Google er noget billigmandslort, fuld af censur og manipulation!

"Kall, Mogens" skrev ...

Sent: Wednesday, February 29, 2012, CET 10:35, GMT 09:35
Subject: USA förbereder ny Syrienresolution i FN:s säkerhetsråd -
Re: 2012 uge 9 (news samlet)
14058 news:4f4df15b$0$288$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/8bb7b45ca97ce930
https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!msg/dk.politik/30dFtu4IQIc/MOl8qVy0t4sJ
(link-teksten bli'r for la-a-ang Google, dit dumme *manipulerende* svin!)

and ...

Notat til UFO-interesserede:

Ikke for at være røgtespreder eller skabe unødvendige konspirationsteorier,
bør jeg dog nok alligevel til Jeres orientering lige gøre Jer opmærksom på følgende:

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

>hVOR ER DER CENSUR?

Er det ikke overkommelige småting i betragtning af hvor populært det
er?

Tusnelda

On Wed, 29 Feb 2012 11:34:42 +0100, Kall, Mogens wrote:

> Google er blevet en rædselsfuld

Helt enig. Jeg var i 1990-erne meget begejstret for google. De var den
første søgemaskine som indekserede alle domæner uden at man skulle betale.
Altavista skulle man betale tusindvis af kroner for, hvis deres bot skulle
indeksere ens website.

Men nu er google blevet skrækkeligt. Den største fare lurer på Android
platformen, hvor jeg undgår googlekonti og market mv.

Derudover bruger jeg masser af programmer på computeren til at sabotere
googles overvågning og crosssite scripting.