Kirkelig højrefløj: Den nye kirkeminister er en joke - Re: 2011 uge 40 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e894774$0$288$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=RRbxEPn6khw
>
> eller ...
>
> (Foretrukne musikvideos 2)
> http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael/#p/c/0/RRbxEPn6khw
>
> eller:
>
> Website:
> https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/blessed-be-your-name
>

> God fornøjelse ... :-)
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

DR1 S139 man 03 okt 11:44:32
3.oktober dr.dk/nyheder 08:40

PIND HOLDT SAREEN I KIRKEN
Moses havde sin brændende busk, men for
den kommende kirkeminister Manu Sareen
var det en talende Pind, der
overbeviste ham om at holde fast i
kirken - venstremanden Søren Pind.

Manu Sareen havde ellers besluttet sig
for at melde sig ud, efter der havde
været en debat om homo-vielser.

- Jeg var enormt arrig over, at mine
venner ikke kunne blive viet. Og så
printede jeg en udmeldelse ud og gik
med den i lommen og var på vej ned til
posthuset. Men så mødte jeg Søren Pind,
og så sagde han: Manu, man skal tælle
til 1000, når man bliver sur. Jeg lod
udmeldelsen ligge i lommen, og sjovt
nok har den ligget i lommen siden.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2011/Valg/2011/10/03/081637.htm

Kommentar:

Dine venner kan sagtens blive gift, men det kan bare ikke ske
i Kirken, fordi mandatet fra Gud (eller den kristne gud, om
man vil, set udfra en ateistisk synsvinkel) hertil IKKE er givet!

Og dette må også du lære at *respektere*!

Det nytter ikke noget, at du i *misforstået* tollerance overfor
fx. homoseksuelle, *krænker* andre menneskers rettigheder ved
at påtvinge Kirke *blasfemiske* love ang. tro og lære!

INTET ændres jo ved at du krænker Kirken. Ordene i Bibelen som
taler imod homoseksuel adfærd, står der jo stadigvæk
(3.Mos. 18,22; 20,13 Rom 1,26-27.32 1.Kor. 6,9)!

Og du får næppe held til at udrydde dem!

Så det er - med andre ord - en *livsløgn*, du prøver at bygge
op!

Og *livsløgne* har det med at styrte i grus!

Det gjorde i hvert fald den nazistiske *livsløgn*, og det gjorde
også den kommunistiske *livsløgn* ...

Og ... (input memory from) ...

Sent: Thursday, September 29, 2011, CET 18:41, GMT 16:41
Subject: Afguderne skal styrte i grus -
Was: Brand i KB-hallen før erotikmesse
13428 news:4e849f98$0$282$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/d7700f26f9ee0112
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/d7700f26f9ee0112

[ ... ]
> [...]
[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Moder Danmark! Jeg tror ikke, du helt har forstået *hvem* det er, som du har
> udfordret til duel!
>
> (Lad afguderne styrte i grus)...

... det bli'r nok IKKE de sidste!

Manu Sareen: Søren Pind reddede mig

d. 3. oktober, 2011, kl. 11:35 af Peter Thorup, pt...@tv2.dk
http://valget.tv2.dk/article.php/id-44256480
:manu-sareen-s%C3%B8ren-pind-reddede-mig.html

133 SVT Text Måndag 03 okt 2011
UTRIKES Publicerad 3 oktober

ICC utreder Elfenbenskusten

Internationella brottmålsdomstolen
ICC har gett chefsåklagaren Luis
Moreno-Ocampo i uppdrag att utreda om
brott mot mänskligheten begåtts
i Elfenbenskusten i oroligheterna
efter valet 2010.

Enligt ICC dog närmare 3.000 männis-
kor i våldsamheterna innan den inter-
nationellt erkände ledaren Alassane
Ouattara i april i fjol slutligen tog
över efter sin rival Laurent Gbago
som hade styrt landet i många år.

Eventuella brott begångna mellan
2002 och 2010 ska också utredas.

-

Kirkelig højrefløj: Den nye kirkeminister er en joke

3. oktober 2011
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/435153:Kirke---tro--Kirkelig-hoejrefloej--Den-nye-kirkeminister-er-en-joke

Folkekirken rager den nye regering en papand. Ellers ville
Manu Sareen ikke kunne blive kirkeminister, lyder det fra
formand for Evangelisk Luthersk Netværks Henrik Højlund

-

3 October 2011 Last updated at 09:30 GMT

Alma telescope begins study of cosmic dawn
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-15107254

DR1 S161 tir 04 okt 16:59:28
4.oktober dr.dk/nyheder 11:29

TYRKIET ANHOLDER 130 FOR TERROR
Politi i Tyrkiet har anholdt over 130
personer, der mistænkes for at have
forbindelse til kurdiske oprørere,
oplyser tyrkiske medier.

De anholdte mistænkes for forbindelser
til det forbudte Kurdiske Arbejderparti
(PKK).

Antallet af anholdte kan stige, fordi
der fortsat er razziaer i gang i
Diyarbakir, oplyser tv-stationen.

I øjeblikket sidder over 2500 kurdere
fængslet i Tyrkiet, fordi de har eller
mistænkes for at have forbindelser til
PKK. Blandt de fængslede er fem
parlamentsmedlemmer fra det pro-
kurdiske Partiet for Demokrati og Fred.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/10/04/110928.htm

-

DR1 S164 tir 04 okt 16:59:28
4.oktober dr.dk/nyheder 11:42

EKSPLOSION I SOMALIA DRÆBER 70
Mindst 70 er blevet dræbt og næsten
lige så mange såret ved en massiv
eksplosion uden for nogle
regeringsbygninger i Somalias
hovedstad, Mogadishu.

Det oplyser koordinatoren af byens
ambulancetjenester.

- Vi har taget os af 70 døde og 42
sårede, siger Ali Muse til
nyhedsbureauet AP.

Kort efter den voldsomme eksplosion tog
oprørsbevægelsen al-Shaabab skylden for
attentatet. Al-Shaabab, der har
forbindelse til terrornetværket al-
Qaeda, trak sig ud af den somaliske
hovedstad i august.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/10/04/113049.htm

Sent: Tuesday, October 04, 2011, CET 10:08, GMT 08:08
Subject: Advarsel til MF'ere mod blasfemisk overgreb på Folkekirken -
Was: Åbent brev til Folketingets medlemmer
13466 news:4e8abf0a$0$288$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/ee703e978988e5e3
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/ee703e978988e5e3

> Hvis I medvirker på nogen-som-helst måde til denne åndelige *voldtægt*, som det
> *blasfemiske* overgreb på Kirken jo er, så kan vi ikke udelukke, at også I bliver straffet
> med døden (dog ej ved menneskehånd). ...

Hvor ér det ynkeligt:

Et spørgsmål rejser sig jo: En gud, der ikke selv kan ordne
paragrafferne og straffe; findes denne overhovedet ?

-

DR1 S166 tir 04 okt 16:59:29
4.oktober dr.dk/nyheder 12:34

THORNING VARSLER SORT FREMTID
Det bliver ikke let. Det er
hovedbudskabet i statsminister Helle
Thorning-Schmidts første åbningstale
til Folketinget.

- Regering tiltræder på et vanskeligt
tidpunkt. Danske virksomheder har
mistet tusindvis af job, lød det.

Med talen gjorde hun det klart at de
søde tider er forbi.

- Dansk økonomi er ikke i en situation,
hvor vi har råd til at opfylde alle
ønsker. Det nytter ikke noget at sukke
efter de gode gamle dage. 10'erne er
nye tider, sammenlignet med
halvfemserne og nullerne, siger hun.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2011/Valg/2011/10/04/115826.htm

-

DR1 S168 tir 04 okt 16:59:29
4.oktober dr.dk/nyheder 12:26

NOBELPRIS TIL TRE AMERIKANERE
Årets Nobelpris i fysik tildeles de tre
forskere Saul Perlmutter, Brian Schmidt
og Adam Riess, oplyser Nobel-komitéen.

Perlmutter og Riess er amerikanere,
mens Schmidt er både amerikansk og
australsk statsborger. De tre tildeles
prisen for deres forskning i
supernovaer.

- De har studeret flere dusin
eksploderende stjerner, kaldet
supernovaer, og opdaget, at universitet
udvider sig i en stadigt højere
hastighed, oplyser Nobel-komitéen.

Tildelingen af den prestigefyldte pris
kom helt bag på Perlmutter, siger han
til det svenske nyhedsbureau TT.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/10/04/121440.htm

Over 130 terrormistænkte anholdt i Tyrkiet

Tirsdag d. 4. okt. 2011 kl. 11:10 af ritzau / marb
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44311762
:over-130-terrormist%C3%A6nkte-anholdt-i-tyrkiet.html

-

Bilbombe i Somalia dræber mindst 65

Tirsdag d. 4. okt. 2011 kl. 11:35 af ritzau / marb
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44312219
:bilbombe-i-somalia-dr%C3%A6ber-mindst-65.html

-

Nobelpris til tre stjerneforskere

Tirsdag d. 4. okt. 2011 kl. 12:00 af ritzau / marb
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44313037
:nobelpris-til-tre-stjerneforskere.html

-

Folketinget vælger Lykketoft som formand

d. 4. oktober, 2011, kl. 12:30 af ritzau / marb
http://valget.tv2.dk/article.php/id-44313770
:folketinget-v%C3%A6lger-lykketoft-som-formand.html

-

Tobakschef: Måske brugte vi falsk tobak

Tirsdag d. 4. okt. 2011 kl. 13:05 af ritzau / marb
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44314598
:tobakschef-m%C3%A5ske-brugte-vi-falsk-tobak.html

-

VIDEO: Sur Helle skælder Pia K ud

d. 4. oktober, 2011, kl. 13:47 af Peter Thorup, pt...@tv2.dk
http://valget.tv2.dk/article.php/id-44315457
:video-sur-helle-sk%C3%A6lder-pia-k-ud.html

Sent: Tuesday, October 04, 2011, CET 10:08, GMT 08:08
> [...]
> *blasfemiske* overgreb på Kirken jo er, så kan vi ikke udelukke, at også I bliver straffet
> med døden (dog ej ved menneskehånd). ...

+

Internal markpointer received at CET 12:21:17(19), GMT 10:21:17(19)
[172.16.1xx.xx]

Output-message:

Dette er IKKE nogen børnehave. Dette ér allerede blevet
*dødelig* alvor, og det BURDE også nu selv Statsministeren
indse!

Kun en tåbe frygter ikke havet!

Men bevares!

Det er jo ikke mit liv. Jeg gjorde bare min *pligt* (og kan med
ren samvittighed se min Herre i øjnene), og mere kan jeg jo ikke
gøre, vel ?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2011-10-05, Tuesday, day no 277, CET 17:50, GMT 15:50)
- "Husk på."

CET 17:51
- "(At det) kommer."

CET 17:51
- "Frygtindgydende."

CET 17:51
- "Dommedag."

CET 17:52
- "Dommens dag."

CET 17:52
- "Hvor jeg."

CET 17:53
- Dømmer."

CET 17:53
- "Store og små."

CET 17:53
- "Høj som lav."

And ?

-

Vil have politihadeside lukket

Tirsdag d. 4. okt. 2011 kl. 16:42 af ritzau / krja
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44319587:vil-have-politihadeside-lukket.html

Hjemmesiden politietdummersig.dk er under angreb fra Politiforbundet.

Forbundet, der organiserer de ansatte hos politiet, er nemlig
utilfreds med en liste, der hænger politifolk ud ved navns
nævnelse.

Nu forsøger forbundet at ...

Kommentar:

Politiet kan ikke gøre sit arbejde, hvis/når de ansattes navne
offentliggøres, fordi så kan man jo lægge pression på dem og
deres familie.

Så en domstol må nødvendigvis *beskytte* politiets ansatte i
denne situation!

-

Mogadishu: 65 dræbt af terrorbombe

Tirsdag d. 4. okt. 2011 kl. 16:46 af ritzau / krja
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44319652:mogadishu-65-dr%C3%A6bt-af-terrorbombe.html

Kommentar:

Som sagt, Mister knald-i-låget: En gud, der hverken kan gå, se,
høre eller tale eksisterer nok overhovedet ikke!

Og jo mere du skaber dig med disse ækle rovmord på uskyldige,
desto større *væmmelse* for man ang. islam.

Så alt i alt bringer du altså skam og vanære ind over din
religion, tåbe!