Re: Khoneinis psykopati - Was: Flygtninge: Gaddafi får våben og soldater fra Algeriet - Re: 2011 uge 16 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dae8db8$0$315$1472...@news.sunsite.dk...
> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Psykopatien gemmer sig - om jeg så må sige - bag islam-religionen. Religionen bliver brugt
som et skalkeskjul!

Ligesom vi fx. i computerverdenen har noget, som hedder hardware og software, kunne man
måske tillade sig at opfatte evolution på tilsvarende vis, altså at ...

Psykopat-genet hører under hardware, men kan gå ind og påvirke software-programmerne
(herunder religionerne) i negativ retning. Og denne påvirkning bevirker så - i sin yderste
konsekvens (via Auschwitz, Srebrenica und so weiter) - at nogle gener udrydder de andre!

Dette er Jungleloven!

Den stærke overlever på de svages bekostning.

Og det er al dette, som Jesus be'r os om at *distancere* os fra, således at vi - fra at være
superegoister, der bare tænker på os selv - også udviser hensyn til vores medskabninger
og herigennem ærer Skaberen (jævnfør lukas 6,31).

Men religion kan som bekendt gå hen og blive *forvrænget*, således at det ikke længere er
dette sunde humane og kærlige hensyn overfor andre, der er i centrum i religionen, men
derimod eksempelvis et rædselsfuldt lovkrav om at gå med på psykopaternes præmisser!

Et eksempel herpå:

Og dræb dem, hvor I end finder dem, ...

Sûra 2,192 (191 og 193)

samt ...

Vær derfor ikke svage, så I opfordrer til fred, når I er overlegne ...

Sûra 47,36 (35)

Så svaret må være et 'ja'.

Du har fuldstændig ret: Selve Koranen er "infikseret" af dette ulækre psykopatgen!

Og som tidligere sagt:

Hvis Jesus havde opfordret til at begå drab, da var Han også *øjeblikkelig* blevet afskrevet.
Men gudselov har Jesus aldrig gjort ondt ... :-)

Last OUTPUT: 12500 news:4d99795e$0$23759$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12545

vi...@mail.dk

Kall, Mogens wrote:

> Hvis Jesus havde opfordret til at begå drab, da var Han også
> *øjeblikkelig* blevet afskrevet.

Pas nu på, hvad du skriver, der er fundamentalister til stede. Er du ikke
også selv lidt fundamentalistisk i det?

Luk 19:27

> Men gudselov har Jesus aldrig gjort ondt ... :-)

Nej. Sikkert ikke.

--
Venlig hilsen,

Vidal

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db2a1ef$0$303$1472...@news.sunsite.dk...

> [...]
> - "Som omfatter ... "
>
> CET 11:50
> - "(Alt)."
>
> CET 11:50
> - "Handel ... "
>
> Bolig ?
>
> CET 11:51
> - "Også det."
>
> Boligen er *ukrænkelig*, DK-version § 72
>
> Din ægtefælle er *ukrænkelig*. Seglringen skal respekteres ? - Du må IKKE lægge an på
> denne, horeunge! Du skal respektere ægtefolks ret til at have dette kærlighedsfællesskab,
> UDEN at du skal komme og ødelægge det med dine perversiteter!

CET 11:58
- "Du må ikke lægge an på ..."

Fremmed mands hustru (eller fremmed hustrus mand), kom jeg så til at afbryde ET med.

Dette snerper altså meget hen af ...

(De 10 Bud)

Du må IKKE bedrive hor

(Exodus (2.Mosebog) 20,14)

Du må IKKE begære din næstes ... (ægtefælle) ...

(2.Mos. 20,17)

+

(Jesus siger:)

I har hørt, at der er sagt: 'Du må ikke bedrive hor'.

Men jeg siger jer, at enhver, som ser på en andens hustru,
så han begærer hende, har allerede bedrevet hor med hende
i sit hjerte.

(Matt. 5,27-28)

CET 11:59
- "Ægteskabsloven."

Du må i hvert fald ikke ødelægge ægtefolks ret til at stræbe efter lykken i et monogamt
parforhold.

CET 12:03
- "(Kan I leve med dette ?)"

Jo, det tror jeg godt, at selv horefolk kan forstå, at de ikke har lov til at ødelægge andre folk.

Det ville jo være meget *ukærlig* gjort overfor disse ægtefolk. Det ville jo fuldstændig
ødelægge deres tilværelse; ihjelslå deres indbyrdes kærlighed, ikke sandt ?

Det er jo vel også derfor, at ringen er blevet indført fra ælgammel tid af, netop for at signalere
til andre, at denne person er optaget (reserveret bort til anden side).

Det er jo en *civiliseret* måde at bilægge stridigheder (og helt forhindre disse), som ellers jo opstår mellem individers
seksualtrang.

Psykopater respekterer intet, men vi andre indgår netop sådanne aftaler, fordi det godt kan
betale sig ... :-)

> 12566

12567

vi...@mail.dk

Det er ikke sikkert, det er jo primært dig selv, det går ud over.
Men du skal jo tage hensynet til din næste alvorligt.

> [...]
> forhindre disse), som ellers jo opstår mellem individers seksualtrang.
>
> Psykopater respekterer intet, men vi andre indgår netop sådanne

Du skal altså ikke indgå en pagt med Gud, det var det
jøderne gjorde og fik loven.

Det, du skal, er, som Jesus siger, at elske Gud og din
næste som dig selv.

Så følger alt det andet, helt automatisk.

- og kommer du i karambolage med:

' Men jeg siger jer, at enhver, som ser på en andens hustru,

så han begærer hende, har allerede bedrevet hor med hende

i sit hjerte.'

- som er lige så slemt som faktisk bedrevet hor, så findes der tilgivelse
for det, så du ikke behøver at cutte hænderne og stikke øjnene ud.
Det er kun, hvis du insisterer på at følge loven, du skal det, som
ægte troende.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Patruljen

On 23 Apr., 12:12, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com>
wrote:

> Psykopater respekterer intet, men vi andre indgår netop sådanne aftaler, fordi det godt kan
> betale sig ... :-)

Nej. Lige der går du fejl. Mennesker med personlighedsforstyrrelser
motiveres ikke at at noget er: "the right thing to do - eller af at
ville gøre noget godt for andre, alene fordi det har en værdi at gøre
noget godt for andre. Men fordi - noget muligvis kan betale sig og
altså i sidste ende - gavne sig selv.

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db4ae18$0$312$1472...@news.sunsite.dk...

Det hedder jo, at *alting* var fuldbragt Påskemorgen, så hvorfor udsættte dette
Rige°-for-Kristus i over 2000 år ?

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db4aeaf$0$312$1472...@news.sunsite.dk...

Hvis man læser NT *fornemmer*, at selv de kristne troende, at Herrens dag var nært
forestående!

Et sted står der ligefrem, at ...

Hvad bliver det til med Hans komme ... ?

[ ... ]

Men dette ene må I ikke glemme, I elskede, at
én dag er for Herren som tusind år, og tusind år som én dag,

Herren nøler IKKE med at opfylde forjættelsen ...

Men Herrens dag° skal komme ... (bla, bla, bla) ...

(2.Pet 3,4.8-13)

Folk var ved at blive en anelse utålmodige!