Den *utro* tjener vil indføre kirkeligt ritual for homopar (skønt det ikke er tilladt ifølge Biblen) - Re: 2011 uge 21 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dd993a3$0$311$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
>

> I denne uge vil de politiske hændelser blive indrapporteret her
> under lovmusikken ...
>
> Jesus Culture - HAPPY DAY - Jesus is Alive
> PatrikCT46 | Oprettet: 09/05/2010
> http://www.youtube.com/watch?v=sW2qpMVO7oY
>
> eller ...
>
> (Foretrukne videos, number 1 this week)
> http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael#p/f/0/sW2qpMVO7oY
>
> eller:
>
> Website:
> https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/o-happy-day-1
>

> See also ..
>
> O Happy Day - Bethel Kim Walker Smith.mpg

DR1 S164 lør 28 maj 09:49:16
27.maj dr.dk/nyheder 23:35

KIRKELIGT RITUAL FOR HOMOPAR PÅ VEJ
Den langvarige sag om homoseksuelle
pars rettigheder i folkekirken får nu
en ende, skriver Kristeligt Dagblad.

Kirkeminister Per Stig Møller vil i den
kommende folketingssamling fremsætte
lovforslag, som giver homoseksuelle par
en officiel status i folkekirken.

Kirkeministerens udmelding skal dog
ikke tolkes som, at der er en egentlig
kirkelig vielse for homoseksuelle på
vej.

Per Stig Møller vil overfor avisen ikke
løfte sløret for, hvad der rent faktisk
er, han vil fremsætte i Folketinget.

Læs også ...

En *utro* Kirke er ikke værd at samle på. Fjern derfor din
Helligåndslysestage fra dem (Åb. 2,5) og giv den til nogle andre
(1.Kor. 4,20), at folk må lære at skelne mellem sand og falsk
Kristendom!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps ET),
der sagde:
(2011-05-28, Saturday , day no 148, CET 10:11, GMT 08:11)
- "Amen."

:-)

-

NB!
FUT kun sat til den kristne nyhedsgruppe, da emnet nu udelukkende
drejer sig om det kristne indhold.

Last OUTPUT: 12828A news:4ddcea00$0$308$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12861

Bo Warming

Bøsserne vil hovere hvis de får en konservativ minister til at lade
dem vie i kirken.

Men vil menighedsrådene bifalde at de lidet kristne bøssepar skal
have PR på kirkens bekostning?

Min kone er stærkt knyttet til den ældste af vore katte, en
steriliseret han, som hun skæmtende kalder "sin ægtemand"

Skal hun ku gå i kirke og blive gift med sin kat?

Det er konsekvensen af kirkeministerens ny holdning om at give folk
hvad de vil have , uanset traditionerne

Danmark vil blive berømt i USA på at misbruge kirken til
bøsse-festivitas.

Vidal

Den 28-05-2011 23:12, Bo Warming skrev:

> Danmark vil blive berømt i USA på at misbruge kirken til
> bøsse-festivitas

Ja, det er jo yderst væsentlig i debatten. Måske bliver
vi lige så berømte som med Muhammed-tegningerne.

--
Venlig hilsen,

Vidal

tkruse

jeg så en udsendelse i TV,,dagens mand,,det handlede om bøsser og det
var tydeligt at disse bøsser sådan fysisk og psykisk er skruet helt
anderledes sammen fra fødslen af
og kan man holde fest for handikappet ,,
men vis bøsser smitter ,,tilvænder andre ,,så er det jo ikke så godt

Vidal

Er du så blevet smittet eller tilvænnet, Kruse?

Skriv igen om det, når du er.

--
Venlig hilsen

Vidal

tkruse

nÆee jeg beundre kvinden,,forskælden er nu det ler jeg vil have i
hænderne
men jeg kunne nu godt drømme om at leve i et bollektiv
hvor parforhold og ægteskab er forbudt
alle deler lige imellem sig
ensomheden er besejret,,alle har et arbejde for fællesskabet, og ingen
føler sig overflødig
og ingen skal tjene på dig
du er født ved denne jord,,men ikke en lille bid er dit uden at du
betaler
jorden er blevet en luder
jorden er en kvinde som skal formes og hun skal ikke være en luder

Vidal

Beauty lies in the eye of the beholder.

--
Venlig hilsen,

Vidal

tkruse

det smukkeste har jeg set hos de kristne,,ærveligt at der ikke er
nogle her som forstår vad det handler om
du føler den kristne ånd og velsigner fra det du føler
du fokusere på den herlighed du føler
og giver føelsen af den herlighed du mærker magten og æren
og på den måde graver du og skaber mere ånd
i den herlighed du føler kan du også grave efter lethed ,
smag,farver,lyd, lys
og få det til at rumle på himlen
se det er min søn siger universet
og i ham har jeg velbehag
og det er jo klart,,vis du forstår dette
og du vil ærve dig over alle dem som i deres uvidenhed tramper dette
ned med en masse ord om præster som har jogget i spinaten
der findes homoer,der findes fosiler og atomer
men dette med at føle herligheden og bygge på den til mere herlighed
det er det som det handler om
og jeg er ved at tro at det er den sande vingrås herre som er i disse
ord