HOMO-VIELSER: SF KRÆVER HANDLING NU - Was: 117 ... 2011 uge 10 (news samlet)

Sent: Wednesday, March 09, 2011, CET 20:51, GMT 19:51
Subject: 117 -

> Læs også ...
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2011/03/09/105824.htm

Hmm ... (memory on from) ...

Sent: Saturday, January 22, 2011, CET 13:20, GMT 12:20
Subject: En kraftig advarsel til Folkekirken ang. vranglære
11987 news:4d3acb6b$0$23758$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/2906d3a47c91d7ea

[ ... ]
> *Frafaldet* måtte jo komme (i Endetiden), som profeteret i Bibelen !
>

> Det klogeste, man i dén situation kan gøre, er nok at adskille Staten og
> Folkekirken, fordi så ville Folkekirken blive tvunget til udelukkende at
> få deres indtægter fra *aktive* medlemmer, og her vil minimumskravet
> så nok blive, at man er sin Herre tro, ...

Bemærk at det er fra VERDSLIG politisk side, at *afgudsdyrkelsen* presses ind i
Kirken° (og dermed gør den uren, så man er tvunget til at udvandre) ... :-(

"Tilfældigvis" omhandlede andagtsteksten fra www.blr.dk fra i går og i dag netop emnet:

(NB! Teksten indtastet i hæftet *før* 1. jan 2011)

=== citat start ===

Onsdag 9. marts (2011)

Kirketugt

1. Kor 5,1-13

Sagt ligeud: Man hører im seksuel synd iblandt jer, ...

Så skal I udelukke denne mand fra menighedens fællesskab og overgive
ham til satan, for at hans legeme kan blive ødelagt, og i håb om, at hans
sjæl kan blive frelst, ...

Forstår I ikke, at hvis I tillader et eneste menneske at leve i synd, så vil det
snart brede sig til alle ? Fjern denne kræftsvulst, dette onde menneske, så
I kan stå rene. ...

... I (skal) ikke have fællesskab med nogen, der påstår, de er kristne brødre,
men som lever et liv i hor og ... I skal ikke engang sidde til bords med
sådanne mennesker. ...

[ ... ]

Gør som skriften (dvs. GT) siger: "I skal fjerne det onde menneske
fra jeres midte!"

I menigheden trives synd ...

Synden må behandles i menighedens forsamling af to årsager: den er kendt af alle,
og menigheden har medansvar på grund af det manglende opgør med den. Opgøret
har en dobbelt hensigt: at advare andre (1 Tim 5,20) og at vække synderen til
omvendelse, så han frelses.

Vers 5 er selve dommen. Den er radikal men understreger, at synden ikke må
tolereres i menigheden. Han skal overgives til Satan. Det vil sige overgives til ham,
han reelt tjener og tilhører. ... Han overgives helt og fuldt til at rammes af syndens
konsekvenser, så han om muligt erkender sin tilstand og omvender sig. Mærk dig
at nådens dør ikke lukkes i for ham men stadig holdes åben. ...

[ ... ]

Torsdag 10. marts (2011)

Stå fast til det sidste

1. Kor 6,1-11

[ ... ]

Eller ved I ikke, at folk, der lever på denne måde, ikke får del i
Guds rige ? Tag ikke fejl! Mennesker, der lever i hor, dyrker
afguder, bryder ægteskabet eller udfolder sig i homoseksuelle
aktiviteter ... skal ikke arve Guds rige ...

=== citat slut ====

Skriften° taler klart og tydeligt *imod* homoseksuel praktisering (og på
INTET tidspunkt for), hvorfor emnet 'homo-vielser indenfor Kirken°' slet
ikke står til diskussion.
Blot det at ville drøfte emnet, er i sig selv indirekte et oprør mod Gud,
hvilket også selv den forgående kirkeminister BURDE vide (hvis man altså
kender Skriften) !

Men er man først vildfaren, da vil man heller ej lade sig retlede (ej heller af
*guddommelige* tegn), hvilket man selvfølgelig kun dybt kan beklage.

Men kom ikke bagefter og sig, at I ikke blev advaret!

Vi har således hverken lod eller del i Jeres fortabelse. Jeres blod derfor
IKKE komme ind over vores liv...

And then I heard a voice from Heaven said:
(2011-03-10, Thursday, day no 69, CET 09:03, GMT 08:03)
- "Amen."

Og hvis du i din naivitet tror, at dette ingen konsekvenser får, da er du dummere
end politiet tillader, for ...

Når en Gud ligefrem finder på at "indprogrammere" en ADVARSEL flere måneder
*forud* (apropos profetiens Ånd), da kan Han° givetvis også finde på andre ting!

Lyt derfor til mig råd (du vildfarne sjæl):

Hold nallerne borte fra Folkekirken (som fortsat stadigvæk er en del af Kirken°) !!!

Copy to de vildfarne sjæle i Folketinget ?

Last OUTPUT: 12255 news:4d659f74$0$23765$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12375

"Kall, Mogens" skrev ...

Sent: Thursday, March 10, 2011, CET 09:34. GMT 08:34
12375 news:4d788cff$0$23758$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/559edf3ab26908ff
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/559edf3ab26908ff

> Bemærk at det er fra VERDSLIG politisk side, at *afgudsdyrkelsen* presses ind i
> Kirken° (og dermed gør den uren, så man er tvunget til at udvandre) ... :-(

Ellers holder man jo Gud for nar, hvis man blev der !

Last OUTPUT: 12255 news:4d659f74$0$23765$1472...@news.sunsite.dk

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12377

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d789689$0$23756$1472...@news.sunsite.dk...

Og nej!

Dette tåler INGEN sammenligning med fanatiske muslimers krav om, at
Muhammed skal respekteres alle vegne, både i Saudi Arabien, her i Danmark
og så videre (apropos Muhammed-tegningerne og den deraf følgende
internationale krise), fordi ...

Vi, som tror på Gud, at Jesus er Guds Talsmand, *respekterer* fuldt ud,
at vi alle i demokratiet er lige for Loven i det verdslige samfund. Ihukom
"Kall, Mogens" skrev ...

> [...]
> IKKE komme ind over vores liv...
>
> And then I heard a voice from Heaven said:
> (2011-03-10, Thursday, day no 69, CET 09:03, GMT 08:03)

Original-versionen lyder således:

HERRENs ord kom til mig således:

[ ... ]

Når Jeg siger til den gudløse: "Du skal visselig dø!" og du (dvs. profeten,
der nedskrev dette, red.) ikke taler for at advare ham, så han ikke får
mulighed for at omvende sig, da skal dette menneske dø ... men Jeg vil
kræve dig til regnskab for hans død.
Advarer du ham derimod ... (da er) du ikke længere ansvarlig for
hans død.

(Ez. 33,1.8-9)

NB! GT skal *altid* (for kristne) tolkes i lyset af NT.

Last OUTPUT: 12255 news:4d659f74$0$23765$1472...@news.sunsite.dk

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12379

"Kall, Mogens" skrev ...

> [...]

> "Tilfældigvis" omhandlede andagtsteksten fra www.blr.dk fra i går og i dag netop emnet:
>
> (NB! Teksten indtastet i hæftet *før* 1. jan 2011)

[ ... ]
> *guddommelige* tegn), ...
[ ... ]

> Når en Gud ligefrem finder på at "indprogrammere" en ADVARSEL flere måneder

> *forud* (apropos profetiens Ånd), ...

Se evt. video på YouTube ang. dokumentation af forud programmeringen ...

Time breaks. Documentation of the prior programming, 2011-03-10
http://www.youtube.com/user/Olferttest001
Oprettet: 10/03/2011
http://www.youtube.com/watch?v=_UUUOvHYymM

Det er ingen kunst at se tilbage i tiden, ...

Det er ej nogen kunst at skabe en såkaldt selvopfyldende profeti, hvor man fx. dagen
før 11. sep. 2011 bekendgør, at World Trade Center vil blive angrebet, hvis man
er selve terroristen eller bagmanden.

Men at se frem i tiden - i dette tilfælde over 2 måneder - det kræver faktisk et brud på
tidslinien; altså noget vi mennesker ikke formår, hvorfor det bliver relevant at komme ind
på begrebet: en såkaldt Guddom !

Det er heri, at det interessante - også videnskabelig set - opstår ... :-)

Last OUTPUT: 12255 news:4d659f74$0$23765$1472...@news.sunsite.dk

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12382