Google Grupper understøtter ikke længere nye Usenet-opslag eller -abonnementer. Tidligere indhold er fortsat synligt.

Hjælp - hvorfor mangler videokomprimering i nogle programmer til Windows ?

2 visninger
Gå til det første ulæste opslag

Kall, Mogens

ulæst,
4. apr. 2011, 07.51.4504.04.2011
til
NB! Dette indlæg er X-postet til flere nyhedsgrupper.

Jeg har nu været ude for op til flere programmer skræddersyet til Windows, hvor programmet
ikke kan få adgang til Videokomprimering, endskønt det er installeret på operativsystemet.

Hvad er der galt ?

VirtualDub kan sagtens hitte rede i det, men fx. Celestia kan ikke.

Programmerne er ofte designet til den engelske OS-udgave, og kan det være, at der her evt. er
nuance-forskelle i mappe-strukturen (apropos 'Programmer' kontra 'Program files') ?

Er der evt. en mappe, hvortil nogle codecs-filer kan kopieres til, således at programmerne
kommer til at virke ?

Kanske nogen af Jer har tumlet med de selvsamme problemer og kan videreformidle en
løsning.

Hører i så fald meget gerne fra Jer med glæde. På forhånd tak ... :-)

Last OUTPUT: 12500 news:4d99795e$0$23759$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12504

Kurd

ulæst,
4. apr. 2011, 09.18.5204.04.2011
til

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> videreformidle en
> løsning.
>
> Hører i så fald meget gerne fra Jer med glæde. På forhånd tak ... :-)

Skal vi selv gætte på, om det er Windows 1.0, Windows 2, Windows 2.1,
Windows 3.0, Windows 3.1, Windows 3.11, Windows 95, Windows NT, Windows 98,
Windows 98SE, Windows ME, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista eller
Windows 7? Og er det 32 bit- eller 64 bit-versionen?

Kall, Mogens

ulæst,
4. apr. 2011, 10.57.2604.04.2011
til

"Kurd" <ku...@kurd.xy> skrev i en meddelelse

Hej Kurd,

Det gælder i hvert fald både W2000 med SP4 og XP med SP2 (32-bit versionen).

0 nye opslag