Et profetisk udsagn ang. jødernes frelse

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.livssyn.kristendom
Sent: Friday, November 25, 2011, CET 10:50, GMT 09:50
Subject: Re: Jeg blev ringet op af præsten -
Was: Samvittighedspagten ...
Det betroede talent (Gudsordet) ...
Når Gud Helligånd taler ... !
13771 news:4ecf64b0$0$288$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/837d32455bf6c452

[ ... ]

[ ... ]

[ ... ]

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]

[ ... ]

> Og videre blev der sag endvidere (som en røst fra Himlen):
> (2011-11-25, Friday, day no 329, CET 03:57, GMT 02:57)
> - "Men først må I omvende jer"
>
> CET 03:57
> - "enhver fra sin synd."

Og jøderne ?...

Og igen hørte jeg en røst fra Himlen (Ef. 1,13b-14a) sige:
(2011-12-10, Saturday, day no 344, ca. CET 14:29, GMT 13:29)
- "Også Mit folk."

CET 14:29
- "Når jeg kommer igen."

Hmm ... (memory on from) ...

Hør, dine vægtere råber,
de jubler til hobe,
thi de ser for deres øjne ***HERREN vende hjem til Zion.***

Isaiah 52,8

See also ...

(Isaiah 52,1c Compare with Luke 21,24c)

Gør dig rede, bliv lys!

De fanatiske muslimer er *misundelige* på dig og os over dette, for de har fattet,
at der er noget særligt; noget enestående ved Biblen; at det er en *ægte* vare, vi
har at gøre med, apropos the Copyrights ...

https://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage/Home

We have found a star map inside the Bible. It use our galaxy, the Milky way,
as a reference, and - You see - Mankind did NOT knew anything about this
astronomic galaxy, when the Bible was written for 2-3000 years ago, so
therefore this information can only come from another civilisation
in the universe visiting our solar system.

Og de er ved at indse, at dette kan der IKKE ændres på, hverken ved at flyve
i vores skyskrabere (og myrde i tusindvis af uskyldige mennesker) eller noget som
helst andet!

Så ...

Gør dig rede, bliv lys! Din Genløser kommer!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 13750 news:4ec77161$0$291$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13806

tkruse

On 13 Dec., 10:37, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com>
wrote:
> "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com> skrev ...

bliv lys
Hvordan ?
hvordan skal vi blive lyse når opskriften til at blive lys nedtrampes
af dig og alle
som skriver her i dk.livssyn.kristendom
opskriften til at blive lys findes som i en tornebusk af ord
man interessere sig mere for tornene end for lyset i tornebusken
du er tornebusken
men det er ikke torn det hele
og det som ikke er torn i dig skal du dyrke som det første og største
bud
måske kunne det så overdøve den smerte du måske har
og du har fået lysets lære til heling
og så ved du at det ikke handler om en præst der i
nittenhundredetallet pissede ved side af