Antikrist er ankommet!

Lyrik

Du ser ham spy sin svovldunst her i gruppen hver eneste dag.
Hans disciple står i kø her i gruppen med så megen svovldunst at
kristne snart må holde sig væk.
Gud ske lov kan vi finde vor herre jesus kristus alle steder, så vi
behøver ikke dette svovldunstende selskab.

Jens

Lars Jensen

"Lyrik" <jenser...@gmail.com> skrev i en meddelelse

Jens

Jeg lægger mærke til at antikrist kun laver trådstartere og at han ikke
svarer på evt kritik.

Lyrik

On 14 Apr., 11:48, "Lars Jensen" <5...@get2net.com> wrote:
> [...]

> Jens
>
> Jeg lægger mærke til at antikrist kun laver trådstartere og at han ikke
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nej han laver kun one-liners for ikke at afsløre sin stupiditet.
"Raynor" be praised or what?
Jens

"Lars Jensen" <5...@get2net.com> skrev i en meddelelse news:io6g2g$c84$1...@dont-email.me...

Der ankommer i hvert fald en antikristen på dansk territorium d. 26. april 2011
(som har *myrdet* uskyldige mennesker i Georgien, da Rusland indledte sin angrebskrig) !

Og medløbere (til denne ondskab) er også *skyldige* for Kristi domstol (1.Kor. 6,10)!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 12500 news:4d99795e$0$23759$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12527

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)

"Lyrik" <jenser...@gmail.com> skrev i en meddelelse

Jens

Åeh undskyld men hvem er denne person du taler om Vidal, Cyril eller
Patruljen??

tkruse

On 14 Apr., 22:27, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:
> [...]

> Jens
>

> eh undskyld men hvem er denne person du taler om Vidal, Cyril eller

Lyrik er antikrist på en skjult måde for ham selv
en sand Kristen er ikke imod den lette energi som kan gå på
vandet ,,men dyrker den lette energi
men her vil de påstå du er antikrist,,det er Jesus du skal dyrke siger
de og kun han kan
men det er som med en svømmemestre,,det nytter ikke at sige,,kun du
svømmemestre kan,,så jeg bliver i land