developare diapozitive color

Ákos Kún

to fot...@googlegroups.com, potkul...@googlegroups.com
Salut!

Am o rola de dia color care trebuie developata, iar la laborator
(oxigen sau cel langa sora) mi-au zis ca le trebuie cel putin 3
diapozitive ca sa developeze. Se baga cineva? Mai trebuie 2 role, si
avem diapozitivele gata in cateva zile, altfel dureaza o luna, cel
putin.

Ákos.

Radu

to fot...@googlegroups.com
Trimite-le la Bucureşti, dacă ţii la ele. http://dmphoto.ro/

Spor,
Radu.

Mircea C.

to fot...@googlegroups.com
Ce pret e in Cluj pe rola sau pe cadru plus developarea?

http://dmphoto.ro/pro_price.html

N-am gasit pretul la developare rola, 36 de cadre sau nu am observat din lista respectiva care ar fi.

Mersi.

Mircea C.

to fot...@googlegroups.com
Eu am mai developat la oxigen (sau oriunde trimit ei...), si au iesit
perfect... Daca nu trebuie neaparat, nu vreau sa trimit in Buc.

Mircea Cauacean

to fot...@googlegroups.com
Singurul care mai developeaza dia in Cluj este Lehel (pentru cine nu-l cunoaste este absolvent al Academiei de Arte Vizuale, sectia Foto). E un tip serios, developeaza cu sistem Durst rotativ. Toate laboratoarele duc diapozitivele la el, dar intr-adevar daca prepara un set de chimicale E-6 trebuie sa aiba adunate cateva filme, alfel peste 3 saptamani va arunca solutiile si se va numi ca a facut munca voluntara.

Eu de două ori am făcut dia la Cluj, şi de două ori am primit filmele înapoi cu mizerie în emulsie şi/sau zgâriate. De aia recomand să le trimiţi la Bucureşti.

Ákos Kún

> [...]
> Singurul care mai developeaza dia in Cluj este Lehel (pentru cine nu-l cunoaste este absolvent al Academiei de Arte Vizuale, sectia Foto). E un tip serios, developeaza cu sistem Durst rotativ. Toate laboratoarele duc diapozitivele la el, dar intr-adevar daca prepara un set de chimicale E-6 trebuie sa aiba adunate cateva filme, alfel peste 3 saptamani va arunca solutiile si se va numi ca a facut munca voluntara.

Adresa de mail sau nr. de telefon ai?

Mircea Cauacean

to fot...@googlegroups.com
Lehel 0744 879 818

to fot...@googlegroups.com
Si ceva preturi?:)

Mircea C.

to fot...@googlegroups.com
2010/8/26 Mircea C. <mirc...@yahoo.com>:
> Si ceva preturi?:)
20 lei/rola. Dar trebuie adunate 6 role, acum are unul singur, plus rola mea :)

Traian Fratean

to fot...@googlegroups.com
Akos, pana la urma unde ai developat si cum a iesit? Intreb pentru ca am si eu o rola de developat + una care va fi gata in vreo 3 saptamani.
--
web: http://ftraian.blogspot.com/
email: traian....@gmail.com

Eugen Mezei

to fot...@googlegroups.com
Nu stiu cum au iesit rolele date de Akos la developat, pt. ca nu da un
raspuns echivoc si nu am vazut rolele.

Eu trimit in iulie diapozitive de developat la Maican (15 RON/film),
poate inainte un alt lot in Germania. Daca vrei trimit si rolele tale.

On 01.06.2011 22:11, Traian Fratean wrote:
> Akos, pana la urma unde ai developat si cum a iesit? Intreb pentru ca am si
> eu o rola de developat + una care va fi gata in vreo 3 saptamani.

Ákos Kún

to fot...@googlegroups.com

Tare, am si eu 2 role! Eu n-am avut probleme. Evident, tipul developeaza acasa, nu-i 110%, dar face treaba buna. Eu am primit pozele developate ok, culori faine (cat putea filmul, sensia, elitechrome, paradies, si velvia 100 expirat - filme ieftine, imi ajung si astea), fara zgarieturi, praf minim (s-a curatat cu aer). Singura problema e ca trebuie sa se adune mai multe role ca sa le developeze.
Eugen, pe net ai vazut, nu voi transporta arhiva mea la tine ca sa le analizezi. Sunt filme ieftine, developate normal, totul a iesit cum trebuie sa iasa. Cred ca oricum sunt prea slabe pt. nevoile tale, si daca vrei calitate oricum iti iei ceva prof. si proaspat fabricat.

Eugen Mezei

to fot...@googlegroups.com
2011/6/3 Ákos Kún <kuna...@gmail.com>:

> Eugen, pe net ai vazut, nu voi transporta arhiva mea la tine ca sa le
> analizezi.

Hmm... toata arhiva consta dintr-un singur film?

--
http://fotoclasice.blogspot.com

Ákos Kún

to fot...@googlegroups.com

Da Eugen, am o singura rola, nu prea trag poze, dar imi place sa stau pe forumuri.

Traian Fratean

to fot...@googlegroups.com
Eugen, ar trebui ca luni sa termin si a doua rola de DIA, o sa te caut sa le trimitem impreuna.

Merci,
Traian.