Google Grupper understøtter ikke længere nye Usenet-opslag eller -abonnementer. Tidligere indhold er fortsat synligt.

Der var 1, så var der to ..... kan du gætte resten :)

0 visninger
Gå til det første ulæste opslag

jan_stevns

ulæst,
30. okt. 2010, 09.56.3030.10.2010
til
Besynderligt :)

En af tøserne kom lige hjem fra det mørke i sin nye dyt

hmmm....

http://www.dkfritidbil.dk/sjove/guesscar3.htm#3grise

Gu' ved om de bygger rede sådan nogen ?
--
Jan_stevns
...det er satme svært at smække med en svingdør !

Klaus D. Mikkelsen

ulæst,
30. okt. 2010, 11.51.5930.10.2010
til
jan_stevns skriver:

> Besynderligt :)

Nææææh, en Golf 4.

Klaus

jan_stevns

ulæst,
30. okt. 2010, 11.56.4330.10.2010
til
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.s...@du.kan.finde.den> skrev :

>jan_stevns skriver:

>Nææææh, en Golf 4.

Si !

Jeg har aldrig forstået de enorme blindvinkler bagud ..

Uffe Bærentsen

ulæst,
30. okt. 2010, 12.33.3930.10.2010
til

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Besynderligt :)
>
> En af tøserne kom lige hjem fra det mørke i sin nye dyt

> [...]

Det kunne frygtes, det var hunkønnet du mente æ å? :-) :-)

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Mogens (K)

ulæst,
30. okt. 2010, 12.53.5630.10.2010
til
"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> En af tøserne kom lige hjem fra det mørke i sin nye dyt

> www.dkfritidbil.dk/sjove/guesscar3.htm#3grise

Hvis det er Goodyear F1, bilen kører på, ska de snart af, hvis ikke bilen
ska ende i grøften IMO. DÆKKENe duer ikke under 7 graders "varme" !

Tom

ulæst,
30. okt. 2010, 12.59.0630.10.2010
til

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> Besynderligt :)
>
> En af t�serne kom lige hjem fra det m�rke i sin nye dyt
>
> hmmm....
>
> http://www.dkfritidbil.dk/sjove/guesscar3.htm#3grise
>

> Gu' ved om de bygger rede s�dan nogen ?

hehe, s� mangler vi kun at se brormand der tropper op med en Phaeton :-)

--
Tom

Ivan Madsen

ulæst,
30. okt. 2010, 13.00.4830.10.2010
til
On Sat, 30 Oct 2010 18:59:06 +0200, "Tom" <nospam> wrote:

>"jan_stevns" skrev i meddelelsen

>hehe, så mangler vi kun at se brormand der tropper op med en Phaeton :-)

nah, nah - en Touareg V10 ;-))

Ivan Madsen

ulæst,
30. okt. 2010, 13.05.0330.10.2010
til

Den kan endda imitere en bus med mængder af sort os ;-))

Klaus D. Mikkelsen

ulæst,
30. okt. 2010, 14.04.5130.10.2010
til
Tom skriver:

> hehe, så mangler vi kun at se brormand der tropper op med en Phaeton :-)

Den skal vel først hentes i Århus?

jan_stevns

ulæst,
30. okt. 2010, 15.36.4830.10.2010
til
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.s...@du.kan.finde.den> skrev :

>Den skal vel først hentes i Århus?

Det var ikke pænt at minde os om den åndssvage historie !

- faktisk næsten tarveligt :)

Ivan Madsen

ulæst,
30. okt. 2010, 15.54.4630.10.2010
til
On Sat, 30 Oct 2010 21:36:48 +0200, jan_stevns wrote:

>Det var ikke pænt at minde os om den åndssvage historie !
>
>- faktisk næsten tarveligt :)

Med en masse VW'er i indkørslen mener manden vi er tarvelige - havde
det nu været 3-4 Fiat'er havde jeg jo klappet i mine små hænder. OK-
knap så små.........men vis mig lige den af hitlercyklerne der går 25
km/l tak! ;-))

Klaus D. Mikkelsen

ulæst,
30. okt. 2010, 16.30.3630.10.2010
til
Ivan Madsen skriver:

> [...]
> det nu været 3-4 Fiat'er havde jeg jo klappet i mine små hænder. OK-
> knap så små.........men vis mig lige den af hitlercyklerne der går 25

Kig du bare på Pers, den går nok 35 (hvis han selv skal sige det).

Klaus D. Mikkelsen

ulæst,
30. okt. 2010, 16.31.1830.10.2010
til
jan_stevns skriver:

> Det var ikke pænt at minde os om den åndssvage historie !

Jooo, det var jo en tur for at hente en "luksusFord" - og som alle ved
så gentager historien sig.

Ivan Madsen

ulæst,
30. okt. 2010, 16.36.0930.10.2010
til
On Sat, 30 Oct 2010 22:30:36 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.s...@du.kan.finde.den> wrote:

>Ivan Madsen skriver:

>Kig du bare på Pers, den går nok 35 (hvis han selv skal sige det).

Nu tror jeg faktisk Per kan få lidt mere på literen ud af en bil end
jeg kan........men jeg kan uden de store anstrengelser få 25 km/l ud
af en Punto opgivet til 20,4. Hvorfor er der ikke nogen der vil have
mig med ud og teste de der øko-biler...........eller for den sags
skyld Per, som formodentlig er endnu bedre end jeg er til at få
dråberne til at række. For jeg gør såmænd ikke noget specielt bortset
fra at dræbe alle aggressioner........tænk at kunne være hidsig i
trafikken og køre 23 km/l, køb en Punto JTD. (sidste tankning 968 km -
42,1L)
Den lille pizza-automat tøffer bare derudaf - og det er da en pæn
økonomi for 266266 km ;-))

Ivan Madsen

ulæst,
30. okt. 2010, 16.36.4530.10.2010
til
Date: Sat, 30 Oct 2010 22:36:45 +0200
gætte resten :)

<er.du.s...@du.kan.finde.den> wrote:\n"

On Sat, 30 Oct 2010 22:31:18 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.s...@du.kan.finde.den> wrote:

>jan_stevns skriver:

>Jooo, det var jo en tur for at hente en "luksusFord" - og som alle ved
>så gentager historien sig.

Står den der Touareg også i Aarhus? ;-))

jan_stevns

ulæst,
30. okt. 2010, 17.13.3230.10.2010
til
Ivan Madsen <karin...@gmail.com> skrev :

> [...]
>det nu været 3-4 Fiat'er havde jeg jo klappet i mine små hænder. OK-
>knap så små.........men vis mig lige den af hitlercyklerne der går 25

Det gør den nye sågu da ......

Klaus D. Mikkelsen

ulæst,
30. okt. 2010, 17.17.1730.10.2010
til
jan_stevns skriver:

> Det gør den nye sågu da ......

Din nye?
Altså transporteren?

jan_stevns

ulæst,
30. okt. 2010, 17.20.3430.10.2010
til
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.s...@du.kan.finde.den> skrev :

>Din nye?
>Altså transporteren?

Nej ... Passat'en jeg går og drømmer om :)

De siger hernede, at den render 26 i snit, for en typisk Vordingborg
<--> Ballerup tur

(typisk som: med de hastigheder er i praksis gælder morgen og
eftermiddag)

Føj jeg er sulten

Ivan Madsen

ulæst,
30. okt. 2010, 17.33.0930.10.2010
til
On Sat, 30 Oct 2010 23:13:32 +0200, jan_stevns wrote:

>Det gør den nye sågu da ......

hmmmm! ;-)) Okay - Per har vist vejen....så måske

Uffe Bærentsen

ulæst,
30. okt. 2010, 17.54.5830.10.2010

> [...]
> <--> Ballerup tur
>
> (typisk som: med de hastigheder er i praksis gælder morgen og

Hvoffor dog det?
Skal den da konverteres til at køre på gammel fritureolie?
Det kan vække sult at køre bag ved en der kører på det 'brændstof' :-)

Uffe Bærentsen

ulæst,
30. okt. 2010, 17.56.1530.10.2010
til

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.s...@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

> jan_stevns skriver:

> Jooo, det var jo en tur for at hente en "luksusFord" - og som alle ved
> så gentager historien sig.

Skam dig Klaus, du ved jo at det hedder:
'Alle gode gange 3'

Dukker mig for flyvende genstande :-)

jan_stevns

ulæst,
30. okt. 2010, 18.20.5330.10.2010
til
"Uffe Bærentsen" <leiti_...@hotmail.com> skrev :

>Hvoffor dog det?

Fordi båthornet her, var nede og lege i sådan en kasse i dag, det
skulle jeg da aldrig have gjort

jan_stevns

ulæst,
30. okt. 2010, 18.32.4030.10.2010
til
Date: Sun, 31 Oct 2010 00:32:40 +0200

resten :)

"Uffe Bærentsen" <leiti_...@hotmail.com> skrev :

>Dukker mig for flyvende genstande :-)

Klog træk - Karavanen skal nemmerlige til dit nabolag i morgen

fol...@rasmussen.dk

ulæst,
31. okt. 2010, 05.06.0531.10.2010
til
On Sat, 30 Oct 2010 22:36:09 +0200, Ivan Madsen
<karin...@gmail.com> wrote:

> [...]
>jeg kan........men jeg kan uden de store anstrengelser f� 25 km/l ud

>af en Punto opgivet til 20,4. Hvorfor er der ikke nogen der vil have

>mig med ud og teste de der �ko-biler...........eller for den sags
>skyld Per, som formodentlig er endnu bedre end jeg er til at f�
>dr�berne til at r�kke. For jeg g�r s�m�nd ikke noget specielt bortset
>fra at dr�be alle aggressioner........t�nk at kunne v�re hidsig i
>trafikken og k�re 23 km/l, k�b en Punto JTD. (sidste tankning 968 km -
>42,1L)
>Den lille pizza-automat t�ffer bare derudaf - og det er da en p�n

Min Stilo JTD 115 hk. k�rte ogs� glad og gerne indtil flere km.
l�ngere p� literen end den var opgivet til.

Hvis den ikke havde v�ret bef�ngt med det kendte Torino-syndrom, med
altid blinkende lamper p.gr. a. elektroniske fejl, eksisterende og
ikke eksisterende, havde jeg k�rt i den bil endnu.

S� vidt jeg v�d lever den en forholdsvis lykkelig tilv�relse p�
Langeland. Den har dog m�ttet lide den tort at f� monteret jydekrog.
Den dag det skete, da savnede den far, det v�d jeg. :o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Claus Frørup

ulæst,
31. okt. 2010, 10.18.3431.10.2010
til
Isang tao pinangalanan, Tom nagsulat:

>"jan_stevns" skrev i meddelelsen

>hehe, så mangler vi kun at se brormand der tropper op med en Phaeton :-)

Nope.... Min previa skal snart skrottes og den bliver 99% sikkert
afløst af en anden Previa.... det bliver så nr. 3 i rækken.
Jeg sidder fantastisk godt i sådan en æske og den har gang på gang
vist sig at være ideel til flytninger med stor trailer, forskellige
former for transport af større ting uden trailer og almindelig daglig
transport til og fra arbejde....
Et ekstra plus er, at man slipper for at skulle køre alle mulige
omveje hjem fra fester, fordi det er en gulpladevogn og derfor ikke
kan medtage fulderikker der ikke selv kan køre..:-)

--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983:-)

Claus Fr�rup

ulæst,
31. okt. 2010, 10.19.1131.10.2010
til
Isang tao pinangalanan, Klaus D. Mikkelsen nagsulat:

>Tom skriver:

>Den skal vel f�rst hentes i �rhus?

BWAAAAAAHHHAHAHAHAHAhahahahaha......:-)
--
Previa.
Der er d�lme plads til store armbev�gelser

Nu med Honda Shadow VT750 �rg.1983:-)

Fly Christensen

ulæst,
31. okt. 2010, 12.14.3931.10.2010
til
On Sun, 31 Oct 2010 15:18:34 +0100, Claus Frørup <Cl...@froerup.dk>
wrote:

>Nope.... Min previa skal snart skrottes og den bliver 99% sikkert
>afløst af en anden Previa.... det bliver så nr. 3 i rækken.

[...]

> forskellige
>former for transport af større ting uden trailer og almindelig daglig
>transport til og fra arbejde....

Hvor er forskellen? ;-)

>Et ekstra plus er, at man slipper for at skulle køre alle mulige
>omveje hjem fra fester, fordi det er en gulpladevogn og derfor ikke
>kan medtage fulderikker der ikke selv kan køre..:-)

Der er da masser af plads i "bagagerummet"...

Fly

Per Henneberg Kristensen

ulæst,
31. okt. 2010, 12.28.0931.10.2010
til

Se nederst på denne side:
http://campingogbil.dk/brandstofforbrug.html m.m. :)

--
Per
www.campingogbil.dk

Per Henneberg Kristensen

ulæst,
31. okt. 2010, 12.29.3231.10.2010
til
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.s...@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen

> Ivan Madsen skriver:

> Kig du bare på Pers, den går nok 35 (hvis han selv skal sige det).

Ups ... og så må jeg hellere forberede omverdenen på at der formentlig vil
blive lavet en rekord med min nuværende tankfuld - resultater formentlig på
onsdag :)

Claus Frørup

ulæst,
31. okt. 2010, 13.00.1631.10.2010
til
Isang tao pinangalanan, Fly Christensen nagsulat:

>[...]
>
>Hvor er forskellen? ;-)

Man kan ikke proppe en sofa og et spisebord ind i en phaeton :-)

>Der er da masser af plads i "bagagerummet"...

Tjoh, men nu er jeg hverken Grønthandler eller polak, så der kommer
ingen "venner" bag kommandobroen :-)

Uffe Bærentsen

ulæst,
31. okt. 2010, 13.40.3431.10.2010
til

"Claus Frørup" <Cl...@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan ikke proppe en sofa og et spisebord ind i en phaeton :-)

Alt kan lade sig gøre, det er kun et spørgsmål om størrelsen på hammeren ;-)

> Tjoh, men nu er jeg hverken Grønthandler eller polak, så der kommer
> ingen "venner" bag kommandobroen :-)

Venner?

Armand

ulæst,
31. okt. 2010, 14.32.1131.10.2010
til
Den 30-10-2010 17:56, jan_stevns skrev:

> Si !
>
> Jeg har aldrig forst�et de enorme blindvinkler bagud .

Det er ogs� et kedeligt modelune :-|
I midt-70'erne var der godt gang i samme ide og jeg husker blandt andet
Datsun for at k�re C-stolpen op til det ekstreme
<http://www.stegix.de/autos/images/img008.jpg>, men dengang fik
motorpressen li'godt brokket sig til moden tog en anden retning!

Det foruroligende er at s�l�nge der er HK's nok, kunne en
motorjournalist af idag ikke dr�mme om at �jne en s�dan detalje, s�
forvent blot at det bliver voldsommere endnu inden at det vender :-|

--
Armand.
(hvis P206 i h�j grad ogs� er med p� vognen)

jan_stevns

ulæst,
31. okt. 2010, 15.00.1131.10.2010
til
"Uffe Bærentsen" <leiti_...@hotmail.com> skrev :

>Venner?

me thought the same :)

Ole Sørensen

ulæst,
1. nov. 2010, 12.21.5901.11.2010
til

> [...]
> <http://www.stegix.de/autos/images/img008.jpg>, men dengang fik
> motorpressen li'godt brokket sig til moden tog en anden retning!

Det der er ikke en C-stolpe! Det er jo en C-v�g!

0 nye opslag