Profeti om Putinstyrets undergang i Rusland

Da jeg læste Ordene fra dagens andagtstekst, som lød ...

Herre, hvor længe skal jeg råbe om hjælp,
før du hører mig ?

Du er tavs som en mur, selv om jeg har gjort dig opmærksom på,
at der er vold og mord overalt!

Hvorfor griber dig ikke ind og frelser ?

Hvor længe skal jeg være vidne til denne himmelråbende uretfærdighed ?

Hvordan kan du tolerere så grov en udnytttelse og undertrykkelse ?

Der er jo strid og ufred overalt!

Loven er sat ud af kraft, der er ingen retfærdighed til;
de onde er i overtal, retfærdigheden er undertrykt.

(Habakkuks bog 1,2-4)

... kom jeg uvilkårligt til bl.a. at tænke på det russiske Putinstyres angrebskrig på
Georgien den 7-8 august 2008.

Og netop da hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2011-06-17, Friday , day no 168, CET 07:57, GMT 05:57)
- "Jeg lover dig."

CET 07:57
- "Et højtideligt løfte."

CET 07:58
- "giver jeg dig."

CET 07:58
- "Disse onde mennesker."

CET 07:58
- "skal omkomme."

CET 07:58
- "i rædsel."

CET 07:58
- "fordi."

CET 07:59
- "de gjorde."

CET 07:59
- "hvad ondt er."

CET 07:59
- "mod mine."

CET 07:59
- "lam."

CET 07:59
- "får."

Og videre da jeg læste i fil ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dfaf373$0$304$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]

> Hvor l�nge skal jeg v�re vidne til denne himmelr�bende uretf�rdighed ?
>
> Hvordan kan du tolerere s� grov en udnytttelse og undertrykkelse ?

> Der er jo strid og ufred overalt!
>
> Loven er sat ud af kraft, der er ingen retf�rdighed til;
> de onde er i overtal, retf�rdigheden er undertrykt.
>

> (Habakkuks bog 1,2-4)
>

> ... kom jeg uvilk�rligt til bl.a. at t�nke p� det russiske Putinstyres angrebskrig p�

> Georgien den 7-8 august 2008.
>
> Og netop da h�rte jeg en r�st fra Himlen sige:

> (2011-06-17, Friday , day no 168, CET 07:57, GMT 05:57)

CET 08:41
- "Samtlige deltagere."

CET 08:41
- "i dette angreb."

CET 08:42
- "p� uskyldige folk."

CET 08:43
- "skal lide undergang."

CET 08:43
- "Dette er r�sten."

CET 08:43
- "fra oven."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dfaf7be$0$309$1472...@news.sunsite.dk...

> [...]

CET 08:48
- "Sovjet."

CET 08:52
- "Din tid er kommet."

CET 08:52
- "hvor jeg vil straffe dig."

CET 08:53
- "for dine ugerninger."

CET 08:53
- "du har begået (gennem tiderne)."

Hmm ...

Kanske opfattes den russiske hær fortsat som den røde hær. Det er jo de
samme mennesker osv.

CET 08:54
- "Skyldig."

CET 08:54
- "i ondskab."

12943

tkruse

On 17 Jun., 08:55, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com>
wrote:
> [...]

jeg kan ikke se noget ondt i at de vil delle jorden med alle som er
født ved jorden,,det onde er at de ikke gør det
kan de gøre det uden at stable truende raketter op imod vesten
så vil vesten måske følge dem
og så er vi nær det Kristne bud,,de delte alt imellem sig