Opskriften på at ødelægge sit ægteskab

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.videnskab.psykologi
Sent: Monday, August 08, 2011, CET 23:19, GMT 21:19
Subject: Re: Ægteskabskrise. Et *profetisk* ord til en ægtemand som skændes med sin kone -
Re: Det levende hus
13017 news:4e4052f2$0$312$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/219f096a8b47e5f1
https://groups.google.com/group/dk.videnskab.psykologi/msg/219f096a8b47e5f1

Læste i går lige denne TV-reklame for en film:

=== citat start ===

The Perfect Husband

Can. TV-triller fra 2004, 90 min.

Lisa møder Ty, og det varer ikke længe, før de er gift. I starten
går det fint, men så begynder Ty at blive besidderisk ... Samtidig
bliver Ty stadigt mere kontrollerende.

=== citat slut ===

Hvis disse ord minder dig en "lille" smule om hverdagen, så bør du
nok standse op!

Det er jo nærmest det samme som at ta' kvælertag på sin ægtefælle,
ikke sandt?

Last OUTPUT: 13750 news:4ec77161$0$291$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13809