Re: [Fwd: 12 Γ.Σ. Τομέα Λογισμικού]

Chris Mavrakis

to duth-s...@googlegroups.com
Ωραία! Να κάνουμε κάτι.
Πρέπει να απαντήσουμε τα εξής:
1. Είναι ακόμα στο πρώτο εξάμηνο το μάθημα?
2. Η ύλη είναι η ίδια + Java?

Έχω γνωστό πρωτοετή που το έδωσε (χωρίς να έχει παρακολουθήσει όμως..)
Θα ρωτήσω και στο φόρουμ. Όποιος ξέρει ας μιλήσει παρακαλώ!

Chris Mavrakis
cmavrakis.com

2010/7/1 Themistoklis Kyrgos <them...@ee.duth.gr>
Το θέμα που μας αφορά περισσότερο:
2. Οργάνωση της ύλης του μαθήματος Εισαγωγή στην Επιστήμη των
Υπολογιστών

Chris Mavrakis

to duth-s...@googlegroups.com
(το μέιλ του θέμη δεν εμφανίζεται στη λίστα, οπότε ανεβάζω εγώ την πρόσκληση ως attachment)

Chris Mavrakis
cmavrakis.com

2010/7/1 Chris Mavrakis <cma...@gmail.com>
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ