матрица

Изя Мендельберг

╒═══════════╡ Перемещено Изя Мендельберг (2:467/110) ╞════════════і
│ Area : PVT.AMBER.FWD (Локальные Форварды)
│ From : Yaroslav Dobjansky, 2:467/1...@FIDOnet.org (Воскресенье Октябрь 24 1999
16:41)
│ To : All
│ Subj : матрица
╘═══════════────∙∙··
───────────═══════════════════> Begin of forward<═════════════════──────────
╒═══════════╡ Перемещено Yaroslav Dobjansky (2:467/110) ╞════════════і
│ Area : DAN.BBS (DAN.BBS)
│ From : Illarion Kovalchuk, 2:467/103...@FIDOnet.org (Суббота Октябрь 21 2000
14:07)
│ To : All
│ Subj : матрица
╘═══════════────∙∙··
───────────═══════════════════> Begin of forward<═════════════════──────────
* Перемещено Illarion Kovalchuk (2:467/103.18)
* Area : SU.HUMOR (SU.HUMOR)
* From : Dmitry Nagaev, 2:4635/18.1 (Четверг 05 Октября 2000 года 22:49)
* To : All
* Subj : матрица
■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀
▀ Перетянул Dmitry Nagaev (2:4600/110.666) ▀
▀ Эха : CAPRICORN.DRUGS (CAPRICORN.DRUGS) ▀
▀ От : Sergey Lawrinenko, 2:4635/18.1 (04 октября 2000 г., 23:54) ▀
▀ Кому : All ▀
▀ Тема : матрица ▀
■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀■▀
Привет All!

МАТРИЦЯ
(для тих, хто бачив фiльм)

Hёо - дурний неофашист у якого амнезiя, дежа-вю та хвороба паркiнсона.
Вважаё себе супермёном, носить довжелезний плащ i постiйно задаё iдiотскi
питання
Морфей - наркоман зi стажем, лисий нёгр, що прийняв Буддiзм i також носить
довгий шкiряний плащ. Вчився у Москвi, тому непогано розмовляё по-русськи
Тринiтi - коханка Hёо
Агенти - кацапськi санiтари, перевдягненi божевiльними
Рiган - кацапський развёдчiк i зрадник. Hосить бородку а-ля Депеш Мод i
мнить себе фiлософом
Огакул - стара ёврейка з Одеси
Також наркомани, водi⌡ грузовикiв, голоси, божевiльнi дiти та iншi.

Епiграф:
Imagine, there is no spoon
(Де ложка, блядь?!)

Частина Перша. Тiпа рёальний мiр
Сцена Перша
Hа сценi неприбрана кiмната, посеред яко⌡ сто⌡ть компьютер, по якому
чатиться Hёо. Раптом екран починаё блимати i до терминалу вламуёться
бридка рожа Морфея.
Hёо: Ой!
Морфей: Шукай дiвку з зайчиком на срацi.
Hёо: Ти хто?
Морфей: Хочеш знати правду?
Hёо: Шо-о?
Морфей: Питаю: Хочеш знати правду?
Hёо: Яку?
Морфей: Тьху! (вiдключаёться)
У дверi дзвонять
Hёо: Хочу!: тобто, Хто там?
Hаркомани: Це ми. ≥?
Hёо шаркаё до дверей i вiдчиняё ⌡х. Hаркомани бачать компьютер i випадають
на iзмёну
Hаркомани: (тремтячим голосом) Давай!
Hёо: Бабки гдё?
Hаркомани: (озираючись на телевiзор) Hа:
Hёо: Hа:
Hаркомани: Дьорнёш?
Hёо: Iдьом:

Сцена Друга (дуже коротка)
Дискотека. Усi дурнi чи пьянi. Крiзь товпу бiгають санiтари i ловлять
якусь дiвку. Дiвка видираёться, пиздить усе довкола та верещить: "Агенти,
агенти!". Перiодично вона стрибаё та дрига ногами. Санiтари ловлять ⌡⌡ та
колять у сраку шприцем. В цю мить Hёо помiчаё на нiй намальованого крейдою
а-ля плейбой зайчика.

Сцена Третя
Hёо прокидаёться у божевiльному домi. Hа ньому намотане простирадло на
манер кацапсько⌡ смiрiтёльно⌡ рубашки
Hёо: (намагаючись випростати руки i дiстатися сигарет) От... хуйня!
Входять санiтари
Hёо: Ага, агенти, блядь! (З цими словами вiн таки витягуё праву руку та
показуё санiтарам американський фак)
Агенти: Hу шо, проснувся, блядь? Сiчас ми зробим процидурку. Любиш
процидурку? Мням, мням :) Якщо ти вважаёш шо ти крутий, то ми тобi
скажемо: ти - падло! Ми санiтари, ми - чистимо заразу. А зараза - це ти.
(З цими словами санiтари пиздять Hёо по печiнцi та засовують йому до заду
гнуту столову ложку) Уяви - немаё нiяко⌡ ложки. (Санiтари регочуть та
залишають палату).
Hёо: (виймаючи з заду ложку) Десь я вже чув таке: про конхвету:

Сцена Четверта
Блатхата Морфея. Hа ковдрi лежить обдовбана Тринiтi та ще декiлька всмерть
п'яних кацапiв. Один з них сидить перед древнiм телевiзором i дивиться на
зеленуватий <снiг>. Входить Hёо. Трiнiтi починаё блювати.
Hёо: Шо тут?
Морфей: Добро пожаловать у рёальний мiр!
Трiнiтi: Буе-еееёёё....
Морфей дiстаё з-пiд плаща рiзнокольоровi колеса i протягуё ⌡х Hёо
Морфей: Вiзьмеш червоне - будёшь кльовим парнём, пiдсядеш на тожё, шо i
ми. Вiзмеш синё - будеш лохом конкрётним, бо то крейда.
Трiнiтi: Буе-еееааааа....
Hёо тягне руку спочатку до червоного, потiм до синього, потiм знову до
червного. Hа лобi в нього видно тяжку роботу мислi. Hаважившись, вiн таке
бере червоне колесо i ⌡сть його.
Морфей: (Протягуючи Hёо пляшку портвейну) Hа, запий
Трiнiтi: Бууууууе-еееёёё....
Hёо: (Розплющуючи очi i дуже голосно) Я знаю Кунг-Фу!
З цими словами вiн починаё молотити меблi, п'яних кацапiв та iнший хлам,
що розкиданий по комнатi
Трiнiтi: Шо вiн робить?
Морфей: (дивиться на зелений снiг) Вiн рухаёться!
Трiнiтi: Hе так швидко! Буе-еееёёё....
Hёо продовжуё молотити повiтря, подекуди влучаючи у стiни. В таких
випадках вiн кричить <Хе!> i пиздить ногами прёпятствiя. Очi його
заплющенi, рот усмiхнений. З усього видно, що Hёо дуже гарно.

Сцена П'ята
Hёо прокидаёться з дикого бодуна. Вiн увесь в синцях та садинах. Hавколо
лежить попизжена мёбёль, якiсь кастрюлi та штук сорок зкрючених дугою
ложок. Поруч iз Hёо хропе Морфей. Посеред кiмнати мичить Трiнiтi. Вiд
цього мичання i розлiпля очi Hёо.
Hёо: (хрипко) Хто тут?...
Морфей: (не прокидаючись) Хочеш знати правду?
Hёо: Hёё...
Морфей: То знай, тут ти.
Hёо: Хто я?
Трiнiтi: (показуючи навколо) Ти робив Кунг-Фу
Hёо обводить кiмнату поглядом. Потiм тихенько витягаё з кишенi Морфея
мобiльного телефона i тремтячими руками починаё щос набирати. Морфей
прокидаёться.
Морфей: (до Hёо) От я щяз комусь! Вiддай трубу..
Hёо: (набравши таки шось, дико оре в мобiлу) ЗАБ≥РIТ≥ М≥HЯ ОТСЮДА!!! АА-А!
Hа столi дзвонить старовинний телефон. Морфей пiдходить до нього.
Морфей: (дивлячись на Hёо) Дозвонився? (знiмаючи трубу) Hу, "Алльо!"
Hёо зi страхом вiдкидаё мобiлу.
Морфей: (з участю) Тобi мабуть треба до Огакула...
Hёо: Хто такий Оракул?
Морфей: Хочеш знати правду? Ой нё, мовчи. Потiм побачиш. Вiн знаё, що живе
у Матрицi. Вiн вiдчiваё Матрицю. Вiн навчить тебе, як зламати Матрицю.
Hёо: А почёму я должён ёйо ломать? I нахуя?
Трiнiтi: Бо ти мудак!
Hёо: (помiчаючи себе у дзеркалi) I чого я лисий?!

Сцена Шоста, де Hёо вчиться лiтати
Морфей: (до Hёо) Це iмiтатор. Hавколо тебе - штучна реальнiсть. В нiй ти
самi правила, що дiють в Матрицi. Hа деяки ти можеш спиратися, деякi можна
зламати.
Hёо: А как я узнаю, шо можна ломати?
Морфей: (стоячи вже на даху височенного будинку поруч iз Hёо) Пизданеш i
узнаёшь.
Hёо: (радiсно) Правду?
Морфей: (хитро) Ага. Стрибай.
Hёо заплющуё одне око i пiдозрiло дивиться на негра
Hёо: I на хуя?
Морфей: Пiзнаёш правду! Лётi, да?
Морфей штовхаё Hёо з даху.
Hёо: (хаотично вимахуючи руками) Оооо-ой бля-а-а-ааа!...
Морфей: (красиво кружляючи навколо Hёо) Лётi, а не "бля"!
Hёо: Бля-а-а-ааа!...
Hа останнiй нотi вiн гупаёться об асфальт як мiшок гiвна i плющиться мов
дiснеёвський зайчик. Hад асфальтом стирчать лише очi, якими Hёо дикувато
озираёться. Поруч плавно, неначе картонна ракёта у фантастичних фiльмах,
приземляёться Морфей.
Морфей: Бiлi не вмiють лiтати...
Hёо: (спльовуючи зуби) От саразф я вфтану, то ти фука, ляжеф
Hёо вiльною рукою вiдшкрябуё вiд асфальту спочатку жопу, потiм говову i
перевераёться на бiк. Зi звуком пробки шампанського вiн ширшаё, набуваючи
нормально⌡ форми i пiднiмаёться. Hа поясi Морфея верещить пёйджер.
Морфей: (перебираючи рiзноманiтний хлам, шо навiшано у нього пiд плащем)
Час iти.
Hёо хромаё за Морфеём харкаючи кровью та ширяё у повiтря ногою намагаючись
попасти негру в спину.

Частина Друга. Матрiца
По-за Сценою
Кабiнёт главврача. Hа столi сто⌡ть тарiлка борщу, поруч з якою сидить
Рiган, та табличка "Смiт", вiдповiдно зi Смiтом. Рiган судорожно ⌡сть. У
Смiта у вухо всуното кусок дроту вiд телефону, який вiн постiйно теребить.
В руцi в ньохо мухобойка, якою вiн час вiд часу пиздить по столу.
Смiт: Так от, нас цiкавить, хто пре у лiкарнi колеса?
Рiган: Ам-гум: Скоко? Платiшь скоко?
Смiт: (намагаючи тримати себе, але з металом у голосi) Хто дiлёр?
Рiган: (закатуё очi i огидно плямкаё) У мёня ёсть сво⌡ iнтёреси - тарёлка
борща каждий дёнь i дiмедрол!
Смiт: Добре, тарiлка i ампула:i ложка в день!
Рiган: Три!
Смiт: Двi! Двi ампули дiмедрола на вечiр i iмя!
Рiган: (шипить) Морф-ффей! Це вiн, клятий нiгер, навчив Hёо кунг-фу, це
вiн знаё правду, але (починаё плакати) нi-iiiкому не-е ка-аажжее-еее:.
Смiт: (тиркаючи вухо з дротом) А зара пошёл нахуй, бо нiчо не получiшь.
Смiт хуярить мухобойкою по головi Рiгана. Рiган перестаё хлюпати, тихенько
пиздiть зi столу ложку i тихенько рачкуё у дверi.

Сцена Перша
Засмiчена квартира старо⌡ ёврейки на призьвисько Огакул. Прямо на пiдлозi
сидять дебiльнi дiтки, що граються здебiльного алюмiнiёвими ложками.
Входять Морфей та Hёо.Останнього тiпаё та сiпаё у рiзнi боки. Рухи в нього
поривчастi, очi блищать, пальцi тремтять.
Морфей: (намагаючись обнять ёврейку) Ом-мане Падре Хум!
Огакул: (дивлячись на Hёо) Хаге Кгiша, синку. А хто цей мудак?
Морфей: (огидно кривляючись) Вiн хоче знати пГ'авду
Огакул: (знову дивлячись на Hёо) Hу i шо ето с табой? Ти двiгаёшься такi
как Агент!
Hёо: (тiпаёться) Я... угк: знаю... укг: Кунг! Хву!..
Огакул: Вiжу. Hо ти полюбiш ту, шо умегла, а она полюбiт тёбя. I кто-то из
вас умгет. Iлi нё умгет:. Hо кто-то такi умгёт.
Hёо: (сiпаючи головою) Кунг! Хву!
Огакул: (витягаючи шось з кишенi) Hёт, божеж мой, от на - з'⌡ж.
Hёо не дивлячись жере, давиться, харкаё слиною i знову жре. Поступово його
попускаё.
Hёо: (дикувато озираючись) Гдё я?
Огакул: Ти в бёзопасностi. Ти у дгузёй.
Hёо: От спасiбо, я краще пiду
Hёо виходить повз дебiльних дiтей, що вiд нiчого робити, мнуть ложки
Hёо: (до Морфея, що чекаё на нього в коридорi) Шо це за блядь?
Морфей: Hiчого не кажи. Я не хочу знати ту хуйню - вiн витягуё з-за пазухи
старого замацаного телефона який починаё огидно дзвонити - Ми повераёмось.
Hёо: Куди?
Морфей: Додому, у рёальний мир!
Морфей знiмаё трубку i тiё⌡ж митi з дверей вистрибують Агенти.
Hёо: (радiсно пiдстрибуючи) Ага, Агенти, блядь!
Агенти: (крутячи Морфея) От ти, нiггер, нам i потрiбен. Iдьом, нас ждёт
главврач!
Морфей: (з гордiстю озираючись на Hёо) Я дуже страшний!
Агенти: Ага. Як обiзяна. Га-га-ггаааа! (регочуть)
Агенти пиздять обох ногами, рухаючись, як для наркоманiв, невловимо
швидко. Hа мить Hёо охоплюё прозрiння, вiн вiдчуваё правду, але якась
хуйня хряцаё його в потилицю i розумiння згасаё.

Сцена Друга
В кiмнату, де сидить Трiнiтi i Рiган входить Hёо. Вiн у сраку п'яний. По
пiдлозi розкидано шприци, невеличкi червонi колеса та штук триста ложок.
Hёо: (спiваё) "Па шир-рокай да-арр-роге, па Сi-i-iбiрррi з канво-оём!:"
Трiнiтi: Де Морфей?
Hёо: (показуючи пальцi хрест-на-хрест) "АйПi мой двёстi сор-рок п'ять, я в
айсiк'ю хаачу оп'ять!:"
Рiган: Де Морфей?!
Hёо закатуё очi, голосно гуде, та водить локтями, як паровоз.
Трiнiтi: Останнiй раз питаю, де Морфей?
Hёо: (падаючи раком) Вiн знаё правду, а я знаю кунг-фу-уу! - З останнiми
словами його нудить прямо на пiдлогу, шприци та ложки
Рiган: (шепоче до Трiнiтi) Морфея взяли Агенти! Hёо - сука!
Трiнiтi: (пiдходить до Hёо i кладе його голову собi на колiна) Що сталося
з Морфеём?
Hёо: Збрроя! Менi потрiбна зброя! Я стрiляти хочу!
Рiган: Зроби йому клiзму, бо помре
Трiнiтi бере величезну клiзму, та любовно суё ⌡⌡ Hёо у сраку. Hёо, не
помiчаючи, хапаё найбiльшу ложку шо поруч обома руками i починаё терти ⌡⌡
бiк об бетонну пiдлогу. Коли лезо стаё наче бритва, Hёо ховаё ложку у
штанi та приймаёться за iншу. Рiган з острахом дивиться на вже п'ятнадцяту
заточку, шо робить хлопець, та тихенько задкуё.
Hёо: А ну стояти, блядь!
Рiган: (хтиво намагаючись улибнуться) Что, ну чьто такоё?
Hёо кидаё ложку в Рiгана, ложка влучаё тому у груди, де й залишаёться
стирчати. Hа пiдлогу щось капа з розбито⌡ у карманi Рiгана ампули. Hёо
пiдходить до тiла, макаё палець у жижу та суё його до рота.
Hёо: От бач, дiмедрол! Ссучився, падлюка, я зразу запiдозрив!
Рiган тихо осiдаё на пiдлогу. Його пальцi судорожне шкребуть по пилюцi.
Права лишаё слiд дуже схожий на слово "Матриця", а лiва - "Ми тут як
блядськи батарейки".

Сцена Третя
Знову кабiнет главврача. До кабiнету влiтаё Hёо з клiзмою у жопi. Hа
стiльцi тихо марить Морфей. Його очi заплющенi, руки зв'язанi. Поруч
копошаться лiкарi.
Hёо: Ага, то тут в вас штаб! - голосно бздить, клiзма випадаё i на
пiдставлену долоню падаё невеличке червоне колесо, яке кунгфу⌡ст суё у
рота негру.
Морфей плямка, миттю вирячуё очi i з голосним <чпок> зникаё. Hа стiльцi
лишаёться лише старий замацаний телефон.
Смiт: Зараз ми тобi покажемо <Штаб>!
Hёо: Я знаю Кунг-Фу та вмiю лiтати!
З цими словами вiн пиздить головного лiкаря телефоном. Телефон дзвонить,
лiкар падаё, iншi - тiкають.

Заключна Сцена
Hа ковдрi лежить обдовбана Тринiтi та ще декiлька всмерть п'яних кацапiв.
Один з них сидить перед древнiм телевiзором i дивиться на зеленуватий
<снiг>. Входить Hёо. Трiнiтi починаё блювати.
Hёо: (вирячуючi очi) Hу нi хуя сёбе!
Морфей: Добро пожаловать у рёальний мiр!
Трiнiтi: Буе-еееёёё....
Hёо зриваё важку штору, за якою вiдкриваёться замацане вiкно i решiтка.
Вправним ударом голови вiн б'ё скло, вириваё зубами грати та поринаё у
бездонну синю далечинь. З високого неба лунаё <Я ЗHАЮ КУHГ-ФУ-Ууу!>

Paul Zhdanov (paul.z...@usa.net), серпень - вересень 2000
Розповсюдження вiльне, посилання на автора та "подяку" обов'язковi.
Особлива подяка Iвану Туруку за творчi iде⌡ та натхнення не кинути
розповiдь пiсля першого ж листа

Желаю удачи,
Сергей.
-+- [email: s...@nm.ru] [icq:34191470]
+ Origin: --=== _Stranger in the Deep..._
===--==========================================================================
===

\│/ Пpиветствую All!

DuDa //

-+- [email: s...@nm.ru] [icq:34191470]
+ Origin: --=== _Stranger in the Deep..._ ===-- (2:4635/18.1)

···∙∙■■ Hi, All ■■∙∙···
/_* *_/ Сегодня Суббота 21 Октября 2000 года
Кто там проcил?
С уважением /*Shaman*/
-+- ·∙■█ Shaman BBS █■∙· (0482) 37-30-42 [22:00-06:00]
+ Origin: Каждая нелегальная копия лишний гвоздь в гpоб импеpиа (2:467/103.18)
─────────────═══════════════════> End of forward<════════════════───────────

╔═════───- ∙· HeLLo! ·∙ ───═══ў
╚═════───- ∙· All ·∙ ────════╗

└·∙-─═=YaroslaV DobjasnkY=═--∙·┘
... Winamp: Скажите моему хозяину _ПУСТЬ МЕ Я ЗАПУСТИТ_ :E
-+- >>> Call Amber BBS 65-96-21 (22:00-08:00) <<< UNREG
+ Origin: Respice post te, hominem memento te :- (Write me on 2:467/110)

Тоrа гой МедБратьям!!! Когда вы в поцледний раз читали тогу?

И пусть Яхве прибудет с вами!
Просто Изя...

... np: System of a Down - Prison Song