Betændelse kan bekæmpe kræft

Videnskab.dk skriver i dag at ...

Bet�ndelse kan bek�mpe kr�ft

2. september 2011 kl. 09:54
http://videnskab.dk/krop-sundhed/betaendelse-kan-bekaempe-kraeft

Efter seks �rs arbejde har forskere fra Universitetet i Oslo og
Oslo Universitetssykehus endelig fundet ud af, hvordan de
forskellige elementer i immunsystemet kommunikerer med hinanden
for at angribe kr�ftceller.

Det viser sig s�ledes, at bet�ndelse bek�mper kr�ft i mus -
hvilket indikerer, at det samme kan v�re tilf�ldet i mennesker.

Deres opdagelse kan �ndre ...

Last OUTPUT: 13000 news:4e310c53$0$302$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13160

Message has been deleted

P.N.

"Rado" <ra...@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Brug hovedet i stedet og mediter kræften (og alt muligt andet) væk...
>
> :-)
> >
> --
> Rado

Jeg kendte en pige der hed Marcella, hun var veninde med Brofmanns daværende
samlever og hun advarede imod Brofmann og samleveren fortalte han aldrig
havde lidt af kræft, den kræft som han påstår at have helbredt sig selv for.
Grunden til at han påstår dette og hint er at fordi han ved at verden er
fyldt med naive sjæle der tror på hvad som helst, bare han siger det.

Message has been deleted

P.N.

> Jeg vurderer mennesker og ting ud fra mine egne erfaringer med dem, og
> jeg kender en hel del til Brofmann og har alle hans bøger og CDer.
> Hans teorier og metoder svarer i store træk til metoder fra andre
> kilder jeg selv har undersøgt og testet på min egen krop gennem mange
> år, og de virker når man har lært at anvende dem rigtigt, det ved jeg
> med absolut sikkerhed. Eller ville jeg aldrig have henvist til ham.

At du af alle forsvarer Brofman overrasker ikke, du har set hans hjemmesider
med de såkaldte "succeshistorier" hvor snesevis fortæller om deres
mirakuløse helbredelser af at have læst Martins bøger, og det alt fra højt
blodtryk til dårligt syn og kræft.

> Der kommer også mere og mere videnskabelig evidens for de her ting.
> Hvis Martin var en svindler ville det så give mening at de metoder han
> anvender er så veldokumenterede videnskabeligt og anvendes med succes
> af masser af andre healere og behandlere verden over idag?

Du lægger mærke til at han nu også smykker sig med titlen phd, men lægger du
mærke til at han ikke skriver hvad det er han har taget sin phd grad i. Skal
vi gætte på at han aldrig har taget en sådan titel. Jeg hører også at han er
blevet adlet af dronning Elizabeth. Det tror du måske også på.