Grundlovsdagens budskab til hele planetens beboere: Let freedom ring - Was: 2012 uge 23 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, June 04, 2012, CET 08:32, GMT 06:32
Subject: 2012 uge 23 (news samlet)
14379 news:4fcc567f$0$284$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/5721feaf4c0fb15a

> [...]
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>
> -
>
> PS!
> Ignorér venligst stalkningen i opfølgningerne (der er jo tale om en psykisk lidelse).
> Se tillige fx. ... http://da.wikipedia.org/wiki/Stalking
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

I dag fejrer Danmark Grundlovsdag.

Grundloven er hele fundamentet i vor demokrati, den såkaldte
'fællesaftale for alle samfundets borgere'.

Grundloven blev et opgør med enevælden og definerede
borgernes rettigheder og pligter.

INGEN er således hævet over denne Grundlov (og bare kan gøre
som det passer en uden at det får konsekvenser, fx. at
nogen kræver en til regnskab) - not even the President!

Man kan således ikke sværge Forfatningen troskab og samtidig
love fx. at være Hitler (eller en anden fx. Præsidenten)
loyal indtil døden! Alle hver som en, er underkastet the
Constitution!

Aftalen forhindrede og forhindrer fortsat brugen af vold
som legitimt middel til at opnå bl.a. politiske, religiøse
og økonomiske fordele (på de andres bekostning i samfundet).

Aftalen er derfor et effektivt værn mod anarki, diktatur og
borgerkrig (som jo er til skade for Menneskeheden)!

Henved 1 milliard muslimer (apropos det arabiske forår) og
henved 1,3 milliarder fanger i Cannibalistan ( the slaves inside
China) TØRSTER efter denne retfærdighed!

Så ...

Gid derfor hele verden må få et tilsvarende fundament, som
bygger på retfærdighed fremfor uret!

Herre! Hør vor bøn!...

Og i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps ET)
sige:
(2012-06-05, Tuesdag, day no 157, CET 08:57, GMT 06:57)
- "Amen."

Let *freedom* ring ... :-)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4fcdb17d$0$283$1472...@news.sunsite.dk...
Nej! *Din* religion har IKKE helle-for-delle!

(Det ku' alle religioner jo så påberåbe sig, herunder dem der begår
menneskeofringer. Og dét er da at gå "lidt" over stregen, ikke sandt ?)

Du har derfor aldeles IKKE ret til at *tyrannisere* alle os andre
med dine religiøse krav!

Du SKAL respektere os andre og vores rimelige krav om *selv*
at træffe beslutning om, hvad vi vil tro på, hvad vi skal mene og
hvad vi skal have tillid til, osv.

Og jo mere du skaber dig med trusler om terror osv., desto mere
indser vi blot, at der må være noget SKINGRENDE galt med din
religion (siden man bare sådan kan se igennem fingre med de mest
ækle rovmord på uskyldige mennesker)!

Du bringer dermed *skam* ind over din religion, desto mere fanatisk
du optræder!

Dét har alle de moderate indenfor din religion nok allerede indset!

SKAM dig!
SHAME on You!

> 14383

14384

Bo Warming

Vor styre var ret godt i 1849 og blev lidt bedre, især slap Grundtvig
for censur