Hvor lang tid i Disneyland, Californien?

1 view

Brian Skaarup

Hvor lang tid tager det at se Disneyland og Disney Adventure Park i
Californien, når vi er to voksne gutter der elsker rutchebaner?
Er en dag nok eller skal vi bruge to?
Er det Adventure Park der er den sjove eller skal vi begge steder?

Vi bruger en dag i Magic Mountain når vi nu alligevel er i nærheden.

Kennet og Pernille

"Brian Skaarup" <b...@nocannedmeat.edbgruppen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Er en dag nok eller skal vi bruge to?
> Er det Adventure Park der er den sjove eller skal vi begge steder?

Hej

det er nogle år siden at vi var i Disneyland. Hvis I er der for
rutchebanerne kan I nok gå hen og blive lidt skuffede. Det er et fantastisk
sted med utrolig charme og gode "rides". Hvis det skal være vildt, så er
Universal nok noget bedre. Selve Disneyland parken kan I sagtens klare på
3/4 dag.

Kennet

Mona Arvesen

Jeg ville nu sætte en hel dag af til de to parker, især hvis det er her i
sommer besøget skal foregå. Der kan nemlig være ret lange ventetider. Bemærk
"fast pass" systemet der er de fleste steder. Vi har besøgt begge parker
ialt 5 dage indenfor de sidste 5 år, sidste gang i marts måned i år, hvor vi
var forskånet for de lange ventetider. Jeg vil bestemt anbefale jer at
besøge begge parker.
Snyd ikke jer selv for Condor flats - til højre for indgangen til Adventure
parken - selvom det ikke er en rutschebane. Og den store rutschebane med
loopet i Mickey mouse hoved, er jo nærmest et must. For slet ikke at snakke
om Indianer Jones og Star tours (i Disneyland).
Hvis vælger at bruge mere end en dag i parkerne, så undersøg lige først om
ikke det kan betale sig at købe et 3-dages pass, så har man jo også
muligheden for at tilbring 1 hel og 2 delvise dage i parkerne. Og som
Kenneth skriver så er Universal bestemt også et besøg værd, hvis I har tiden
til det i LA, selvom det er ca. 50 km fra Disney, men der arrangeres
tus-ture dertil, spørg i hotelreceptionen.

God fornøjelse
Mona

Per

"Brian Skaarup" <b...@nocannedmeat.edbgruppen.dk> wrote in message
> [...]

Hvis i skal til Las Vegas, så vil jeg gerne anbefale rutchebanen rundt om
New York, New York.
Ellers skulle Six Flags MAgic Mountain vist være vild.

......Ps

> Hvis i skal til Las Vegas, så vil jeg gerne anbefale rutchebanen rundt om
> New York, New York.

Den ultimative rutchebane i Las Vegas må da være den, som "hænger" udenpå
Stratosphære tårnet. Ikke at selve banen er så vild igen, men
placeringen...! Det er helt vildt.
Og så kan man på samme tårn blive skudt op med katapult på masten, som står
på toppen af Stratosfæretårnet. Som i forvejen er vel ca. 300 m. over
jorden.
Vi syntes ihvertfald det var noget af det mest vanvittige - i en positiv
mening - vi har været med til.
m.v.h Preben

Michael

Har netop også prøvet rutschebanen og en anden af forlystelserne i
Stratosphere og det er altså en sindssyg oplevelse at hænge ud over et
tårn der er 300 meter over jorden. Det skal prøves.

Og så er der en fantastisk udsigt over hele Las Vegas og en stor del af
Nevada fra Tårnet.

/michael

Brian Skaarup

Michael wrote:
> [...]
Vi var i Las Vegas sidste år og tager LA i år.
Vi har planer om at tage i Universal, Magic Mountain og evt. Disney