Dansk for begyndere

Sagt ved et uheld (talefejl) af en nydansker fra Tunesien under en høring ang.
situationen i Mellemøsten på DR1 i dag kl. ca. 21:56:

"Ekskremister"

Ordet blev herefter rettet til ... 'islamister'.

Og dermed blev Danmark et ordpseudonym rigere ... :-)

Jeg tror faktisk, at jeg personlig vil benytte udtrykket fremover, fordi ...

Det beskriver jo i grunden på en enkel måde denne gruppe menneskers
idelogi ret godt, da det jo er det rene lort (ligesom Nazismen og Kommunismen)
de udsætter Menneskeheden for !

Last OUTPUT: 12002 news:4d3d5e18$0$23764$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12265

Bertel Lund Hansen

> "Ekskremister"

Et skidegodt ord!

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Esben I.

Kall, Mogens wrote:

> "Ekskremister"

Lyder som en sexuel orientering :-)
mvh
Esben I.

Ulvir

"Esben I." <ragga...@invalid.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder som en sexuel orientering :-)

Eller forhenværende krem afhængige..

Herluf Holdt, 3140

Esben I. skrev:

> Lyder som en sexuel orientering :-)

Måske nogen som er holdt op med at kremere
deres afdøde?

--
Herluf :·)

Vidal

Jeg synes det er en pragtfuld betegnelse, jeg er allerede
begyndt at bruge ordet om mennesker, hvis politik, jeg
ikke bryder mig om. :-)

Ekskremental?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Lars

Jeg synes du er lidt ekskremental i dine holdninger ;)

--
Lars

Vidal

Hellere det, end at være rektal. Selvom det ene måske
ikke udelukker det andet. Men jeg stopper, før det
bliver fækalt. Ihvertfald i denne diskussion ...

Kert Rats

"Vidal" <vi...@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

Der er opdaget et nyt grundstof: Fækalium.

Venligst

Kert Rats

Uffe Ravn

"Kert Rats" <n...@hestedag.nu> skrev

> Der er opdaget et nyt grundstof: Fækalium.

Man må vel antage at dets oxider er velegnede som gødningsstof, og dets
nitrater er velegnet som skydepulver?

Mvh. Uffe Ravn

Esben I.

Vidal wrote:
> Jeg synes det er en pragtfuld betegnelse, jeg er allerede
> begyndt at bruge ordet om mennesker, hvis politik, jeg
> ikke bryder mig om. :-)
>
> Ekskremental?

Ekskrementært, kære Vidal

mvh