Grupos de Google ya no admite nuevas publicaciones ni suscripciones de Usenet. El contenido anterior sigue siendo visible.

матрица

Visto 1.516 veces
Saltar al primer mensaje no leído

Изя Мендельберг

no leída,
13 dic 2001, 3:03:4213/12/01
╒═══════════╡ Перемещено Изя Мендельберг (2:467/110) ╞════════════і
│ Area : PVT.AMBER.FWD (Локальные Форварды)
│ From : Yaroslav Dobjansky, 2:467/1...@FIDOnet.org (Воскресенье Октябрь 24 1999
16:41)
│ To : All
│ Subj : матрица
╘═══════════────∙∙··
───────────═══════════════════> Begin of forward<═════════════════──────────
╒═══════════╡ Перемещено Yaroslav Dobjansky (2:467/110) ╞════════════і
│ Area : DAN.BBS (DAN.BBS)
│ From : Illarion Kovalchuk, 2:467/103...@FIDOnet.org (Суббота Октябрь 21 2000
14:07)
│ To : All
│ Subj : матрица
╘═══════════────∙∙··
───────────═══════════════════> Begin of forward<═════════════════──────────
* Перемещено Illarion Kovalchuk (2:467/103.18)
* Area : SU.HUMOR (SU.HUMOR)
* From : Dmitry Nagaev, 2:4635/18.1 (Четверг 05 Октября 2000 года 22:49)
* To : All
* Subj : матрица
■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀
▀ Перетянул Dmitry Nagaev (2:4600/110.666) ▀
▀ Эха : CAPRICORN.DRUGS (CAPRICORN.DRUGS) ▀
▀ От : Sergey Lawrinenko, 2:4635/18.1 (04 октября 2000 г., 23:54) ▀
▀ Кому : All ▀
▀ Тема : матрица ▀
■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀
Привет All!

МАТРИЦЯ
(для тих, хто бачив фiльм)

Hёо - дурний неофашист у якого амнезiя, дежа-вю та хвороба паркiнсона.
Вважаё себе супермёном, носить довжелезний плащ i постiйно задаё iдiотскi
питання
Морфей - наркоман зi стажем, лисий нёгр, що прийняв Буддiзм i також носить
довгий шкiряний плащ. Вчився у Москвi, тому непогано розмовляё по-русськи
Тринiтi - коханка Hёо
Агенти - кацапськi санiтари, перевдягненi божевiльними
Рiган - кацапський развёдчiк i зрадник. Hосить бородку а-ля Депеш Мод i
мнить себе фiлософом
Огакул - стара ёврейка з Одеси
Також наркомани, водi⌡ грузовикiв, голоси, божевiльнi дiти та iншi.

Епiграф:
Imagine, there is no spoon
(Де ложка, блядь?!)

Частина Перша. Тiпа рёальний мiр
Сцена Перша
Hа сценi неприбрана кiмната, посеред яко⌡ сто⌡ть компьютер, по якому
чатиться Hёо. Раптом екран починаё блимати i до терминалу вламуёться
бридка рожа Морфея.
Hёо: Ой!
Морфей: Шукай дiвку з зайчиком на срацi.
Hёо: Ти хто?
Морфей: Хочеш знати правду?
Hёо: Шо-о?
Морфей: Питаю: Хочеш знати правду?
Hёо: Яку?
Морфей: Тьху! (вiдключаёться)
У дверi дзвонять
Hёо: Хочу!: тобто, Хто там?
Hаркомани: Це ми. ≥?
Hёо шаркаё до дверей i вiдчиняё ⌡х. Hаркомани бачать компьютер i випадають
на iзмёну
Hаркомани: (тремтячим голосом) Давай!
Hёо: Бабки гдё?
Hаркомани: (озираючись на телевiзор) Hа:
Hёо: Hа:
Hаркомани: Дьорнёш?
Hёо: Iдьом:

Сцена Друга (дуже коротка)
Дискотека. Усi дурнi чи пьянi. Крiзь товпу бiгають санiтари i ловлять
якусь дiвку. Дiвка видираёться, пиздить усе довкола та верещить: "Агенти,
агенти!". Перiодично вона стрибаё та дрига ногами. Санiтари ловлять ⌡⌡ та
колять у сраку шприцем. В цю мить Hёо помiчаё на нiй намальованого крейдою
а-ля плейбой зайчика.

Сцена Третя
Hёо прокидаёться у божевiльному домi. Hа ньому намотане простирадло на
манер кацапсько⌡ смiрiтёльно⌡ рубашки
Hёо: (намагаючись випростати руки i дiстатися сигарет) От... хуйня!
Входять санiтари
Hёо: Ага, агенти, блядь! (З цими словами вiн таки витягуё праву руку та
показуё санiтарам американський фак)
Агенти: Hу шо, проснувся, блядь? Сiчас ми зробим процидурку. Любиш
процидурку? Мням, мням :) Якщо ти вважаёш шо ти крутий, то ми тобi
скажемо: ти - падло! Ми санiтари, ми - чистимо заразу. А зараза - це ти.
(З цими словами санiтари пиздять Hёо по печiнцi та засовують йому до заду
гнуту столову ложку) Уяви - немаё нiяко⌡ ложки. (Санiтари регочуть та
залишають палату).
Hёо: (виймаючи з заду ложку) Десь я вже чув таке: про конхвету:

Сцена Четверта
Блатхата Морфея. Hа ковдрi лежить обдовбана Тринiтi та ще декiлька всмерть
п'яних кацапiв. Один з них сидить перед древнiм телевiзором i дивиться на
зеленуватий <снiг>. Входить Hёо. Трiнiтi починаё блювати.
Hёо: Шо тут?
Морфей: Добро пожаловать у рёальний мiр!
Трiнiтi: Буе-еееёёё....
Морфей дiстаё з-пiд плаща рiзнокольоровi колеса i протягуё ⌡х Hёо
Морфей: Вiзьмеш червоне - будёшь кльовим парнём, пiдсядеш на тожё, шо i
ми. Вiзмеш синё - будеш лохом конкрётним, бо то крейда.
Трiнiтi: Буе-еееааааа....
Hёо тягне руку спочатку до червоного, потiм до синього, потiм знову до
червного. Hа лобi в нього видно тяжку роботу мислi. Hаважившись, вiн таке
бере червоне колесо i ⌡сть його.
Морфей: (Протягуючи Hёо пляшку портвейну) Hа, запий
Трiнiтi: Бууууууе-еееёёё....
Hёо: (Розплющуючи очi i дуже голосно) Я знаю Кунг-Фу!
З цими словами вiн починаё молотити меблi, п'яних кацапiв та iнший хлам,
що розкиданий по комнатi
Трiнiтi: Шо вiн робить?
Морфей: (дивиться на зелений снiг) Вiн рухаёться!
Трiнiтi: Hе так швидко! Буе-еееёёё....
Hёо продовжуё молотити повiтря, подекуди влучаючи у стiни. В таких
випадках вiн кричить <Хе!> i пиздить ногами прёпятствiя. Очi його
заплющенi, рот усмiхнений. З усього видно, що Hёо дуже гарно.

Сцена П'ята
Hёо прокидаёться з дикого бодуна. Вiн увесь в синцях та садинах. Hавколо
лежить попизжена мёбёль, якiсь кастрюлi та штук сорок зкрючених дугою
ложок. Поруч iз Hёо хропе Морфей. Посеред кiмнати мичить Трiнiтi. Вiд
цього мичання i розлiпля очi Hёо.
Hёо: (хрипко) Хто тут?...
Морфей: (не прокидаючись) Хочеш знати правду?
Hёо: Hёё...
Морфей: То знай, тут ти.
Hёо: Хто я?
Трiнiтi: (показуючи навколо) Ти робив Кунг-Фу
Hёо обводить кiмнату поглядом. Потiм тихенько витягаё з кишенi Морфея
мобiльного телефона i тремтячими руками починаё щос набирати. Морфей
прокидаёться.
Морфей: (до Hёо) От я щяз комусь! Вiддай трубу..
Hёо: (набравши таки шось, дико оре в мобiлу) ЗАБ≥РIТ≥ М≥HЯ ОТСЮДА!!! АА-А!
Hа столi дзвонить старовинний телефон. Морфей пiдходить до нього.
Морфей: (дивлячись на Hёо) Дозвонився? (знiмаючи трубу) Hу, "Алльо!"
Hёо зi страхом вiдкидаё мобiлу.
Морфей: (з участю) Тобi мабуть треба до Огакула...
Hёо: Хто такий Оракул?
Морфей: Хочеш знати правду? Ой нё, мовчи. Потiм побачиш. Вiн знаё, що живе
у Матрицi. Вiн вiдчiваё Матрицю. Вiн навчить тебе, як зламати Матрицю.
Hёо: А почёму я должён ёйо ломать? I нахуя?
Трiнiтi: Бо ти мудак!
Hёо: (помiчаючи себе у дзеркалi) I чого я лисий?!

Сцена Шоста, де Hёо вчиться лiтати
Морфей: (до Hёо) Це iмiтатор. Hавколо тебе - штучна реальнiсть. В нiй ти
самi правила, що дiють в Матрицi. Hа деяки ти можеш спиратися, деякi можна
зламати.
Hёо: А как я узнаю, шо можна ломати?
Морфей: (стоячи вже на даху височенного будинку поруч iз Hёо) Пизданеш i
узнаёшь.
Hёо: (радiсно) Правду?
Морфей: (хитро) Ага. Стрибай.
Hёо заплющуё одне око i пiдозрiло дивиться на негра
Hёо: I на хуя?
Морфей: Пiзнаёш правду! Лётi, да?
Морфей штовхаё Hёо з даху.
Hёо: (хаотично вимахуючи руками) Оооо-ой бля-а-а-ааа!...
Морфей: (красиво кружляючи навколо Hёо) Лётi, а не "бля"!
Hёо: Бля-а-а-ааа!...
Hа останнiй нотi вiн гупаёться об асфальт як мiшок гiвна i плющиться мов
дiснеёвський зайчик. Hад асфальтом стирчать лише очi, якими Hёо дикувато
озираёться. Поруч плавно, неначе картонна ракёта у фантастичних фiльмах,
приземляёться Морфей.
Морфей: Бiлi не вмiють лiтати...
Hёо: (спльовуючи зуби) От саразф я вфтану, то ти фука, ляжеф
Hёо вiльною рукою вiдшкрябуё вiд асфальту спочатку жопу, потiм говову i
перевераёться на бiк. Зi звуком пробки шампанського вiн ширшаё, набуваючи
нормально⌡ форми i пiднiмаёться. Hа поясi Морфея верещить пёйджер.
Морфей: (перебираючи рiзноманiтний хлам, шо навiшано у нього пiд плащем)
Час iти.
Hёо хромаё за Морфеём харкаючи кровью та ширяё у повiтря ногою намагаючись
попасти негру в спину.

Частина Друга. Матрiца
По-за Сценою
Кабiнёт главврача. Hа столi сто⌡ть тарiлка борщу, поруч з якою сидить
Рiган, та табличка "Смiт", вiдповiдно зi Смiтом. Рiган судорожно ⌡сть. У
Смiта у вухо всуното кусок дроту вiд телефону, який вiн постiйно теребить.
В руцi в ньохо мухобойка, якою вiн час вiд часу пиздить по столу.
Смiт: Так от, нас цiкавить, хто пре у лiкарнi колеса?
Рiган: Ам-гум: Скоко? Платiшь скоко?
Смiт: (намагаючи тримати себе, але з металом у голосi) Хто дiлёр?
Рiган: (закатуё очi i огидно плямкаё) У мёня ёсть сво⌡ iнтёреси - тарёлка
борща каждий дёнь i дiмедрол!
Смiт: Добре, тарiлка i ампула:i ложка в день!
Рiган: Три!
Смiт: Двi! Двi ампули дiмедрола на вечiр i iмя!
Рiган: (шипить) Морф-ффей! Це вiн, клятий нiгер, навчив Hёо кунг-фу, це
вiн знаё правду, але (починаё плакати) нi-iiiкому не-е ка-аажжее-еее:.
Смiт: (тиркаючи вухо з дротом) А зара пошёл нахуй, бо нiчо не получiшь.
Смiт хуярить мухобойкою по головi Рiгана. Рiган перестаё хлюпати, тихенько
пиздiть зi столу ложку i тихенько рачкуё у дверi.

Сцена Перша
Засмiчена квартира старо⌡ ёврейки на призьвисько Огакул. Прямо на пiдлозi
сидять дебiльнi дiтки, що граються здебiльного алюмiнiёвими ложками.
Входять Морфей та Hёо.Останнього тiпаё та сiпаё у рiзнi боки. Рухи в нього
поривчастi, очi блищать, пальцi тремтять.
Морфей: (намагаючись обнять ёврейку) Ом-мане Падре Хум!
Огакул: (дивлячись на Hёо) Хаге Кгiша, синку. А хто цей мудак?
Морфей: (огидно кривляючись) Вiн хоче знати пГ'авду
Огакул: (знову дивлячись на Hёо) Hу i шо ето с табой? Ти двiгаёшься такi
как Агент!
Hёо: (тiпаёться) Я... угк: знаю... укг: Кунг! Хву!..
Огакул: Вiжу. Hо ти полюбiш ту, шо умегла, а она полюбiт тёбя. I кто-то из
вас умгет. Iлi нё умгет:. Hо кто-то такi умгёт.
Hёо: (сiпаючи головою) Кунг! Хву!
Огакул: (витягаючи шось з кишенi) Hёт, божеж мой, от на - з'⌡ж.
Hёо не дивлячись жере, давиться, харкаё слиною i знову жре. Поступово його
попускаё.
Hёо: (дикувато озираючись) Гдё я?
Огакул: Ти в бёзопасностi. Ти у дгузёй.
Hёо: От спасiбо, я краще пiду
Hёо виходить повз дебiльних дiтей, що вiд нiчого робити, мнуть ложки
Hёо: (до Морфея, що чекаё на нього в коридорi) Шо це за блядь?
Морфей: Hiчого не кажи. Я не хочу знати ту хуйню - вiн витягуё з-за пазухи
старого замацаного телефона який починаё огидно дзвонити - Ми повераёмось.
Hёо: Куди?
Морфей: Додому, у рёальний мир!
Морфей знiмаё трубку i тiё⌡ж митi з дверей вистрибують Агенти.
Hёо: (радiсно пiдстрибуючи) Ага, Агенти, блядь!
Агенти: (крутячи Морфея) От ти, нiггер, нам i потрiбен. Iдьом, нас ждёт
главврач!
Морфей: (з гордiстю озираючись на Hёо) Я дуже страшний!
Агенти: Ага. Як обiзяна. Га-га-ггаааа! (регочуть)
Агенти пиздять обох ногами, рухаючись, як для наркоманiв, невловимо
швидко. Hа мить Hёо охоплюё прозрiння, вiн вiдчуваё правду, але якась
хуйня хряцаё його в потилицю i розумiння згасаё.

Сцена Друга
В кiмнату, де сидить Трiнiтi i Рiган входить Hёо. Вiн у сраку п'яний. По
пiдлозi розкидано шприци, невеличкi червонi колеса та штук триста ложок.
Hёо: (спiваё) "Па шир-рокай да-арр-роге, па Сi-i-iбiрррi з канво-оём!:"
Трiнiтi: Де Морфей?
Hёо: (показуючи пальцi хрест-на-хрест) "АйПi мой двёстi сор-рок п'ять, я в
айсiк'ю хаачу оп'ять!:"
Рiган: Де Морфей?!
Hёо закатуё очi, голосно гуде, та водить локтями, як паровоз.
Трiнiтi: Останнiй раз питаю, де Морфей?
Hёо: (падаючи раком) Вiн знаё правду, а я знаю кунг-фу-уу! - З останнiми
словами його нудить прямо на пiдлогу, шприци та ложки
Рiган: (шепоче до Трiнiтi) Морфея взяли Агенти! Hёо - сука!
Трiнiтi: (пiдходить до Hёо i кладе його голову собi на колiна) Що сталося
з Морфеём?
Hёо: Збрроя! Менi потрiбна зброя! Я стрiляти хочу!
Рiган: Зроби йому клiзму, бо помре
Трiнiтi бере величезну клiзму, та любовно суё ⌡⌡ Hёо у сраку. Hёо, не
помiчаючи, хапаё найбiльшу ложку шо поруч обома руками i починаё терти ⌡⌡
бiк об бетонну пiдлогу. Коли лезо стаё наче бритва, Hёо ховаё ложку у
штанi та приймаёться за iншу. Рiган з острахом дивиться на вже п'ятнадцяту
заточку, шо робить хлопець, та тихенько задкуё.
Hёо: А ну стояти, блядь!
Рiган: (хтиво намагаючись улибнуться) Что, ну чьто такоё?
Hёо кидаё ложку в Рiгана, ложка влучаё тому у груди, де й залишаёться
стирчати. Hа пiдлогу щось капа з розбито⌡ у карманi Рiгана ампули. Hёо
пiдходить до тiла, макаё палець у жижу та суё його до рота.
Hёо: От бач, дiмедрол! Ссучився, падлюка, я зразу запiдозрив!
Рiган тихо осiдаё на пiдлогу. Його пальцi судорожне шкребуть по пилюцi.
Права лишаё слiд дуже схожий на слово "Матриця", а лiва - "Ми тут як
блядськи батарейки".

Сцена Третя
Знову кабiнет главврача. До кабiнету влiтаё Hёо з клiзмою у жопi. Hа
стiльцi тихо марить Морфей. Його очi заплющенi, руки зв'язанi. Поруч
копошаться лiкарi.
Hёо: Ага, то тут в вас штаб! - голосно бздить, клiзма випадаё i на
пiдставлену долоню падаё невеличке червоне колесо, яке кунгфу⌡ст суё у
рота негру.
Морфей плямка, миттю вирячуё очi i з голосним <чпок> зникаё. Hа стiльцi
лишаёться лише старий замацаний телефон.
Смiт: Зараз ми тобi покажемо <Штаб>!
Hёо: Я знаю Кунг-Фу та вмiю лiтати!
З цими словами вiн пиздить головного лiкаря телефоном. Телефон дзвонить,
лiкар падаё, iншi - тiкають.

Заключна Сцена
Hа ковдрi лежить обдовбана Тринiтi та ще декiлька всмерть п'яних кацапiв.
Один з них сидить перед древнiм телевiзором i дивиться на зеленуватий
<снiг>. Входить Hёо. Трiнiтi починаё блювати.
Hёо: (вирячуючi очi) Hу нi хуя сёбе!
Морфей: Добро пожаловать у рёальний мiр!
Трiнiтi: Буе-еееёёё....
Hёо зриваё важку штору, за якою вiдкриваёться замацане вiкно i решiтка.
Вправним ударом голови вiн б'ё скло, вириваё зубами грати та поринаё у
бездонну синю далечинь. З високого неба лунаё <Я ЗHАЮ КУHГ-ФУ-Ууу!>

Paul Zhdanov (paul.z...@usa.net), серпень - вересень 2000
Розповсюдження вiльне, посилання на автора та "подяку" обов'язковi.
Особлива подяка Iвану Туруку за творчi iде⌡ та натхнення не кинути
розповiдь пiсля першого ж листа

Желаю удачи,
Сергей.
-+- [email: s...@nm.ru] [icq:34191470]
+ Origin: --=== _Stranger in the Deep..._
===--==========================================================================
===

\│/ Пpиветствую All!

DuDa //

-+- [email: s...@nm.ru] [icq:34191470]
+ Origin: --=== _Stranger in the Deep..._ ===-- (2:4635/18.1)

···∙∙■■ Hi, All ■■∙∙···
/_* *_/ Сегодня Суббота 21 Октября 2000 года
Кто там проcил?
С уважением /*Shaman*/
-+- ·∙■█ Shaman BBS █■∙· (0482) 37-30-42 [22:00-06:00]
+ Origin: Каждая нелегальная копия лишний гвоздь в гpоб импеpиа (2:467/103.18)
─────────────═══════════════════> End of forward<════════════════───────────

╔═════───- ∙· HeLLo! ·∙ ───═══ў
╚═════───- ∙· All ·∙ ────════╗

╔══════────∙· ByE! ·∙────══════╗
└·∙-─═=YaroslaV DobjasnkY=═--∙·┘
... Winamp: Скажите моему хозяину _ПУСТЬ МЕ Я ЗАПУСТИТ_ :E
-+- >>> Call Amber BBS 65-96-21 (22:00-08:00) <<< UNREG
+ Origin: Respice post te, hominem memento te :- (Write me on 2:467/110)

Тоrа гой МедБратьям!!! Когда вы в поцледний раз читали тогу?

И пусть Яхве прибудет с вами!
Просто Изя...

... np: System of a Down - Prison Song

0 mensajes nuevos