Skal du ha' et knald ...

Kall, Mogens

I dag læste jeg en annonce indrykket i en kristen ugeavis, hvor vedkommende
tilbød både sjælesorg og rådgivning, endskønt vedkommende hverken evner
det ene eller det andet!

I den forbindels blev jeg "fristet" over evne og kom til at tænke i mit stille
sind:

(NB! Jeg skal lige gøre opmærksom på, at der her er tale UDELUKKENDE om
*fiktion*)

Kontaktannonce indrykket i en kristen ugeavis:

Skal du ha' et knald,
så kontakt venligst Mogens Kall

Debatindlæg m.m. er udtryk for *læserens* egen holdning -
ikke nødvendigvis avisens.

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 14059 news:4f4df260$0$286$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14178

Kall, Mogens

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

> I dag læste jeg en annonce indrykket i en kristen ugeavis, hvor vedkommende
> tilbød både sjælesorg og rådgivning, endskønt vedkommende hverken evner
> det ene eller det andet!

(Vedkommende kompencerer for sit mindreværdskompleks ved at
tildele sig selv disse roller.)

Plattenslageri hedder det "vist nok" på dansk!

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

14179

Kall, Mogens

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4f748795$0$287$1472...@news.sunsite.dk...
> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

OGSÅ her ville der - i så fald - være tale om *plattenslageri*, idet jeg
som kristen ikke må bedrive hor eller utugt (og således ikke ku' indfri
løfterne i annoncen)!

Men/Og da sproget er al for vulgært, ville en sådan annonce nok slet
ikke få spalteplads i den kristne ugeavis, hvorfor historien så havnede
her.

> 14179

14192