Humanist-Di sku gørs liderlig af muslim-fartpsykopaten?

Bo Warming

Humanist-Di sku gørs liderlig af muslim-fartpsykopaten

Den globale ansvarligheds top-helgener er ikke dårligt lønnede og til
penge-privilegier har altid hørt større ansvar. Ikke bare større magt
men anSVAR = forpligtelse. Det statustab de fortjener , hvis de viser
sig at have bedraget os, er større end hvis en bistandsklient
socialbedrager med boligsikringen. Højt at flyve, dybt at falde.

SENESTE NYT er at Dodi, playboy og rig fars-søn ringede efter
paparazihyænerne. Sendte normalchaffeuren een vej og ønskede en
notorisk alkoholiker og super-farttosse (pilot m.m. men uden korrekt
kørekort) valgtes til at køre. For det sku være en sjov aften. Inden
afgang lød abebrølet "denne gang fanger de os aldrig, ha ha" og så
afsted med 4 gange tilladt hastighed, 3 gange tilladt promille, og
forskellige ulovlige psykofarmaka oveni.
Rigdom gir livslede. Muslimer der har magt som agt, ser stort
livsindhold i at overtræde ethvert bud om etisk og social adfærd, og
da jeg arbejdede i Afghanistan for UNESCO var det en kendt sag at de
største butikstyve i toldfri-butikken var muslim-ulandseksperternes
koner. Store slør kan dække over mange flasker whisky. Min chaffeør og
tjener var ivrige efter at købe til sortmarkedspris det jeg kunne få
på min kvote og ikke drak selv.
Men svinekød rørte de ikke - det var intet offer at holde sig til
lammekød
Goethe sagde "Ørknens beduiner afgiver et højtideligt løfte om ikke at
spise fisk".

Fra soc.culture.british samlede jeg følgende pointe op "Hvis ikke en
virkelighedens beton-pille havde omfavnet de degenererede jet-set
bilister, så havde de elsket som svin hele natten"
Var du med på en kikker, spurgte en anonym debattør mig, på Opasia.

Det er velkendt at rige med for god tid og for mange penge har ofte
brug for stadig vildere stimulansere for at få den op at stå.
Hver sin lyst for sine penge - lad os være tolerante overfor de mest
extreme SM-udskejelser når det ellers handler om modne voksne
mennesker (som Di måske kan siges at være).

Men humanisme er altså falsk. Dens fortalere har etik lavere end nogen
nazi-bombemand. De gives ikke 8 års fængsel, selv når de som her er
nærmere ved at lemleste værre end en landmine . Indvandring er drevet
af just denne falske humanisme. Resultaterne er endnu mere
rædselsvækkende end "morderske-Diana"-galskab der jo varede kort.

Bo Warming, war...@image.dk, http://www.glistrup.com