Re: The screw without an end. Søg *psykiatrisk* hjælp, galning! - Re: 2011 uge 33 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e4a193c$0$309$1472...@news.sunsite.dk...

> Nordkorea hamrer løs på krisetrommen
>
> Tirsdag d. 16. aug. 2011 kl. 04:54 af ritzau
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-42642516
> :nordkorea-hamrer-l%C3%B8s-p%C3%A5-krisetrommen.html
>
> Kommentar:
>
> The screw without an end.
>
> Søg *psykiatrisk* hjælp, galning!
>
> -
>
> Breivik: Dræbe nok til at komme i pressen
>
> Tirsdag d. 16. aug. 2011 kl. 07:38 af Sune Jørgensen, su...@tv2.dk
> for TV 2 Nyhederne (opd. d. 16/8 2011; 07:56)
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-42643777
> :breivik-dr%C3%A6be-nok-til-at-komme-i-pressen.html

> [...]

Nej! Jeg tror faktisk, at når man har myrdet den første (uskyldige), så
begynder man at *ændre* personlighed. Man bliver mere kynisk, kold
og mister efterhånden helt kontakten med sine sande følelser og degraderes
til at blive som et primitivt dyr, der fx. hele tiden skal afmærke sit territorium.

Og dét er jo et meget *fattigt* liv (at være afstumpet), ikke sandt ?

Derfor:
Søg *psykiatrisk* hjælp, galning!