יש רופא על המטוס?

אודי שפירא

to hasa...@googlegroups.com
בא לי להקיא ואני לא יודע למה

דרמה לילית בכנסת || הבחירות בוטלו, מופז ימונה לשר בלי תיק בממשלת אחדות

רגע לפני הצבעת הכנסת על פיזורה וקביעת מועד הבחירות, רה"מ ומופז סיכמו כי קדימה תספק לממשלה רשת ביטחון תמורת העברת חוק טל

Tal Yaron

to hasa...@googlegroups.com
זאת הערכתי בנושא

Amit Gal

to hasa...@googlegroups.com

זיזס

ST

to hasa...@googlegroups.com

שתבינו עם מי יש לנו עסק.

בכל מקרה בחזית ועדת שרים לענייני חקיקה אנחנו ממשיכים בשלנו והולכים לבג"צ.

וכדי לא לערבב שמחה בששון, אעביר עוד מעט מסמך מפורט

להיכרות עם החור השחור הקרוי ועדת שרים לענייני חקיקה

הבעייתיות שלו, ולמה החלטנו להגיש בג"צ נגדו.

אסתי

הנדהמת אך לא מופתעת

Ofra Bg

to hasa...@googlegroups.com

גם מחלקה של רופאים לא תעזור:)

סה"כ יפה שממשיכים עם התרגילים בעידן של מודעות ציבורית.

החיובי שבזה. אפשר למצוא חיובי/טוב.

רק מחזק את הצורך בעשיה שלנו:)

יומטוב:)

Antin

to הסדנא לידע ציבורי
אני דווקא לא נגעל, מראש קדימה הרי היתה שותפה הגיונית לעמדות הליכוד.
ככה זה בפוליטיקה של נבחרים הם חושבים קודם על הכיסא.
יש סיכוי שמהמהלך הזה יוביל לדברים משמעותיים שמדברים עליהם כבר שנים. אם
יצליחו להוביל אותם, וסוף סוף יש תנאים לזה - אופוציזה חמה מבחוץ
ואפשרות והבנה מבפנים - מה טוב.
אם לא - זה ירסק הרבה מכוחם של כל מי שהבטיחו ולא ייקימו.

דרור