Otvaranje stranica unutar iframe-a

karla...@gmail.com

Lijepi pozdrav!

Imam jedno pitanje u vezi stranica koje se ucitavaju unutar drugih
stranica, tj. u okvirima, tj. iframe-ovima.

Dakle, imam "glavnu" stranicu i na njoj iframe. Na toj glavnoj
stranici su i linkovi, koji kad se na njih klikne, unutar tog okvira
otvaraju podstranice.

S druge strane, kad u trazilici npr. Google netko utipka neki pojam s
mojih stranica, on na njih dobiva link, pomocu kojeg se one stranice
koje bi se trebale otvarati unutar okvira, otvore bez njega, kao
samostalne stranice. A to nije to!

S druge strane, ako izmedju <head> i </head> na tim podstranicama
(koje bi se trebale otvarati unutar iframe-a) ubacim kod

<script language="javascript">
if(top==self) {
self.location.href='materijali.html';}
</script>

onda se (nakon sto kliknemo na link koji nam nudi Google na tu
podstranicu) umjesto otvaranja te podstranice (kao samostalne
stranice) otvori ona "glavna" stranica, ali se u iframe-u ne otvara
ova s koje je preusmjereno otvaranje, vec ona koja je po defaultu u
iframe-u nariktana kao inicijalna stranica. Da li se to moze
promijeniti?

Tj. postoji li neki kod kojeg trebam ukucati na tim (pod)stranicama,
pa da se BAS ONE (nakon klika na link kojeg daje Google) otvore unutar
svoje "glavne" stranice?

Unaprijed puno hvala,
Karla

MARKO

NE
To je problem s iframe-ovima, ostavi se toga šta prije možeš!

EKE

<karla...@gmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Imam jedno pitanje u vezi stranica koje se ucitavaju unutar drugih
> stranica, tj. u okvirima, tj. iframe-ovima.

Ponoviti ću ono ąto su ti već rekli: na ovaj način moľeą neąto sklepati, ali
to nije neąto na čemu ćeą moći graditi.
Ali hajde. ©to se tice navedenog problema on se moľe rijeąti sa cookijem. U
ovom kodu, prije redirecta, treba dodati liniju koja će u cookie spremiti
naziv stranice. Kada se "prava" stranica otvara neka potraľi cookie i, ako
postoji, učita datoteku iz cookija.

EKE

karla...@gmail.com

EKE je napisao/la:

> [...]
> naziv stranice. Kada se "prava" stranica otvara neka potraľi cookie i, ako

A kako se dodaje ta linija? Tj. sto u njoj treba pisati?

Hvala,
Karla

EKE

EKE je napisao/la:

>A kako se dodaje ta linija? Tj. sto u njoj treba pisati?
>
>Hvala,
>Karla

:)
Pošalji mi link na stranice pa ćemo riješiti. Može tu ili na mail.

EKE

karla...@gmail.com

EKE je napisao/la:

> :)
> Pošalji mi link na stranice pa ćemo riješiti. Može tu ili na mail.
> EKE

Glavna stranica na kojoj je iframe je
http://public.carnet.hr/~ahorvate/materijali.html ,
Hvala!
Karla

EKE

>Glavna stranica na kojoj je iframe je
>http://public.carnet.hr/~ahorvate/materijali.html ,
>Hvala!
>Karla

*ovo je kod za stranice koje se pozivaju(dodana je jedna linija):*

<script language="javascript">
if(top==self) {
document.cookie = "ref"+"="+escape(document.URL);
self.location.href='materijali.html';}
</script>

*a ovo je kod za materijali.html, kod ubaci na dno stranice prije </body>
taga:*

<script language="javascript">
function getCookie(c_name)
{
if (document.cookie.length>0)
{
c_start=document.cookie.indexOf(c_name + "=")
if (c_start!=-1)
{
c_start=c_start + c_name.length+1
c_end=document.cookie.indexOf(";",c_start)
if (c_end==-1) c_end=document.cookie.length
return unescape(document.cookie.substring(c_start,c_end))
}
}
return false
}
odkuda=getCookie("ref");
if(odkuda){
document.cookie = "ref"+"="+"";
frames['okvir za materijale'].location.href =odkuda;
}
</script>

EKE

karla...@gmail.com

EKE je napisao/la:

EKE, evo ti jedna veeelika pusa od mene: CMOK!!!
Ovo radiiiiii!!!
Super!!!
A isto sam pitanje jos prije par dana postavila na forumima
hr.comp.www i hr.comp.programiranje.www i posto nisam dobila
odgovor, isla sam za svaki slucaj probati jos i tu, ali nisam se
previse nadala...
Bas si me razveselio!!! :-)
Dakle, zasad se ne moram upustati u dubinsko proucavanje CSS-ova i
dr. ... (mozda nekom drugom prilikom, kad cu imati vise vremena).

Jos jedno pitanje (ako netko zna odgovor):

Da li ovo preusmjeravanje djeluje i na Google-ove pauke kad dodju na
moje stranice (mislim na one koje se otvaraju unutar iframe-a). Pitam
zato sto ja svako malo nove materijale stavljam na web, pa bi bilo
dobro da ti pauci uspiju i registrirati to sto je novo.
Dakle, hoce li oni to uspjeti, ili ce i njih JavaScript preusmjeriti
na onu glavnu stranicu?

I joj jedan komentar za one koji takodjer misle koristiti gore
navedeni kod:

"materijali.html" je naziv one glavne stranice unutar koje se nalazi
iframe. Dakle, kad kopirate gornji kod, taj dio promijenite u skladu s
nazivom vase stranice.
A 'okvir za materijale' je naziv iframe-a. Vi tu trebate staviti ono
ime kako se zove vas iframe (to ime mozete vidjeti pod iframe-
properties).

(To sam skuzila jer sam si gornji kod prilagodila i za drugu stranicu
"linkovi" na kojoj takodjer imam iframe, i radi i tamo...)

EKE, ako zivis blizu Ivanic Grada, mozemo na pice! :-)

Pozdrav i jos jednom puuno hvala,
Karla

EKE

> [...]
> dobro da ti pauci uspiju i registrirati to sto je novo.
> Dakle, hoce li oni to uspjeti, ili ce i njih JavaScript preusmjeriti

Da su znali da će dobiti ovakvu zahvalu sigurno bi se ljudi gurali da
pomognu.=)

Vidio sam postove na drugim grupama, ali sam se nadao da će te uspjeti
odgovoriti od iframea. Koliko se sjećam carnet ima podršku za php a na taj
način bi bilo puno bolje riješiti stvar.

Odgovor na prvo pitanje: Ne, Google neće biti preusmjeren, javascript mu ne
znači ništa. Indeksirati će kao i prije.

Odgovor na drugo pitanje: Ponovo negativno, nisam blizu Ivanic Grada.

EKE

karla...@gmail.com

EKE je napisao/la:

> Vidio sam postove na drugim grupama, ali sam se nadao da će te uspjeti
> odgovoriti od iframea. Koliko se sjećam carnet ima podršku za php a na taj
> način bi bilo puno bolje riješiti stvar.

Ma trenutno nemam vremena ici uciti druge stvari. I ne znam kad cu ga
imati (pa nije izrada web stranica ono na sto mislim trositi hrpu
vremena; iovako ga na kompu previse trosim). Pa me bas raduje ovo
rjesenje. :-)

> Odgovor na drugo pitanje: Ponovo negativno, nisam blizu Ivanic Grada.

Onda jos jednom veliko hvala!

Karla