Bo Warmings livsstil medfører indvandring til Danmark

atten...@yahoo.dk

"....har jeg raget førtidspension og hjemmehjælp til mig..."
(Bo Warming indlæg, Kandu.dk, 03-06-2006)

Udgifterne til førtidspensionisterne blev indtil 1992 dækket 100% af
staten (ligesom folkepensionisterne), i modsætning til
bistandsklienterne, der kun dækkes med 50%. Det betød, at kommunerne
havde et økonomisk incitament til at gøre de raske, men
langtidsledige bistandsklienter til førtidspensionister.

Selvom staten satte refusionen ned til 50% efter 1992, foretrak mange
kommuner stadig førtidspensionister frem for langtidsledige
bistandsklienter, bl.a. fordi bistandsklienter er mere tidskrævende.
Det var altså stadig billigere for kommunerne at tildele
førtidspension fremfor aktivering. Derfor har staten igen i
finansloven skåret i refusionen, som nu er nede på 35%.

Kommunerne udøver imidlertid stadig kassetænkning, når det gælder
førtidspensionister. Nu er problemet blot det modsatte.
Førtidspensionister er blevet for dyre.

Bo Warming er ikke den eneste. Warmings ven og meningsfælle Kenn
Rosenkranz blev f.eks. flyttet fra bistandshjælp til førtidspension.
Der er tale om mange mennesker. En hel generation.

Vi kan altså konkludere følgende:

1.
Virkeligt syge og handicappede mennesker bliver mistænkeliggjort, og
kan have svært ved at opnå førtidspension. Det skyldes de arbejdssky
personer, jeg har omtalt før, samt den tåbelige politik Danmark
tidligere førte på dette område.

2.
Når førnævnte personer ikke arbejder, så betyder det øget udgifter
for Danmark. Penge som man ikke får noget for.

3.
Danmark må hente arbejdskraft i udlandet, grundet manglen på
arbejdskraft. Når disse personer er færdige med deres arbejde, så
rejser de ofte ikke hjem. De går i stedet under jorden og bliver i
Danmark. Det betyder øget indvandring til Danmark.

Bo Warming

<atten...@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
Rosenkranz blev f.eks. flyttet fra bistandshjælp til førtidspension.

>BW: Kenn har jeg fået i arbejde - som hjemmehjælper for mig;-)
> Jo flere skattepenge der kanaliseres over i sådant, jo færre penge
> har vor onde stat tilbage til at importere muslimer for (analogi til
> at skattesnydere er så gavnlige som besættelsestidens sabotører).

> Udvis alle muslimer fra DK - dette Glistrupforslag rummer løsningen
> på Danmarks største problemer p.t.
> INTET ER VIGTIGERE

> Trådstarten jeg her svarer på er flueknepperi, set i klogt
> perspektiv, men bestemt ikke uden rigtige småting.

"Når man ser hvor mange invalidepensionister vi har, skulle man tro at
der var gået en

atomkrig over landet" Glistrup

" Demokratiets ondeste led er dem, der sidder i vores
revalideringscentre. De gør skade for de socialt handicappede.
"Glistrup

" Vi vil standse enhver form for økonomisk hjælp til aftenkurser
med bridgespil og ølbrygning, der skal ikke ydes støtte til hverken
balletpiger eller billedhuggere, og Roskilde universitet skal omdannes
til motel." Glistrup

Bo Warming

[...]

Trist at trådstarteren ikke svarer.
Vedr at Kenn og jeg begge er førtidspensionister, så er det godt at
være pioner mht at snakke højt om den slags.
Ingen af os er på nogen måde syge i sjælen, men hvorfor ikke tage mod
statens ydelser - det gør muslimerne, så det bør andre heller ikke
skamme sig over, tværtimod.
Jeg skammer mig heller ikke over at være den mest racisme-straffede
dansker. Så kan alle se retsvæsenets urimelighed

Der er ingen racisme i mine skriverier eller handlinger, og når folk
indser det, så får de forstand på den onde stats fejl.

Lys over land

" All instincts, that do not find a vent outside for
themselves, turn inwards. Nietzsche

" Alle fortiede sandheder bliver giftige. Nietzsche

Peter Hansen

Bo Warming skrev:

Det var under Schlütter regeringen i 1980'erne og starten af 1990'erne
at denne nassergeneration blev skabt. Det afgørende er ikke hvad
religion man har. Det afgørende er at man arbejder og ikke lever hele
livet som en parasit. Man skal selvfølgelig heller ikke være
kriminel. Det er fint nok hvis man er alvorlig syg eller handicappet,
ellers ikke. Parasitgenerationen burde sendes ud på en øde ø og
lære at arbejde. I det mindste har Bo Warming tidligere haft arbejde,
mens andre lever hele livet på overførselsindkomst selvom de er raske.

Peter Hansen

Bo Warming wrote:
> [...]
> Rosenkranz blev f.eks. flyttet fra bistandshjælp til førtidspension.
> Der er tale om mange mennesker. En hel generation.

Det var mig der skrev startindlægget. Jeg havde bare glemt password,
og måtte så oprette mig igen under en anden identitet. Her er svaret.

> Vedr at Kenn og jeg begge er førtidspensionister, så er det godt at
> være pioner mht at snakke højt om den slags.

Ja, pionerer i dovenskab og nassementalitet!

> [...]

rejser de ofte ikke hjem. De går i stedet under jorden og bliver i
Danmark. Det betyder øget indvandring til Danmark.

Ovenstående spørgsmål har Bo Warming endnu ikke svaret på!

GB

"Peter Hansen" <syv...@yahoo.dk> wrote in news:1156866888.461560.245580
@m73g2000cwd.googlegroups.com:

> Det var mig der skrev startindlægget. Jeg havde bare glemt password,
> og måtte så oprette mig igen under en anden identitet. Her er svaret.

Password? Oprette? Anden identitet?

Hvad med at skrive dine trådstarter i dk.politik, hvor de hører hjemme?

GB

Bo Warming

"Peter Hansen" <syv...@yahoo.dk> wrote in message

Bo Warming wrote:
> Vedr at Kenn og jeg begge er førtidspensionister, så er det godt at
> være pioner mht at snakke højt om den slags.

Ja, pionerer i dovenskab og nassementalitet!

BW: Dovenskab kan være klog og at trække penge ud af staten betyder at
den ikke har råd til at importere så mange muslimer, der i 90% af
tilfældende er arbejdsløse

[...]

BW: disse ofte kriminelle korttidsgæstearbejdere bør altid have
elektronisk fodlænke på, så de ikke kan gå under jorden

De bør ikke medbringe familie og vi bør modtage så få som Japan - og
aldrig fra muhamedanske regione

Bo Warming

Det var under Schlütter regeringen i 1980'erne og starten af 1990'erne

B W: Ja, og Fremskriddtspartiet bekæmpede ham og kaldte ham værre end
Malenemordeen

at denne nassergeneration blev skabt. Det afgørende er ikke hvad
religion man har. Det afgørende er at man arbejder og ikke lever hele

BW Islam er en politisk og erobringsbevægelse, ikke en religion

livet som en parasit. Man skal selvfølgelig heller ikke være
kriminel.

BW: Men imamer og forældre lærer muslimungdom så stort korandikteret
had mod os, at de bliver vildt overkriminelle

[...]

BW: Flygtning er især livstidsarbjedløse
Afskaf al overførselsindkomst til ikkedanskere

Karl Johan Svensen