Et profetisk ord til et forsvundet får ang. *hvori* vedkommende er faldet bort fra troen

Herrens ord kom til mig (som en meddelse til et forsvundet får af Hans ang. *hvori*
vedkommende er faldet bort fra troen):

(2011-05-13, Friday , day no 133, CET 13:23, GMT 11:23)
- "Adultery.

Hvilket betyder på dansk 'hor' (udenoms-ægteskabelig-sex, hvor en tredjepart, nemlig
ægtefællen, betaler regningen følelsesmæssigt i form af forkastelse m.m. for utroskaben).

Lovsangsmusiken fra ...

Sent: Sunday, May 08, 2011, CET 09:47, GMT 07:47
12675 news:4dc64a93$0$307$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/4b5280ef0a2df046

> Ovenpå denne *urene* ånds tilsvining er det måske meget godt at få renset
> luften med lidt lovsang:
>
> Tim Hughes - Happy Day (Hillsong Conference 2010)
> FluiXX | Oprettet: 06/11/2010
> http://www.youtube.com/watch?v=dtiZEZdD3oI

... was on (off-line) at that time.

CET 13:28
- "Vend om, Mit barn ... (for Jeg elsker dig) ... "

CET 13:29
- "Fortsat."

:-)

Herre! Frels det, som allerede ér gået fortabt...

CET 13:30
- "Jeg vil ... "

CET 13:32
- "Frelse."

CET 13:32
- "(Det lover Jeg)"

CET 13:32
- "Min skat."

Det er nok derfor, at jeg elsker Dig, Jesus, fordi Du ikke er en tyran, der bare hunser rundt
med Dine undersåtter og terrorisere enhver, der nægter at spytslikke. Du *elsker* Din
skabning og så selvom denne er som et bortløbent får (på vej mod afgrunden).

Tak for det, Jesus ... :-)

Ja, Herre! Vi tror på, at Du er i stand til at frelse det fortabte; ikke ved magtanvendelse, ikke
ved styrke, men ved din Kærlighedsånd°.

Last OUTPUT: 12690 news:4dc79c0e$0$313$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12718

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dcd17d0$0$303$1472...@news.sunsite.dk...

Forbøn

Musik on air:

Jesus Culture - Let It Rain
DiscipleMe den 11/12/2010
http://www.youtube.com/watch?v=QL-xZxJpl-s

Og videre sagde røsten fra Himlen:

CET 13:48
- "I will ... "

CET 13:48
- "Heal you."

CET 13:48
- "All."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dcd1ac3$0$306$1472...@news.sunsite.dk...

Skrev en meddelse (som en lille hilsen) på YouTube:

Christ Jesus will heal You ... :-)

Og da skete der følgende:

And then I heard a voice from Heaven said
(2011-05-13, Friday , day no 133, CET 13:58, GMT 11:58)
- "My friend."

> Og videre sagde røsten fra Himlen:
>
> CET 13:48
> - "I will ... "
>
> CET 13:48
> - "Heal you."
>
> CET 13:48
> - "All."
>

> 12719

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dcd1dbd$0$313$1472...@news.sunsite.dk...

And the voice of Heaven then said to Egypt:

CET 14:04
- "Også til jer vil Jeg komme."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dcd1e85$0$310$1472...@news.sunsite.dk...

CET 14:15
- "Jeg vil lade ... (Isaiah 43,19) ... "

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dcd2294$0$307$1472...@news.sunsite.dk...

Og videre sagde Ånden°:

CET 14:35

- "Jeg vil lade ... "

CET 14:35
- "Min nåde° skinne ..."

CET 14:35
- "Overalt."

CET 14:36
- "På jorden."

:-)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dcd25d5$0$315$1472...@news.sunsite.dk...

Et menneske spurgte: 'Er der håb for mig ?'

CET 14:37
- "Også for dig."

CET 14:38
- "Min skat."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dcd264d$0$311$1472...@news.sunsite.dk...

CET 14:41
- "Salvation."

CET 14:41
- "Come(s)."

CET 14:41
- "From the sky."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dcd264d$0$311$1472...@news.sunsite.dk...

CET 14:43
- "Børn(lille)."

CET 14:44
- "Fatter I det ikke."

CET 14:44
- "Spørger Jeg."

CET 14:44
- "I am."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dcd17d0$0$303$1472...@news.sunsite.dk...

Der er indløbet nogle indirekte protester fra horfolk, og det er ret *ynkeligt* at høre på,
apropos hyklernes gråd og tænderskæren i fortabelsens afgrund.

Mit ord til disse er:

Omvend dig, du *fortabte* sjæl

12731

tkruse

On 13 Maj, 13:36, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com> wrote:
> [...]
> ægtefællen, betaler regningen følelsesmæssigt i form af forkastelse m.m. for utroskaben).

at injuriere den onde tanke og følelse og fokusere på kærligheden selv
som den føles,,er også magt,,og det skulle du give magten og æren
og gøre det stærkere end det som slider på legemet
sådan kommer tiden hvor vi opnår træets alder

> [...]
>

> ... was on (off-line) at that time.
>

> CET 13:28
> - "Vend om, Mit barn ... (for Jeg elsker dig) ... "

Og yderligere blev der også sagt følgende (som en røst fra Himlen):
(2011-05-15, Sunday , day no 135, CET 13:12, GMT 11:12
- "[Jeg] ... vil ikke, at du skal gå fortabt."