Al-Qaeda: Algeriet mangler sin revolution + the Voice of Heaven - Re: 2011 uge 41 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e92a87c$0$291$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=RRbxEPn6khw
>
> eller ...
>
> (Foretrukne musikvideos 2)
> http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael/#p/c/0/RRbxEPn6khw
>
> eller:
>
> Website:
> https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/blessed-be-your-name
>

> God fornøjelse ... :-)
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

DR1 S168 ons 12 okt 12:58:16
12.oktober dr.dk/nyheder 09:47

AMNESTI TIL 70 FANGER I BURMA
Den nye ledelse i Burma, også kendt som
Myanmar, har løsladt over 70 politiske
fanger. Og flere endnu kan få amnesti.
Det oplyser en menneskerettighedsgruppe
med base i Thailand.

Blandt de løsladte er en af landets
mest berømte systemkritikere, komikeren
Zarganar, siger Aung Khaing Min fra de
politiske fangers støttegruppe.

Den berømte systemkritiske munk U
Gambira kan også være blandt de
løsladte.

Vestlige lande har længe krævet, at
styret løslader de omkring 2000
politiske fanger i landet. Kravet har
ført til sanktioner mod styret.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/10/12/092756.htm

Myanmar løslader kendt demokratiforkæmper

Onsdag d. 12. okt. 2011 kl. 04:30 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44571141
:myanmar-l%C3%B8slader-kendt-demokratifork%C3%A6mper.html

-

Kina advarer USA: Risiko for handelskrig

Onsdag d. 12. okt. 2011 kl. 06:55 af ritzau / Reuters / krja
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44571830
:kina-advarer-usa-risiko-for-handelskrig.html

Kommentar:

Ja, Cannibalistan skal total boykottes både økonomisk osv.
pga. dets uretfærdigheder; dets *kriminelle* adfærd!

-

Oprører spiller guitar under skudkamp

Onsdag d. 12. okt. 2011 kl. 08:18 af Marie Joo Kim Jensen, mk...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44572602
:opr%C3%B8rer-spiller-guitar-under-skudkamp.html

-

Fireårig Breivik bekymrede psykolog

Onsdag d. 12. okt. 2011 kl. 10:18 af Kristian Jakobsen, kr...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44575371
:fire%C3%A5rig-breivik-bekymrede-psykolog.html

Psykologen, der observerede familien, konkluderede blandt
andet, at den dengang fire år gamle Anders Behring Breivik
blev udsat for omsorgssvigt og anbefalede, at Breivik blev
fjernet fra hjemmet.

Bioetikere: Organer fra henrettede bør føre til boykot

12. oktober 2011
http://www.etik.dk/artikel/436386:Organdonation--Bioetikere--Organer-fra-henrettede-boer-foere-til-boykot

Brugen af organer fra henrettede fanger får eksperter i
bioetik til at kræve international boykot af kinesiske
læger og videnskabsfolk

Kommentar:

Som sagt: En moderne form for *Kannibalisme*, heraf navnet
Cannibalistan (Kannibalistan) !

-

Al-Qaeda: Algeriet mangler sin revolution

12. oktober 2011
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/436380:Udland--Al-Qaeda--Algeriet-mangler-sin-revolution

Al-Qaeda vil have Algeriets befolkning til at afsætte
landets præsident Abdelaziz Bouteflika

Gavnligt organsalg i Kina

> [...]
>læger og videnskabsfolk
>
>Kommentar:
>
>Som sagt: En moderne form for *Kannibalisme*, heraf navnet

Man viser respekt for den henrettede ved ikke at lade hans organer gå
til spilde men lade dem leve i en god sags tjeneste

Intet tyder på flere henrettelser pga lov om sundhedsfremme og
organsalg til turister.

At associeret kanibalisme ville være en uetisk fornærmelse mod det
høj-etiske Kina,hvis ikke der var klar hisorie at under de værste
Maoreformer skete aflivning ALDRIG med henblik på at æde personen.

Dør jeg af sult, så skades jeg da ikke af at jeg pr kanibalisme GØR
GAVN