"Hjælp", min Gud vil i nærkontakt med mig!

https://sites.google.com/site/etbible/home
+
"Melodi":
http://www.dfi.dk/faktaomfilm/nationalfilmografien/nffilm.aspx?id=6635

Min ven kom hjem efter at have været bortrejst for en tid. Hans TV apparat
var gået i stykker og ...

Un moment, s'il vous plaît

Last OUTPUT: 14059 news:4f4df260$0$286$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14105

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, March 11, 2012, CET 08:58, GMT 07:58
Subject: "Hjælp", min Gud vil i nærkontakt med mig!
14105 news:4f5c5b2b$0$285$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/a8838b12fe5ec723

> https://sites.google.com/site/etbible/home

https://sites.google.com/site/etbible/home/files/14-xxx/14-012

Ultra kort resumé:

Der er blevet fundet et stjernekort i Bibelen. Dets opmåling er foretaget
udfra galaksen (Mælkevejen), og i kraft af den kendsgerning, at man
dengang (for henved 2000-3000 år siden) IKKE havde kendskab til disse
forhold, kan oplysningerne kun stamme ét sted fra: En *udenjordisk*
civilisation (ET) på besøg i vort solsystem ...

Eller ...

- hvis denne mulighed også kan udelukkes (vel og mærket udfra en
videnskabelig kritisk undersøgelse, som endnu ikke er tilendebragt) -

... da er der - reelt set KUN én eneste forklaringsmulighed tilbage, hvor
vi bliver nødt til at komme ind på begrebet en såkaldt Guddom (der
tilkendegiver sin egen eksistens gennem disse indirekte fældende *beviser*).

> [...]
> http://www.dfi.dk/faktaomfilm/nationalfilmografien/nffilm.aspx?id=6635
>

> Min ven kom hjem efter at have været bortrejst for en tid. Hans TV apparat

Min ven kom - som sagt - hjem efter at have været bortrejst for en tid.

Hans TV apparat var gået i stykker, og da han ikke har så mange penge, at
han har råd til at købe et nyt, så jeg spurgte, *om* han var interesseret,
hvis jeg fandt et på en containerplads. Og det var han jo selvfølgelig ... :-)

Dog måtte jeg advare ham om ikke at sætte forventningerne al for højt,
da det var flere måneder siden jeg sidst så brugbare TV apparater.

Endvidere skulle min ven nu fremover ta' noget medicin, som desværre gør
ham svimmel, når han skal sove. Og da hans seng er oppe på en hems,
er der stor risiko for, at han falder ud over trappen, da der af en eller anden
mærkelig grund IKKE er noget gelænder, så man kan - i worst case - falde
hele 2 meter ned (og brække nakken)!

Så jeg spurgte, *om* han ikke også var interesseret i en madras (hvis jeg
fandt en), som han kunne sove på nede på stuegulvet fremfor oppe på hemsen.
Og det var han jo selvfølgelig ... :-)

Også her måtte jeg lige advare ham om ikke at sætte forventningerne al for højt,
da springmadrasser heller ej bliver smidt ud så ofte.

Så sker der "tilfældigvis" dét, at jeg minsandten lige går hen (blot en lille uge
efter at han er kommet hjem) og finder både et 28" farveTV lige klar til at bruge
+ en dejlig ren springmadras!

Og dem får han jo selvfølgelig ... :-)

Og så er det, at tankerne "flyver" gennem hovedet:

Kunne det tænkes, at min ven, som er katolik (men som dog endnu ikke
har mødt Jesus personlig) ...

Kunne det tænkes at hans himmelske Far° vil vise gennem dette, at Han
ELSKER sin skabning og har omsorg for ham ?

"Jo, selvfølgelig" vil jeg svare ... :-)

Det minder ikke så lidt om en Guddom, som vil i *nærkontakt* med os!

So ...

What's next, Dad ?

Last OUTPUT: 14059 news:4f4df260$0$286$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14107