At lege med ilden KAN få konsekvenser !!! - Was: Gud straffer hor og utugt (herunder homo-"vielser" i Kirken°) !!! - Danskerne siger ja til homo-vielser

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db3e27a$0$305$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Ivar_Hansen
>
> Døde i Mariann Fischer Boels lejlighed
>
> Se og Hør skrev d. 27. marts 2008 at Ivar Hansen døde i
> hendes lejlighed, og at de 2 havde haft et forhold kørende i
> årevis.
>
> Hverken hor eller utugt tolereres længere (i Guds Hus) - In the name
> of the Father°, the Son° and the Holy Spirit°!
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Følgende meddelse er sendt til medlemmer af Folketinget:

Sent: Sunday, April 24, 2011 10:46 AM
Subject: At lege med ilden KAN få konsekvenser !!!

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db3e40d$0$315$1472...@news.sunsite.dk...

Kun en *tåbe* gambler med sit liv som indsats !!!

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db3e40d$0$315$1472...@news.sunsite.dk...

Prøv at gå ind i en Moskee (havde jeg nær foreslået dig) og tving dem til at foretage
homo-"vielser". Så var der blevet *voldelig* ballade, apropos al-Qaeda tilhængere osv.

Og det viser jo i grunden hvor fej du er; eller måske rettere, at du blot er en kujon!

Du tør godt vanære Kirken° (fordi vi vender den anden kind til) men ikke i moskeen.

Det er da at være en kujon af format !

Men - som sagt - kanske du har forregnet dig denne gang...

Og netop da blev jeg afbrudt af endnu en røst fra Himlen, som sagde:
CET 11:22
- "Skulle jeg hilse og sige."

Faktisk var der 2 af Jer som allerede har segnet om af et såkaldt ildebefindende, oven i købet
i det ene tilfælde fra selve Folketingets talerstol, så ...

Kun en *tåbe* gambler med sit liv som indsats !!!

12576

Vidal

Den 24-04-2011 11:25, Kall, Mogens skrev:

> [...]

> Du tør godt vanære Kirken° (fordi vi vender den anden kind til) men ikke i moskeen.

Så du synes, vi skal udfordre muslimerne? Jeg vil lige erindre
dig om din snak med Kerim Ellentoft om mig. Som du bryggede på
i månedsvis, nu peger Guds finger på dig selv, Mogens.

Jeg tror, jeg vil spørge ham:

Finder du det anstændigt, Kerim, som muslim, at en såkaldt
kristen opmuntrer (og dermed virker som inspirationskilde
for andre) til at gå ind i moskerne og udfordre islams grundsyn?

> [...]
> i det ene tilfælde fra selve Folketingets talerstol, så ...
>
> Kun en *tåbe* gambler med sit liv som indsats !!!

Ja, for den, der vil frelse sit liv, skal miste det; men den,
der mister sit liv på grund af mig, skal frelse det

Helt tåbeligt, ikke?

--
Venlig hilsen,

Vidal

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db3eca8$0$305$1472...@news.sunsite.dk...

Der er INGEN, der forbyder dig at dyrke dine "guder". Vi har jo religionsfrihed her i
Danmark!

Du må bare forstå, at der er tale om *afguder* i kristnes øjne, hvorfor afgudsdyrkelsen
af gode grunde IKKE kan foregå indenfor Kirkens° mure!

Og hvis du bliver ved med at insistere på at tilsvine Kirken° med disse dine afguder, da
bliver det endnu vanskeligere for os at få muslimerne til at anerkende og acceptere, at
I også som praktiserende homoseksuelle har ret til et liv i frihed.

Du bringer altså med denne din *krænkelse* af Kirkens åndelige territorium andre homoseksuelles liv (navnlig i de muslimske lande) i
unødvendig fare!

Hvis du derimod opfører dig *civiliseret* og således *respekterer* Kirkens° ret til
at melde pas (overfor dine krav angående såkaldt velsignelse og kirkelig vielse af
homoseksuelle), da kunne det være, at din anseelse steg i muslimers øjne, og at de
dermed kunne bringes til at forstå, at du jo også har ret til at leve dit liv, som det passer
dig, når blot det ikke krænker andre!

Men al dette demokratiske "fodarbejde" (hvor vi forsøger at fremme Menneskerettighederne
navnlig i de muslimske lande) er du ved at spolere, tåbe!

Det er meget egoistisk gjort af dig!

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db43b48$0$306$1472...@news.sunsite.dk...

Nej! Kirken kan ALDRIG (legitimere drab på homoseksuelle. Kirken *anerkender* det
verdslige retssystems kompetance, hvor alle er lige for loven! I modsat fald havde man jo
ikke blot udstødt et kirkemedlem pga. utugt (se 1.Kor. 5,13), som i GT ville ha' fået dødsstraf,
vel ?)...

Og netop da blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen, som sagde:

(2011-04-24, Easter Sunday , day no 114, CET 17:11, GMT 15:11)
- "Never"

Hele denne sag, derimod, drejer sig udelukkende om det verdslige samfunds *overgreb* på
Kirkens ret til at følge sin Herre og tilbede Ham° alene!

Det er en *krænkelse* af religionsfriheden, og på dette grundlag vil der blive afsagt dom !!!

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db440c3$0$302$1472...@news.sunsite.dk...

Jo, men vær nu *realist*:

Vi kristne vil fx. heller aldrig kunne opnå anerkendelse i kommunisters øjne. Og dette må man
bare leve med, at ikke alle mennesker bryder sig om en pga. ... You name it!

Du vil således heller aldrig kunne opnå anerkendelse i alle menneskers øjne, og du må lære at
affinde dig med dette.

Det, vi så kan gøre, er at indgå en *demokratisk* aftale, hvor både vi og I får lov til at leve
side og side i det samme samfund (men dog samtidig adskilt).

Mere tror jeg næppe, at du kan forlange...

Og netop da blev jeg igen afbrudt af en røst fra Himlen, som sagde:
CET 17:57
- "Med kærlig hilsen."

(Tak skal du ellers ha'! En *anerkendelse* af retten til selv at bestemme over sit liv!)

> Det er en *krænkelse* af religionsfriheden, og på dette grundlag vil der blive afsagt dom !!!
>

> 12578

12579

Bo Warming

80 % af danskerne er medlemmer men det er folketinget der er
beslutningstager og disse politikere bør især tage hensyn til de 15 %
af danskerne der er seriøse brugere og ikke bare kommer i kirken for
bryllup, dåb, begravelse og konfirmation

De fleste af de seriøse forstår at åbnes for bøsser , så kan også
poppræster gifte rockere med deres motorcykel og hundeejere med deres
hund og sakramentet er om at inddrage i det kristne fællesskab et
parforhold der nok skaber børn- ikke en flygtig kærlighedsoplevelse og
skilsmisse% hos bøsser er langt over den hos heteroer

Disse popsmarte X-faktor-påfund er ikke perversiteter men er snublende
nær påfundet fra de opmærksomhedsssøgende bøsse-linselus

Menighedsrådene er forvaltere men i samråd med folketing som bør
respektere mindretals-vetoret for de seriøse kirkebrugere''

Fogh sagde han var som privatmand tilhænger af kirkelige
bøsseægteskaberf,men ikke som minister
Det var i 2002
Siden er folkekirkekristne holdt op at ynke bøsser og forstår at
kirkens ritualer er en seriøs sag som skal respektere TRADITIONER og
Fogh ville næppe udtale sig så overfladisk hvis han var dansk
politiker IDAG

tkruse

On 24 Apr., 17:59, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com>
wrote:
> [...]

er det en gætteleg du har gang i
kan du gætte dette,,nå jeg blev afbrudt af en indre røst,,,det er
håbløst
men det første og største bud er ikke noget Nr
tal til den rene kilde i dig selv,,og dine ord bliver rene og gåde
fri
og det er en magt på en anden måde,,en omvendt måde
og dem som høre ord fra det omvendte,,kan ikke bagefter sige det til
nogen

Vidal

Den 24-04-2011 17:24, Kall, Mogens skrev:

at foretage
>>> homo-"vielser". Så var der blevet *voldelig* ballade, apropos al-Qaeda
tilhængere osv.

Det er en ond og satanistisk ånd, der taler gennem dig. Skulle
jeg hilse og sige.

Du kan selvfølgeligt ikke gøre for, du er besat, men du opfører
dig snart værre end de ateister, der optræder i gruppen. Du
foregiver at tale for Gud, det gør de i det mindste ikke.

"Never"? Er det Satan, der nu taler på engelsk?

> Hele denne sag, derimod, drejer sig udelukkende om det verdslige samfunds
>*overgreb* på
> Kirkens ret til at følge sin Herre og tilbede Ham° alene!

Nej, det drejer sig om at følge kristendommens lære. At du
mangler kundskab i teksten er ikke min skyld. Men lad være
med at beskylde mig for ikke at føle kristendommen, når det
er dine egne problemer med at forstå kristendommen, det
drejer sig om.

Læs biblen og lyt ikke til stemmerne i dit hoved. De fører
dig bort fra den sande tro. Det er onde ånders stemme, du
lytter til.

Jeg hører om præster, der gerne vil uddrive de onde ånder.
Opsøg en af dem.

> Det er en *krænkelse* af religionsfriheden, og på dette grundlag vil der
>blive afsagt dom !!!

Nej, det er et spørgsmål om at forstå det, der *faktisk* står
i biblen, ikke det, du forestiller dig, der står, eller det de
onde ånder forsøger at få dig til at tro, der står.

Så på det grundlag vil en dom falde ud til min fordel, med mindre
selvfølgeligt, det er Satan, der er dommeren.

Du, så længe du har været i denne gruppe følt en tiltrækning
mod dem, der taler mod troen. Jeg husker din følgagtighed i
forhold til Cylle.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Vidal

Den 24-04-2011 17:00, Kall, Mogens skrev:

> Der er INGEN, der forbyder dig at dyrke dine "guder". Vi har jo
religionsfrihed her i
> Danmark!

Naturligvis, du må også gerne påstå, at Gud har sagt til
dig personligt, han vil oprette en pagt med de kristne
tilsyneladende med de ti bud som grundlag.

Men det er ihvertfald ikke på nogen måde kristendom og det
er direkte mod Jesus' budskab.

Men selvfølgeligt er det dit valg. Jeg ved ikke, hvad det er
for en Gud du dyrker, men det er ihvertfald ikke ham vi finder
i NT.

> Du må bare forstå, at der er tale om*afguder* i kristnes øjne, hvorfor

afgudsdyrkelsen
> af gode grunde IKKE kan foregå indenfor Kirkens° mure!

Jeg tror den Gud, der tilsyneladende taler direkte til dig,
er en ond ånd, der giver dig et falskt og direkte ukristeligt
budskab, som du med stor flid spreder ud over nettet.

> [...]
acceptere, at
> I også som praktiserende homoseksuelle har ret til et liv i frihed.

Bare sig, hvor du synes jeg vender mig mod Gud, så skal jeg
gerne begrunde mine synspunkter, med direkte citat fra biblen.

Jeg forsøger at korrigere overtroen ved tale direkte fra
NT, *uforfalsket kristendom*. At andre tilsyneladende dyrker
et eller andet, der ligner jødedommen, kan jeg kun forsøge
at imødegå. Men det er vist en sej kamp.

> Du bringer altså med denne din*krænkelse* af Kirkens åndelige territorium

andre homoseksuelles liv (navnlig i de muslimske lande) i
> unødvendig fare!

???

Du må gerne henvise til et skriftligt materiale, dvs NT, der kan
underbygge dine påstande. Du har ret til at have dine private
meninger, men du skal ikke udgive dig for at være kristen i dine
forsøg på at sprede vantro på internettet.

> [...]

at de
> dermed kunne bringes til at forstå, at du jo også har ret til at leve dit

Kirken skal også følge kristendommens skriftgrundlag. Det er
min forståelse, at det gør den også, men nogle få fundamentalister
både udenfor og indenfor kirken, deriblandt du søger tilsyneladende
at spænde ben for det.

> Men al dette demokratiske "fodarbejde" (hvor vi forsøger at fremme
Menneskerettighederne
> navnlig i de muslimske lande) er du ved at spolere, tåbe!

Jeg fatter ikke, hvad du taler om. Er det, fordi jeg modsætter
mig dit forslag om, at kristne skal gå ind i moskeerne og
provokere muslimerne, du skaber dig

> Det er meget egoistisk gjort af dig!

Det er ikke egoistisk at forsøge at fastholde kirkens trosgrundlag
på teksten, dvs biblen.

NT er forskellig fra GT. Det forklarer Paulus i Rom 7. Men Paulus
tog måske fejl i trosgrundlaget efter din mening?

Vi er løst fra lovens krav. Det vil sige, vi ikke skal leve
efter GTs lovregler, men det er åbenbart svært at forstå?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Martin Larsen

Stort set enig i dette fra en saglig BW

Mvh
Martin

tkruse

husk nu at have hele legemet med i det
du ENE EN og det første og største bud

Bo Warming

Besvar indlæg hvis du kan forbedre indlæggets konklusion

Næppe nogen går op i om et BW indlæg skaber enighed, hos en eller
anden tilfældig debatør, men om det kan kritiseres er interessant .
Bold ej mand