Katolske ledere fralægger sig ansvar + ET-message - Re: 2011 uge 20 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dd0af41$0$313$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> PatrikCT46 | Oprettet: 09/05/2010
> http://www.youtube.com/watch?v=sW2qpMVO7oY
>
> eller ...
>
> (Foretrukne videos, number 1 this week)
> http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael#p/f/0/sW2qpMVO7oY
>
> eller:
>
> Website:
> https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/o-happy-day-1
>

> God fornøjelse ... :-)
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

DR1 S161 fre 20 maj 07:01:53
19.maj dr.dk/nyheder 11:39

KATOLSKE LEDERE FRASIGER SIG ANSVAR
Der var et løssluppen syn på sex i
tresserne. Det er grunden til, at flere
katolske præster har begået seksuelle
overgreb på børn i USA. Det mener de
amerikanske biskopper.

De seneste år er den katolske kirke
blevet rystet af afsløringer om
seksuelle overgreb på børn. Overgrebene
er blandt andet begået af præster.

Men det er samfundets skyld, fastslår
en rapport, der er udgivet af bispe-
konferencen. Det er ikke kirken og dens
regler, der er ansvarlig.

- Det er latterligt, siger lederen af
en organisation for ofrene.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/05/19/113007.htm

Kommentar:

Usmageligt ! Kan I da overhovedet ikke ha' bare en lille, bitte
smule empati overfor ofrenes Jeres ?...

Og igen lød der en røst fra Himlen (still perhaps ET), som sagde:
(2011-05-20, Friday , day no 140, CET 07:14, GMT 05:14)
- "Spørger jeg."

Det er simpelt hen for dårligt!

Det kan I ikke være bekendt overfor Kirken°...

CET 07:18
- "(Og dens tjenere)."

Og dermed *vanærer* I jo indirekte Gud ved at bringe skam og skændsel ind
over Hans Hus°.

Jeg er ikke katolik, men tillad mig at gøre det skingrende klart for Jer, at ...

Jeg sætter IKKE mine ben i Folkekirken her i Danmark, fordi de jo har valgt
at *forvrænge* frelserbudskabet (ved at se igennem fingre med hor og utugt,
herunder såkaldt "velsignelse" af homoseksuelles *syndiges* sexforhold).

Jeg sætter IKKE mine ben dér (der er dog visse undtagelser, idet ikke alle
dyrker afguden), fordi jeg jo ellers vil signalere et forkert budskab til mine
medmennesker, hvilket kan lokke dem på afveje, bort fra Herren (jævnfør
1,Kor. 8,7-13)

Jeg sætter IKKE mine ben dér, fordi jeg jo ellers ville holde Gud for nar,
ikke sandt ?

Og med hensyn til Jer:

Hvis I ser igennem fingre med så grove *forbrydelser* som pædofili jo er, at
selv hedningefolk væmmes ved dem, så vil jeg heller ej sætte mine ben hos Jer,
for jeg skal ikke holde Gud for nar og vanære Hans frelserbudskab!

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dd5fbd6$0$313$1472...@news.sunsite.dk...

(Jeg sætter IKKE længere mine ben i Folkekirken,) fordi det er et forkert
signal at sende...

Og netop i det samme blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen, der sagde:
(2011-05-22, Sunday , day no 142, ca. CET 10:08, GMT 08:08)
- "Ikke sandt."

Boykot( afgudsdyrkelsen)...

CET 10:09
- "Forbudt."

CET 10:14
- "Jeg væmmes ved hende(*1)."

*1:
Den del af Folkekirken, som vanærer Gud ved at tillade utugt (herunder hor).

CET
10:15
- "I tror, I har den sikre grav velforvaret, ... "

CET 10:16
- "Men Jeg siger Jer: ..."

CET 10:16
- "(tomme)."

CET 10:16
- "I har forladt ... "

CET 10:17
- "Mig."

CET 10:17
- "Vend om ... Jeg siger Jer:"

CET 10:17
- "[I er] Fortabte."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dd8c6c8$0$302$1472...@news.sunsite.dk...

ca. CET 10:23
- "Jeg har det imod dig ... "

CET 10:23
- "At du bedriver hor."

CET 10:24
- "For Mine øjne."

CET 10:24
- "Skuer."

CET 10:24
- "Dig."

CET 10:26
- "Og det Jeg ser ... er synd."

CET 10:26
- "Rens dig!"

CET 10:26
- "At du må blive ren."

CET 10:27
- "Igen."

CET 10:27
- "Og (hvide klæder) ... "

(10:27-ordene i parantes ej 100% sikre. Hvide klæder = symbolet på renhed,
se evt. Åb. 7,13-14)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dd8d05a$0$308$1472...@news.sunsite.dk...

(Retfærdige og sande er dine (straffe)-domme, o Gud)...

CET 11:02
- "Fortjent."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dd8d167$0$306$1472...@news.sunsite.dk...

CET 11:04
- "Synes I ikke ?"

CET 11:04
- "Velfortjent!"

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dd8d1a7$0$313$1472...@news.sunsite.dk...

Hor er i hvert fald en meget slem til, Herre, fordi her er der jo en ægtefælle, som
bliver *svigtet* af den anden (idet denne har sex med en fremmed).

CET 11:08
- "Skinsyge."

CET 11:09
- "Jalousi."

Ja, Herre! Horkvinden/hormanden er skyld i, at voldsomme følelser kommer op
i den svigtede parts sind.

Kun en selvmorder gør den slags...

CET 11:10
- "Vederstyggelige."

Ja, Herre: Kun en selvmorder gør den slags verderstyggelige...

CET 11:11
- "Afskyelige."

... gerninger, som hor jo er, netop fordi skinsygen kan vække så stor vrede i den
svigtedes sind, at denne på hævnens dag ej skåner (Ordsp. 6,32-35) ...

CET 11:13
- "Tag Jer i agt!"

CET 11:14
- "For dette er alvor."

CET 11:14
- "Jeg tåler ikke ... uret."

CET 11:14
- "Og I går uret, når I ... "

CET 11:15
- "Bedriver ... "

CET 11:15
- "Noget sådant."

Og netop da hørte jeg en anden røst fra Himlen sige

CET 11:15
- "Amen."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dd8d479$0$306$1472...@news.sunsite.dk...
> svigtedes sind, ...

Sammenlign med ...

Kærligheden gør IKKE næsten noget ondt

(Rom 13.10)

CET 11:23
- "Skulle jeg hilse og sige."

> [...]

> CET 11:14
> - "For dette er alvor."
>
> CET 11:14
> - "Jeg tåler ikke ... uret."
>
> CET 11:14
> - "Og I går uret, når I ... "
>
> CET 11:15
> - "Bedriver ... "
>
> CET 11:15
> - "Noget sådant."
>

> Og netop da hørte jeg en anden røst fra Himlen sige
>
> CET 11:15
> - "Amen."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dd8d63d$0$309$1472...@news.sunsite.dk...

Du ødelagte jo din ægtefælles ret til at stræbe efter lykken (i dette jordiske liv
sammen med dig).

Se, nu sidder personen alene ulykkelig tilbage.

Kalder du det kærlighed...

CET 11:27
- "Føj!"

Det har INTET...

CET 11:28
- "Som helst."

... med Guds rige at gøre.

Det er *afgudsdyrkelse* og det må stoppe nu!

> 12802

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dd8d9d0$0$312$1472...@news.sunsite.dk...

Sammenlign med ...

This nu er tiden inde, da dommen
tager sin begyndelse med Guds hus;
(1.Pet. 4,17a)

Æh ...

Kanske der er optræk til et-eller-andet i relation til Dommedag!

Memory on from ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dd8e096$0$302$1472...@news.sunsite.dk...

CET 12:13
- "Du skal adlyde (Øvrigheden)."

... Når denne IKKE er i direkte modstrid med den kristne samvittighedspagt.

Hvis en verdslig Øvrighed forlanger, at du kan myrde dine medmennesker, apropos
Hitlers Nazisme med Holocaust, da må du gerne nægte, eller rettere sag: Da skal du
nægte, da der jo ellers vil være tale om et brud på Kærlighedsloven (jævnfør 7.Bud:
Du må IKKE slå ihjel, 2.Mos. Exodus 20,13)

CET 12:18
- "Amen."

(12:18-ordene blev udtalt på engelsk.)

Hvis du er i tvivl i en konkret situation, da spørg dig selv udfra Kærlighedsloven:
Vil dette skabe min næste (apropos Jesu Ord fra Lukas 6,31) ? - Ja eller Nej ?

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dd8e3b8$0$302$1472...@news.sunsite.dk...

ca. CET 12:21-23
- "Forbud mod selvtægt."

CET 12:23
- "Jeg skal nok straffe ... det lover Jeg."

(Et menneske må ha' spurgt om ret til at hævne hor med drab, og svaret var altså 'nej'.
Se tillige Rom. 12,19)

CET 12:25
- "Det gælder også Jer ... I hedninge(*2)."

*2:
Det var med særlig tanke på muslimer, at disse ord blev sagt/udtalt.