The voice of Heaven igt. Folkekirkens afgudsdyrkelse (Pagten annulleres, jævnfør Hebr. 10,26) - Was: FN vil undersøge vold i Syrien ... 2011 uge 34 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Tuesday, August 23, 2011, CET 15:51, GMT 13:51
Subject: FN vil undersøge vold i Syrien -
Re: 2011 uge 34 (news samlet)
13086 news:4e53b06d$0$311$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/cbc939fcad9ed8d2

> Homoseksuelle kan se frem til kirkebryllup
>
> Tirsdag d. 23. aug. 2011 kl. 14:39 af ritzau / marb
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-42878193
> :homoseksuelle-kan-se-frem-til-kirkebryllup.html
[ ... ]
> Ministerforslag vil skabe udbrydermenigheder
>
> 23. august 2011
> http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/429693:Kirke---tro--Ministerforslag-vil-skabe-udbrydermenigheder?all=1
>
> Kommentar:
>
> Det er jo soleklart. Alt anden vil jo være at holde Gud for nar!
> (apropos det store *frafald* ved Endetiden)

Og da hørte jeg en røst fra Himlen (givetvis Faderen) sige:
(2011-08-23, Tuesday, day no 235, CET 16:01:58, GMT 14:01:58)
- "Jeg annullerer."

CET 16:02:27
- "Hermed."

CET 16:02:36
- "Enhver."

CET 16:02:46
- "Indgået."

CET 16:08
- "Pagt."

Det var "vist nok" en fyreseddel Folkekirken her fik!...

CET 16:10
- "Ja."

Ske Din° vilje på Jorden, som den sker i Himlen ... :-)

(Se tillige Hebr. 6,6 samt Hebr. 10,26)

Last OUTPUT: 13000 news:4e310c53$0$302$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13087

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e53b5d2$0$310$1472...@news.sunsite.dk...

Input memory from ...

Kom derfor i Hu, hvorfra du er falden, og omvend dig, ...; men hvis ikke,
da kommer jeg over dig, og jeg vil flytte din Lysestage fra dens Sted,
hvis du ikke omvender dig.

Åb. 2,5

samt ...

Lignelsen om de ti brudejomfruer

Da skal Himmeriges Rige lignes ved ti Jomfruer,
som toge deres Lamper og gik Brudgommen i Møde.
Men fem af dem vare Dårer, og fem kloge.
Dårerne toge nemlig deres Lamper, men toge ikke Olie med sig.
Men de kloge toge Olie i deres Kar tillige med deres Lamper.
Og da Brudgommen tøvede, slumrede de alle ind og sov.
Men ved Midnat lød der et Råb: Se, Brudgommen kommer, går ham i Møde!
Da vågnede alle Jomfruerne og gjorde deres Lamper i Stand.
Men Dårerne sagde til de kloge: Giver os af eders Olie; thi vore Lamper slukkes.
Men de kloge svarede og sagde: Der vilde vist ikke blive nok til os og til eder;
går hellere hen til Købmændene og køber til eder selv!
Men medens de gik bort for at købe, kom Brudgommen, og de, som vare rede,
gik ind med ham til Brylluppet; og Døren blev lukket.
Men senere komme også de andre Jomfruer og sige: Herre, Herre, luk op for os!
Men han svarede og sagde: Sandelig, siger jeg eder, jeg kender eder ikke.
Våger derfor, thi I vide ikke Dagen, ej heller Timen.

Matt 25,1-13

Og netop i det samme lød der igen en røst fra Himlen, som sagde:

CET 16:23:05
- "Jeg vil ikke ha' noget med jer at gøre."

CET 16:23:23
- "Længere."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e53ca99$0$306$1472...@news.sunsite.dk...

CET 17:44
- "I har svigtet mig."

CET 17:44
- "Forrådt."

CET 17:45
- "Det hellige."

CET 17:45
- "Rene."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e53f088$0$308$1472...@news.sunsite.dk...

Pentagon evakueret efter jordskælv

Tirsdag d. 23. aug. 2011 kl. 20:08 af Maria Bundgaard, ma...@tv.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-42888758
:pentagon-evakueret-efter-jordsk%C3%A6lv.html

Et jordskælv med en styrke på 5,9 på Richterskalaen har ramt
USA's østkyst. Jordskælvet havde sit epicenter i Virginia.

Skælvet kunne blandt andet mærkes i Washington cirka 150
kilometer derfra, ifølge nyhedsbureauet Reuters.

I Washington er bygningen, der huser USA's parlament samt
Pentagon er ifølge øjenvidner blevet evakueret - flere
hundrede kom ilende ud fra Det Hvide Hus og ud på gaderne i
Washington.

Også bygninger så langt væk som New York måtte evakueres,
lyder det.

Derudover har luftfartsmyndighederne evakueret kontroltårnene
i John F. Kennedy lufthavnen.

Via Twitter oplyser brandmyndigheder om, at der ikke er
meldinger om tilskadekomne.

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e53f326$0$316$1472...@news.sunsite.dk...

I var desværre (vist nok) for langsomme. Target er nu flygtet (ifølge eget udsagn):

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Wednesday, August 24, 2011, CET 03:24, GMT 01:24
Subject: Re: Pentagon (NATO-HQ) evakueret efter jordskælv -
Was: DADDY-break ? ...
NMI-"phone"-call ...

13103 news:4e5452b9$0$311$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/32a61c222de37151
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/32a61c222de37151
https://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/32a61c222de37151
https://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/32a61c222de37151

> [...]

> Tuesday, August 23, 2011 at 06:51:04 PM - London
> Tuesday, August 23, 2011 at 07:51:04 PM - Madrid, Rome, Berlin, Warsaw ... CET

(5104 ?)...

Og igen hørte jeg en røst fra Himlen (still perhaps ET) sige:
(2011-08-24, Wednesday, day no 236, CET 03:53, GMT 01:53)
- "Focus there."

Memory on from ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e545c7e$0$302$1472...@news.sunsite.dk...
> "Programmet" ...

Der er fortsat en lille bitte spinkel teoretisk sandsynlighed for, at der
kan være *fusket* med jordskælvet; idet et væsen (eller en robot)
ku' ha' anbragt en atombombe, der ved detonering så har igangsat
de allerede ustabile jordlag, hvorved jordskælvet så blev udløst.
I så fald vil det se ud som om at en såkaldt Skaber stod bag
tilkendegivelsen (som jordskælvet jo var et udtryk for).

Men sandsynligheden herfor er yderst ringe!

Vi er - med andre ord - nu også kommet i kontakt med en art intelligent
*skabende* kraft i Universet (apropos 1. Kor. 4,20); altså noget
Guddommeligt!

> [...]

> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e54616d$0$307$1472...@news.sunsite.dk...

Jo, men ...

Teoretisk set behøver det ene ikke nødvendigvis at udelukke det andet:

Der kan sagtens både være en Skaber (altså det guddommelige) SAMTIDIG
med, at der også er en udenjordisk civilisation på besøg i vort solsystem (og at
de har optrådt i Biblen i form af engle eller noget i den stil)!

Og vi kan godt være knyttet sammen ved Gud Helligånd og sammen råbe:
"Abba°, Fader!", apropos Rom. 8,15-16

> 13106

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

[ ... file 13089 ]