Me, myself and I - *we* er nået til om (apropos Acts 15,28), at ...

Sorry Boss, men det kører ikke så hurtigt hernede ... :-)

Input memory from ... (61, 61, 744, 744) ...

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home

(Asteroide markører:)

2008-07-14, a 61, Israel
2009-03-02, a 61

2010-01-13, a 744, 600 + 144
2012-01-27, a 744, 600 + 144

Compare with ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4f79d3a1$0$287$1472...@news.sunsite.dk...
"Kanzi" FORLA-A-ANGER *belønning*
(apropos Matt. 14,8 version 2 evil fx Assad)