Google Grupper understøtter ikke længere nye Usenet-opslag eller -abonnementer. Tidligere indhold er fortsat synligt.

Logbog

178 visninger
Gå til det første ulæste opslag

Bo Carlé

ulæst,
2. nov. 2010, 13.35.0102.11.2010
til
Det er lykkedes mig at levere et rimeligt godt resultat, synes jeg selv.
I logbogen, kan ALT indtastet nu nemt gemmes som en .ini fil, og et sådant gemt modul kan nemt hentes.

Klik her på billedet af en logbog i øverste ramme, og læs nærmere dér.
-
Fylder 27.3 mb når hentet og 52.2 mb når installeret til C drevet.
Programmet tager kun få sekunder at installere, men en afinstallation? kan/vil tage op til et par minutter,
grundet antallet af mapper og filer i programmet.
-
Med venlig hilsen og god fornøjelse med din nye logbog.
Fra win 2000 og nyere operativ systemer som xp, vista og win7 (både til 32 og 64 bit operativ systemer)
-
Bo

Bo Carlé

ulæst,
3. nov. 2010, 11.18.3603.11.2010
til
Kan se at jeg ikke havde nævnt at programmet er "open source"
som betyder at det er helt gratis, og du selv kan redigere det efter behov,
og hvem vil ikke det? Link: http://da.wikipedia.org/wiki/Open_source
-
Høres
Bo
------------------------------

Harding E. Larsen

ulæst,
3. nov. 2010, 13.24.3503.11.2010
til
Hej Bo,

Tak for det meget fine program. Det skal nok blive brugt.
Din historie neders er pragtfuld. Ja myndigheder er nogle
selvbestaltede fyre som laver reglerne og opkrævningerne.

Herhjemme er der forslag om en motorvejsafgift, bliver den gennemført
vi forureningen på andevejene stige meget i forhold til den forurening
der skabes på motorvejene.
Måske skulle der laves en afgift på både. men den skulle være omvendt
proportionalt med det der sejles.
I første omgang ville denne afgift give godt; men hurtigt ville der
blive meget plads i havnene. Enten kom bådene ud at sejle eller også
mere sandsynligt ville de blive solgt til lande hvor denne ikke
hensigtsmæssige afgift ligesom motorvejsafgiften endnu ikke var
indført.
Endnu et spild ville være gennemført.

Heldigvis er afgiften på at sejle på vandet ikke kommet op....endnu.

Endnu engang tak for det gode program i open source. Programmet falder
godt i tråd med OpenCpn.

Mvh/Harding

On 3 Nov., 16:18, Bo Carlé <greybear...@hotmail.com> wrote:
> Kan se at jeg ikke havde nævnt at programmet er "open source"
> som betyder at det er helt gratis, og du selv kan redigere det efter behov,
> [...]

Roderiet

ulæst,
4. nov. 2010, 05.58.3104.11.2010
til
Hej der Hvor langt tilbage i dk.fritid .sejlads skal jeg bladre for at
se den tråd du replicerer ?. mvh Niels F.

"Harding E. Larsen" <harding...@gmail.com> skrev i meddelelsen

Bo Carlé

ulæst,
17. dec. 2010, 14.47.1717.12.2010
til

Jeg kan forstå at jeg har begået utilgivelige fejl,
i programmerne udviklet til en programmérbar Lommeregner.
Dette er jo ikke holdbart...
Kan ikke have det skurrer i folks ører.
Derfor har jeg gjort det nemt for brokkerne. Mappen Lommeregner, kan hentes med et klik her:
http://www.navigationsprogram.dk/lommeregner.html

hvor der hoppes direkte til siden hvor Lommeregner mappen kan hentes.
Kan også nås fra index siden på navigationsprogram.dk
-
Når hentet og installeret, er det bare at rette "fejlene" og du vil nu have et bedre og renere liv!

Du kan også overføre mappen Lommeregner til 2 (to) disketter, og sætte ild til dem,

mens du mumler de besværgende ord: Han skal fanden flå og rive mig ikke dø i synden, o.s.v.
-
Jeg personlig er jeg bedøvende.........

Hellere skære det ud i pap. end læseren mister forståelsen!
Dette vil også ses, hvis/når du hopper på linket.
Installations trippet er skåret hélt ud i pap!

I starten af trippet, troede jeg at det var en lokal "sammensværgelse"

men indså ret hurtigt at det var simpelt hen fordi de ikke anede hvad det drejede sig om......

Mappen Lommeregner er slet ikke fyldt med besynderlige ting.

Anses for "guld" angående navigationsprogrammer til Lommeregnere, såån.
-
Re.Synes ikke selv at dette var vås, som Per Thomsen nævnte:
Jeg har svært ved at forstå, hvad du skriver, og hvad du skriver om.
Noget med lommeregnere, brændstofforbrug og kinesere.

Du har ikke nævnt saudiaraberne med ét eneste ord!? Du har måske ikke været på de kanter?

Jeg tror ikke engang du har kastet et blik i mappen Lommeregner/Logbog?
Så jeg har derfor også svare problemer med at forstå hvad du siger!

DU promoverer dig, linket til din hjemmeside er på, hver eneste gang du har en mening om et eller andet!
Enligthen me, please! Hvad var det helt nøjagtigt du ikke forstod?

Det er så nemt at hakke på andre! Har været gift to gange :-]
Hvis trang til at motionere din Lommeregner med et par nye programmer,
samt rette fejl i det skrevne ;-], er dette nu gjort meget meget nemt.
Eller, du kan overføre mappen lommeregner til et par disketter og BRÆNDE DEM!
Mens du mumler et par besværgende ord, som: Han skal fanden flå og rive mig ikke dø i synden, o.s.v.
-
Da jeg gik til duelighed brugte læreren: Knob i timen!
Da jeg gik til Y3 brugte læreren: Knob i timen!

Det er ligesom hængt ved! og ordene landede da også i mappen Lommeregner.
-
Promotion? Nej da. Der findes da masser af slige programmer, både på dansk og udenlandsk,

til en Lommeregner som retter din kurs, fra Kort til kompas, eller fra Kompas til kort.
Udregner rettelsen for de 2 strømtrekanter, afdriften, misvisningen og afdriften,
(Kun Logbog og Så til søs): selv slår op i (den af dig reviderede) deviations tabellen og leverer:
en Beholden kurs retvisende eller en Styrere kurs devierende, på under 2 sekunder...... eller hvad?

Jeg har leveret, hvad jag har leveret, af/med et af et godt hjerte, tag ikke fejl af det.

Kritik er velkommen, men der er grænser for ........
-
Hedder Carlé til efternavn; Far var greve og Mor var kokkepige...
Spøg til side, nedstammer fra hugonotterne og vi er kun 7 med dette efternavn i DK

Så med det efternavn, har jeg ikke brug for at promovere mig sæl!

Hvilket jeg da også nævnte til dommeren!

Fortsættes... uden tvivl...

-

Fortsat gode og heftige jule forberedelser

Bo

0 nye opslag