Khoneinis psykopati - Was: Flygtninge: Gaddafi får våben og soldater fra Algeriet - Re: 2011 uge 16 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Newsgroups: dk.politik,no.kultur.folklore.ufo
Sent: Wednesday, April 20, 2011, CET 09:14, GMT 07:14
Subject: Re: Flygtninge: Gaddafi får våben og soldater fra Algeriet -
Re: 2011 uge 16 (news samlet)
12543 news:4dae87ca$0$310$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/b2d2cdaa6177258b
https://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/b2d2cdaa6177258b

Jo, fordi ...

Noget i os siger, at det fx. er forkert at flyve ind i skyskrabere og myrde i tusindvis af uskyldige
mennesker (apropos Al-Qaedas terror på WTC d. 11. sep. 2001).

Det hedder samvittigheden!

Og der er netop samvittigheden, som psykopatgenet (helt eller delvist) sætter ud af kraft!

Khomeini "legitimerede" terror, og det er heri det psykopatiske kommer ind i billedet:

Han ville, som et rovdyr, bare vinde for enhver pris, UDEN hensyntagen til sine artsfæller!

Og det er navnlig dét, der er så karakteristisk for psykopater!...

Og netop i det samme hørte jeg igen røsten fra Himlen sige (still perhaps the voice of ET)
CET 09:34
- "Husk det."

> [...]
>
> And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):
> (2011-04-20, Wednesday, day no 110, CET 09:07, GMT 07:07)
> - "Side-by-side."
>
> Huske på må I jo, at psykopatgenet også findes fx. hos hajer, løver, hyæner og andre
> rovdyr.
>
> Det interessante i evolutionen er altså ikke disse primitive overlevelsessinstinkter, som jo
> allerede er mange millioner år forældede, men derimod de nye intelligente ting, der er opstået
> i forbindelse med evolutionen af storehjernen (som jo hverken hajer eller løver har)...

FUT nu udelukkende sat til den *videnskabelige* side af sagen ...
News:dk.videnskab.psykologi

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dae8db8$0$315$1472...@news.sunsite.dk...

Psykopatien gemmer sig - om jeg så må sige - bag islam-religionen. Religionen bliver brugt
som et skalkeskjul!

Ligesom vi fx. i computerverdenen har noget, som hedder hardware og software, kunne man
måske tillade sig at opfatte evolution på tilsvarende vis, altså at ...

Psykopat-genet hører under hardware, men kan gå ind og påvirke software-programmerne
(herunder religionerne) i negativ retning. Og denne påvirkning bevirker så - i sin yderste
konsekvens (via Auschwitz, Srebrenica und so weiter) - at nogle gener udrydder de andre!

Dette er Jungleloven!

Den stærke overlever på de svages bekostning.

Og det er al dette, som Jesus be'r os om at *distancere* os fra, således at vi - fra at være
superegoister, der bare tænker på os selv - også udviser hensyn til vores medskabninger
og herigennem ærer Skaberen (jævnfør lukas 6,31).

Men religion kan som bekendt gå hen og blive *forvrænget*, således at det ikke længere er
dette sunde humane og kærlige hensyn overfor andre, der er i centrum i religionen, men
derimod eksempelvis et rædselsfuldt lovkrav om at gå med på psykopaternes præmisser!

Et eksempel herpå:

Og dræb dem, hvor I end finder dem, ...

Sûra 2,192 (191 og 193)

samt ...

Vær derfor ikke svage, så I opfordrer til fred, når I er overlegne ...

Sûra 47,36 (35)

Så svaret må være et 'ja'.

Du har fuldstændig ret: Selve Koranen er "infikseret" af dette ulækre psykopatgen!

Og som tidligere sagt:

Hvis Jesus havde opfordret til at begå drab, da var Han også *øjeblikkelig* blevet afskrevet.
Men gudselov har Jesus aldrig gjort ondt ... :-)

Last OUTPUT: 12500 news:4d99795e$0$23759$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12545

vi...@mail.dk

Kall, Mogens wrote:

> Hvis Jesus havde opfordret til at begå drab, da var Han også
> *øjeblikkelig* blevet afskrevet.

Pas nu på, hvad du skriver, der er fundamentalister til stede. Er du ikke
også selv lidt fundamentalistisk i det?

Luk 19:27

> Men gudselov har Jesus aldrig gjort ondt ... :-)

Nej. Sikkert ikke.

--
Venlig hilsen,

Vidal