Valgreklamer. Vi respekterer IKKE et 'nej tak' til reklamer i postkassen

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Newsgroups: dk.politik
Sent: Saturday, September 10, 2011, CET 13:08, GMT 11:08
Subject: Stem på liste Ø, hvis du gerne vil dø! ... :-)
13254 news:4e6b451d$0$302$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/80475c8157320ec8

Indtil dato har jeg modtager en folder i min postkasse, skønt jeg har bedt mig
*fritaget* for reklamer, fra

1.
Socialdemokratiet

2.
Dansk Folkeparti

Det kan I IKKE være bekendt, møgunger! ... :-(

Last OUTPUT: 13250 news:4e6b20f7$0$305$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13255

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e6b66ef$0$305$1472...@news.sunsite.dk...
Og gu'-hjælpe-mig om der ikke i dag lå en ny fra SF.

Det kan I altså IKKE være bekendt! ... :-(

Iføgle min nabo, så var det selveste Villy Søvndal, der omdelte valgreklamerne.
Han så ham face-to-face!

End ikke engang Villy gider respektere et 'reklamer nej tak' ! ... :-(

Gad vide hvad han så som eventuelt kommende minister så heller ej
gider respektere ?

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e6de6df$0$309$1472...@news.sunsite.dk...
Så skete det IGEN:

Man kommer hjem, og der ligger flere valgreklamer i postkassen, endskønt man
udtrykkelig har sagt 'Reklamer, nej tak':

En omdelt af postbudet fra A og SF samt en fra Enhedslisten.

Dét, de siger herigennem, er:

Din menig interesserer os ikke. Vi skider også på 'Reklamer, nej tak'

Og så kan man jo ikke anden end tænke:

Hvad mon de ellers har tænkt sig at skide på ?