 508 +
odlazak autom do vk + mob i zivkanje uplaceno u slavonskoj dok prebace u
pbz pa se javim

javim kad/ako pare sjednu

pozz

kuksi

nepročitano,
3. ruj 2010. 07:59:5003. 09. 2010.
dobio u posti na zahtjev potvrdu neku na kojoj su vidljivi podaci, a
gospođa koja radi kaze da pare moze podici samo sa osobnom koja glasi na
to ime i prezime u OS u u posti (mislim da je to glavna posta u os), tako
da su njegovi podaci lako moguce tocni

ako pare ne sjednu kako je dogovoreno nije se problem provozati do os/ tog
mjesta i u birtiji ili kod svecenika zamoliti da me upute :)

pozz

On Fri, 03 Sep 2010 13:51:04 +0200, Dark.0 2yb4n <c...@c.com> wrote:

> trebalo tebi ici, kao kupcu (jeda primjerak). Broja racuna na
> uplatnici ili adresa na uputnici je NJEGOVA tocna

+Smarty+

nepročitano,
3. ruj 2010. 09:05:3003. 09. 2010.

"Luigi" <p...@kua.sad> wrote in message

> Upravo iz tog razloga meni pas cuva postara, dok ja raspakirajem
> posiljku.

Ja bi ti dernio samar da mi otvoris paket prije potpisivanja ili otkupnine
da sam na postarovom mjestu. Njegova je zadaca da ti isporuci paket i uzme
pare jer on mora neotvoren paket vratit posiljatelju a ovako ti mos otvorit
i uzet sadrzaj a izdrkat mu u kutiju i vratit nazad.

Romano

nepročitano,
3. ruj 2010. 09:14:4203. 09. 2010.

"+Smarty+" <evot...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> pare jer on mora neotvoren paket vratit posiljatelju a ovako ti mos
> otvorit i uzet sadrzaj a izdrkat mu u kutiju i vratit nazad.

Ma to je pristavac sa pudlicom koji se bahati na news grupi

Luigi

nepročitano,
3. ruj 2010. 09:55:1903. 09. 2010.
On Fri, 3 Sep 2010 15:05:30 +0200, "+Smarty+" <evot...@gmail.com>
wrote:

>Ja bi ti dernio samar da mi otvoris paket prije potpisivanja ili otkupnine
>da sam na postarovom mjestu.

Ne znam kako da ti pojasnim...

Ne bi...

Mislim sve je moguće, ali teško :((

jopis8

nepročitano,
3. ruj 2010. 10:33:3303. 09. 2010.
I mene je taj debil zajebao za 450kn, samo je u igri bila hd4850 za
450kn, što nije bilo sumnjivo nikako, cijena tu negdje.
Ja po dogovoru uplatim njemu na tekući (trgovao sam dosad 100 puta
najmanje s ljudima, nikad nikakvih problema, ko bi rekao da ovakvih
bijednika ima), a kreten ne pošalje grafu.
Nakon 50ak mojih poziva javi se i obeća da će sutra uplatit lovu i
tako svaki dan ništa, jedno 15 dana sam zvao svaki dan. Na kraju sam
odustao jer nemam živaca više za prepucavat se sa jadnikom ali ako me
ikad put nanese u njegov kraj, bit će grdo. Isti je lik, adresa je
Čaglin i situacija je ista, murija se za takve male iznose neće
zajebavat, ne znam samo koja im je funkcija u ovoj usranoj državi.
A koliko sam pratio tih dana forume i oglase, lik je tako izlevatio
još nekoliko ljudi, između ostalog jednu žensku iz zg za laptop u
nekom 'masnijem' iznosu od ovih 500tinjak kn s koliko inače operira
mater mu čvaljavu prevarantsku koja ga je takvog stvorila, čini mi se
cca 2000 kn.

Luigi

nepročitano,
3. ruj 2010. 10:40:0403. 09. 2010.
On Fri, 3 Sep 2010 07:33:33 -0700 (PDT), jopis8 <jop...@gmail.com>
wrote:

Zao mi te. Pokusaj se ubacit u kuksijev vlak!

A meni ovdje poštari prijete jer se ne dam levatit...eeee

BladeRy

nepročitano,
3. ruj 2010. 12:02:5103. 09. 2010.

"Luigi" <p...@kua.sad> wrote in message

Bas tako, postar ti je to zapakovao i on ti prodaje. Daj ne seri...

kuksi

nepročitano,
3. ruj 2010. 12:04:3403. 09. 2010.
kad ti bude dosadno i budes nailazio u ovaj kraj imas kod mene boravak i
klopu a zajedno ga posjetimo jer do ut imam sve podatke

jedno pitanje za sve upucene: kako se novac uplacen za posiljku moze
podici samo uz predocenje osobne iskaznice to bi trebalo znaciti da su ime
i prezime tocni (koje je naveo na posiljci) dali sam u pravu ?????

hvala

maX

nepročitano,
3. ruj 2010. 12:07:4703. 09. 2010.
On 3.9.2010. 18:04, kuksi wrote:
> [...]
> podici samo uz predocenje osobne iskaznice to bi trebalo znaciti da su
> ime i prezime tocni (koje je naveo na posiljci) dali sam u pravu ?????

Da

kuksi

nepročitano,
3. ruj 2010. 12:19:3303. 09. 2010.
hvala jer imam covjeka koji ce provjeriti prezime u policiji pa me zanima

Luigi

nepročitano,
3. ruj 2010. 12:20:5403. 09. 2010.
On Fri, 3 Sep 2010 18:02:51 +0200, "BladeRy"
<Blade.Ry(spam)@(off)gmail.com> wrote:

>Bas tako, postar ti je to zapakovao i on ti prodaje. Daj ne seri...

Jednom sam tako vratio Corsairov sdram na 166MHz, pa je poslije ispalo
da je brzi od A-DATA na 200MHz koji mi je poslije stigao.

Ali nema... sve posteno i by the book.

BladeRy

nepročitano,
3. ruj 2010. 12:43:0003. 09. 2010.
<

[...]

Al opet stoji da je cijela situacija bila ako prodje-prodje. Slucajno nije
prepoznao dual slot 5770 od 9250, i slucajno je stavio cijenu od 5770, koja
je opet 450kn znaci 1/3 cijene normalno.
Probao te zajebat, i sad kad si pokazao zube, e sad ce on vratit novac, bez
posljedica...

dejan

nepročitano,
3. ruj 2010. 12:51:1403. 09. 2010.
daj mi molim te podatke od coeka na mail

p.s. iz osijeka sam

> __________ Information from ESET Smart Security, version of virus
> [...]

3. ruj 2010. 13:04:5703. 09. 2010.
On Fri, 3 Sep 2010 18:51:14 +0200, "dejan" <dejanb...@gmail.com>
wrote:

>daj mi molim te podatke od coeka na mail
>
>p.s. iz osijeka sam

vidi se

LOL

ps

ako nisi primjetio kuksijev mail ti je junge...@gmail.com,

i ne budi glup, i skuliraj se i itd itd.

dejan

nepročitano,
3. ruj 2010. 13:25:5103. 09. 2010.
decko jel tebe neko nest pito

> __________ Information from ESET Smart Security, version of virus

> signature database 5421 (20100903) __________

> http://www.eset.com

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5421 (20100903) __________

Zvonimir

nepročitano,
3. ruj 2010. 15:38:3903. 09. 2010.
On 03.09.2010 13:54, kuksi wrote:
> [...]
> racuna + dogovoreno jos 100 kn ipak me posiljka izasla s postarinom 508
> + odlazak autom do vk + mob i zivkanje uplaceno u slavonskoj dok prebace

dakle, imas vezu jacu od njega pa stvar moze funkcionirat :)
pravi hrvatski nacin za rjesavanje problema :)
ali nije da te kudim, ti si jedan od sretnika koji mozda dobije pare

Zeznuto je to kad nemamo ebay.hr vec preloše njuškalo i oglasnik.hr,
ja sam hrpu puta placao drugima i oni meni i uvijek sam bio korektan,
no kada sam uplacivao trazio sam fiksni telefon, adresu, prezime i
uvijek sam provjeravao da li postoji na toj adresi taj i taj + provjera
na fiksni telefon.

kuksi

nepročitano,
3. ruj 2010. 18:16:0903. 09. 2010.
pricekat cu do pon/ut pa cemo vidjeti sta i kako dalje

cujemo se jos

kuksi

nepročitano,
3. ruj 2010. 18:17:0903. 09. 2010.

njegov mail je junge...@gmail.com

bahrija

nepročitano,
3. ruj 2010. 18:35:2803. 09. 2010.
On Fri, 03 Sep 2010 18:19:33 +0200, kuksi wrote:

> hvala jer imam covjeka koji ce provjeriti prezime u policiji pa me zanima

sve se da dok se hoče-ima vas par koji prevareni-ljepo razmjena
mobitela,nadjete se-riskirajte za kartu za vlak i ljepo lika
posjetite..greška je jedino kaj se ovdi sad javno raspravlja pa mozda lik
dozna kaj mu se sprema pa nestade bez traga i glasa!!!!!
ja na njuškalu imam i kučni broj telefona pa me nije teško naći-zato hebem
u dupe muljatore koji već pri prvom razgovoru prek moba počnu zavlačiti i
ta sranja!!!nije on jedini ima takvih malo više medju nama!!!!

bahrija

nepročitano,
3. ruj 2010. 18:38:2603. 09. 2010.
On Fri, 03 Sep 2010 13:59:50 +0200, kuksi wrote:

> [...]
>
> ako pare ne sjednu kako je dogovoreno nije se problem provozati do os/ tog
> mjesta i u birtiji ili kod svecenika zamoliti da me upute :)

jel ti se javil poslije ovoga kad ti dobil pošiljku ili je mobitel-broj
nedostupan?

bahrija

nepročitano,
3. ruj 2010. 18:47:4903. 09. 2010.
On Fri, 3 Sep 2010 12:13:17 +0200, adsl wrote:

> [...]

> bjelu naljepnicu sa bar kodom, vremenima i sl, dali se isplati prijaviti
> i da policija provjeri snimku iz tog vremena

ja kupil 3 grafičke svaka vrijedne oko soma i pol kuna-nisam ni sprobaval i
te šeme-našli se na pola puta izmedju varazdina i koprivnice i sve 5..evo s
likom sam si jako dobar i stvarno ima ljudina al jbga nikad neznaš kad buš
naletel na budalu!!!al ipak kad se nadjem u 4oka s nekim obavezno se pamti
registracija automobila-jbga-ak nikaj drugo po tome ga mogu nač!!!

futro

nepročitano,
4. ruj 2010. 02:32:2104. 09. 2010.
Vi ste još dobro prošli , tom liku je prijatelj uplatio 2500kn za
laptop koji nije nikad stigao,hvala za podatke sad znamo gdje je jer
se predstavio da je iz okolice Rijeke.

bahrija

nepročitano,
4. ruj 2010. 04:57:3304. 09. 2010.

za 500kn se gubi glava,a kamoli ne za 2500kn..riskirati vrijeme i posjetiti
lika doma..

kuksi

nepročitano,
4. ruj 2010. 05:46:5404. 09. 2010.
aj na moj mail detalje prijevare i kontakt prijatelja, u biti najbolje je
da se svi koji su osteceni jave meni na mail sa opisom sto se dogodilo pa
napravimo malu bazu a po dogovoru dalje postupamo

pozz

kuksi

nepročitano,
4. ruj 2010. 05:53:5004. 09. 2010.
dakle koji su osteceni od istog lika moze opis prevare na mail s nekim
kontaktom ostecene osobe ako niste vi ili budite posrednik do ostecenika
pa sve skupim i dogovorimo se za eventualne buduce radnje

pozz

> [...]

> veliku bjelu naljepnicu sa bar kodom, vremenima i sl, dali se isplati
> prijaviti i da policija provjeri snimku iz tog vremena

4. ruj 2010. 14:55:3904. 09. 2010.

jel si prikupil kaj ljudi?

BaZgA

nepročitano,
4. ruj 2010. 15:47:2804. 09. 2010.
On Fri, 03 Sep 2010 10:08:51 +0200, kuksi wrote:

> u posiljci je trebala biti grafa hd5770 a dosla je ati 9250!!!!!

Davno sam ja o tome pričao na grupi :)

http://tinyurl.com/2u23953

--
makni _NO_SP_AM_

"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics.
Even if you win, you`re still retarded!"

_Thanatos_

nepročitano,
4. ruj 2010. 19:26:1004. 09. 2010.
On Fri, 03 Sep 2010 13:54:52 +0200, kuksi wrote:

> [...]
> odlazak autom do vk + mob i zivkanje uplaceno u slavonskoj dok prebace u

Super. Mada mi ovo lici na obicnu prijetnju tipa APP, jer, ako i imas
prijatelja u policiji koji ce to kao provjeriti, on bi tek mogao gadno
nastradati. Bas me zanima kako mislis dokazati da si se dogovorio kupiti
nesto drugo od onoga sto ti je doslo i sto si platio . Uglavnom, ovisis o
njegovoj naivnosti i ubuduce pamet u glavu. Danas je malo postenja...

kuksi

nepročitano,
4. ruj 2010. 21:32:4304. 09. 2010.
imam sms poruke i mailove iz kojih se moze vidjeti o cemu smo razgovarali,
ali bez obzira na sve javili su mi se neki ljudi na mail koji su izgubili
svote preko 1000, 2000 kn pa nije problem prijaviti sveukupno oko 5000kn
(za sada) ili otici u mjesto i potraziti odredenu osobu ako ne bude
surađivala na povratu novca (za razliku od ostalih prevarenih ipak sam
nekih 800-100 km od njega i nije problem malo razgledati ljpote
slavonije) :)

pozz

+On Sun, 05 Sep 2010 01:26:10 +0200, _Thanatos_ <WWWmr...@gmx.net>
wrote:

zoks

nepročitano,
12. ruj 2010. 05:46:2812. 09. 2010.

"bahrija" <bah...@net.hr> wrote in message

> sve se da dok se hoče-ima vas par koji prevareni-ljepo razmjena
> mobitela,nadjete se-riskirajte za kartu za vlak i ljepo lika
> posjetite..

sad mene zanima, ąta ak se vi dogovorite i posjetite tipa..i pretučete ga,
on zna i vaąa imena i tuľi vas za tjelesne povrede i vi opet popuąite!!

0 novih poruka