Google Группы больше не поддерживают новые публикации и подписки в сети Usenet. Опубликованный ранее контент останется доступен.

Folije za grafoskop ili paus papir

62 просмотра
Перейти к первому непрочитанному сообщению

Maksimilijan

не прочитано,
15 июн. 2010 г., 12:26:3215.06.2010
Gdje nabaviti? Treba mi za digitalni printer za izradu motiva na sito.

Hvala.

__________ ESET Smart Security informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 5199 (20100615) __________

poruka je provjerena programom ESET Smart Security.

http://www.eset.com.hr

MaGa

не прочитано,
15 июн. 2010 г., 13:38:4715.06.2010
Knjižara / papirnica?

Miroslav Horvat

не прочитано,
15 июн. 2010 г., 15:36:3715.06.2010

Mislim da Barbarosa ima najjeftinije a kod REM-Ba imas A3 format na komad.
Kod Antografa u Naselku imas Kimoto.

Neku veliku razliku izmejdu Kimoto vs ostali nisam primjetio, doduse imam
ih tek tjedan dana a sva teska pasiranja sam radio na film radi formata
veceg od A4.

hladni

не прочитано,
16 июн. 2010 г., 03:40:5616.06.2010
nekada imao bigraf (ili nesto slicno) u zagrebu

to sam koristil dok sam printal na pause (daaavno)
specijalna folija i lijep otisak - cak sam radil kolore s tim folijama :)
ali prije 10-tak godina

ali mislim da ti za sito ne treba kvalitetna folija, nego kvalitetan printer
ovi danasnji printeri nemaju pravo zacrnjenje i nemaju pravu kvalitetu (za
grafiku)
najbolje ak kupis rabljeni HP 4 seriju (po mogucnosti s poscriptom)
ima dobro zacrnjenje

"Maksimilijan" <max....@gmail.com> wrote in message

alejandro

не прочитано,
16 июн. 2010 г., 04:37:4316.06.2010
Posluąati savjet od Hladnoga!
Đaba ti folija ako nemaą star printer.

"hladni" <hlad_...@hlad.hr> wrote in message

Adriatic

не прочитано,
21 июн. 2010 г., 04:28:2421.06.2010
Imamo par takvih starih HP printera sa postsciptom na lageru + Garancija 90
dana

Adriatic
http://adriatix.hr/

"alejandro" <aleksa...@BRISIOVOnet.hr> wrote in message