Hvor finder jeg et XP SP3 crack, som virker ?

Hvor finder jeg et XP SP3 crack, som virker ?

Fandt lige denne på YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=r1TXPH0tZEk

Det ser meget besværligt ud! ... :-(

Er der nogenb til stede, som har erfaring på området.

Er det udelukkende ...

%systemroot%\system32\WPA32.dbl

... der skal rodes med (og ændres til en WPA32.dll fil), eller hva' ?

Last OUTPUT: 11750 news:4cbb572f$0$23763$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11843

Kurt Hansen

On Sun, 14 Nov 2010 11:54:04 +0100, "Kall, Mogens"
<Jesus.lov...@gmail.com> wrote:

>Hvor finder jeg et XP SP3 crack, som virker ?

Og du kalder dig kristen? Læs 7. og 10. bud og fis så over i en
warez-gruppe!

A Bruun

Arbejder du gratis ??

AB
"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse

Message has been deleted

Hans Kjaergaard

On 14 Nov 2010 16:41:57 GMT, Jesper Lund <use...@jesperlund.com>
wrote:

>Det kunne v�re at OP havde betalt for sin Windows licens, men blot var
>tr�t af M$'s l�bende aktivering og licens check
Mig bekendt bliver enes product key kun valideret under installation
og s� igen ifb. aktivering, det vil i praksis sige "en gang" pr.
installation.

>(ja, der er mange som er forhindret i at bruge den software, som
>de har betalt for, p� grund af den slags pjat)
Nej, de bliver ikke forhindret, de kan v�re udsat for at et
telefonopkald til MS er n�dvendigt ifbm. installationen, det kan ikke
kaldes "en forhindring i brugen af SWen".

/Hans

Hans Kjaergaard

<Jesus.lov...@gmail.com> wrote:

>Hvor finder jeg et XP SP3 crack, som virker ?

Det kan du nok ikke finde.

>Er der nogenb til stede, som har erfaring p� omr�det.
Ja jeg har pr�vet en del af disse crack og ingen har virket helt efter
hensigten.

Det man kan g�re (hvis det er aktiveringen man vil af med) er at
installerer en Volume License udgave (den skal ikke aktiveres) uden
netv�rksadgang, n�r den s� er oppe at k�rer s�tter man den p� nettet
og skifter "product key" til en XP pro "product key".

Det fordre dog at man har en valid "product key" til hhv VL og Pro
udgaven af XP.
Den f�rste kan man finde med google, de er dog oftest blacklistet,
derfor "installation uden netv�rksadgang".

Man kan jo se mange XP Pro. product keys, hvis man ellers �bner �jene,
og de er hvis man "finder" dem et sted hvor de bruger VL product keys
ofte ikke aktiveret, og derfor ikke i brug.

At det s� er snyd er en andens sag, man kan muligvis straffes derfor,
men er der nogen der har et f�rsteh�nds kendskab til nogen der er
knaldet p� den konto ?

Men idag kan man k�be brugte m�rkevare PCer med en XP pro product key
til sm� penge, pr�v XQL og/eller DBA.

/Hans

Hans Kjaergaard

On 14 Nov 2010 17:07:35 GMT, Jesper Lund <use...@jesperlund.com>
wrote:

>Jo man kan.

Jamen s� oplys os om hvor de findes, og det er ikke nok at du henviser
til google.
Da du jo selv mener at det er fuldt ud lovligt at benytte den slags sw
(hvilket jeg er enig i) kunne du hvis du er i besiddelse af det
tilbyde at maile folk et eksemplar.

/Hans

Message has been deleted

Henning

>Der er mange eksempler på at M$'s aktiveringsservere har været nede i
>flere dage, til stor gene for de betalende kunder. Og det er ikke kun ved

Det har jeg så ikke hørt om før, vil du ikke dokumentere den påstand
med et par links til Microsoft? Eller bare links til pålidelig kilde?

"Kurt Hansen" <ku...@ugyldig.dk> skrev i en meddelelse news:bthvd6de9prdlnrd9...@4ax.com...

Der er bestemt IKKE her tale om tyveri for mit vedkommende.

Dét, jeg gør, er, at jeg ofte *eksperimenterer* med et operativsystem,
som der allerede ér blevet betalt for !

Last OUTPUT: 11750 news:4cbb572f$0$23763$1472...@news.sunsite.dk

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11844

Hans Kjaergaard

On Mon, 15 Nov 2010 09:23:29 +0100, "Kall, Mogens"
<Jesus.lov...@gmail.com> wrote:

>Dét, jeg gør, er, at jeg ofte *eksperimenterer* med et operativsystem,
>som der allerede ér blevet betalt for !

Hvor i består problemet, er det i installationsøjeblikket, eller er
det ifbm. aktiveringen ?

Hvilken varsion af XP har du, home eller pro. ?

/Hans

"Hans Kjaergaard" <hans.k...@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse news:kr40e6tf512i4t8d2...@4ax.com...

> Det kan du nok ikke finde.

Har allerede fundet noget, men jeg kan bare ikke på nuværende tidspunkt
gennemskue, OM jeg samtidig fx. lukket op for et trojansk hest ! ... :-(

Dérfor var det, at jeg gerne ville høre andres erfaring på området.

> Ja jeg har prøvet en del af disse crack og ingen har virket helt efter
> hensigten.

Okay. Og kan du uddybe dette ?

> [...]

> udgaven af XP.

> Den første kan man finde med google, de er dog oftest blacklistet,
> derfor "installation uden netværksadgang".
>
> Man kan jo se mange XP Pro. product keys, hvis man ellers åbner øjene,

> og de er hvis man "finder" dem et sted hvor de bruger VL product keys
> ofte ikke aktiveret, og derfor ikke i brug.
>

> At det så er snyd er en andens sag, man kan muligvis straffes derfor,
> men er der nogen der har et førstehånds kendskab til nogen der er
> knaldet på den konto ?
>
> Men idag kan man købe brugte mærkevare PCer med en XP pro product key

Okay. Tak for dit indlæg ... :-)

Midlertidig konklusion:

Det bliver nok for *tidskrævende* i længden at sætte sig ind i sager med såkaldt
ikke-open-source-code-software! ... :-(

Last OUTPUT: 11750 news:4cbb572f$0$23763$1472...@news.sunsite.dk

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11845

"Jet" <jetr...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:b6e91eb9-4200-47d9...@j5g2000vbg.googlegroups.com

> [...]
[ ... ]
> warez-dk.org har alt !

Og her skal man så *registrere* sig (noget jeg HADER).
http://warez-dk.org/register.php?

Og kan dette så indebære noget uønsket (fx. hackere, der vil bruge ens computer) ?

Last OUTPUT: 11750 news:4cbb572f$0$23763$1472...@news.sunsite.dk

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11846

"Hans Kjaergaard" <hans.k...@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse news:crr1e65emjk71k4fl...@4ax.com...

> Hvor i består problemet, er det i installationsøjeblikket, eller er
> det ifbm. aktiveringen ?

Det er under aktiveringen.

Mit problem er, at jeg løbende går og skifter min hardware ud, herunder bundkort.
Og det medfører så, at jeg ofte foretager en reinstallering af et operativsystem.

Jeg havde engang en ven, som fortalte mig, at han efter 5 aktiveringer, ikke fik
tilladelse fra Microshit længere. Så ringede han dem op og brokkede sig, og
så fik han tilladelse, én gang!

Men dét har jeg altså ikke tænkt mig, så derfor har jeg fået for vane helt at gå
udenom Microshit (hvis det overhovedet er mulig).

> Hvilken varsion af XP har du, home eller pro. ?

Det er en home-version.

Last OUTPUT: 11750 news:4cbb572f$0$23763$1472...@news.sunsite.dk

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11847

Hans Kjaergaard

On Mon, 15 Nov 2010 09:35:53 +0100, "Kall, Mogens"
<Jesus.lov...@gmail.com> wrote:

>Okay. Og kan du uddybe dette ?

Jeg har anskaffet en del piratudgaver af div. OSer med tilhørende
cracks, der sker ofte det at det crack der følger med på skiven virker
de første par gange så holder det bare op med at virke (opdatering er
ikke muligt), og jeg køber en ny CD/DVD, da det ikke er de store penge
jeg giver for en sådan CD/DVD 10-40 kr så har valget været nemt, bare
at købe en ny.
Men det er sgu træls i længden at man ikke kan installerer (læs:
opdaterer) i det hele taget bare fordi enes crack er dødt.

/Hans

Hans Kjaergaard

On Mon, 15 Nov 2010 09:53:38 +0100, "Kall, Mogens"
<Jesus.lov...@gmail.com> wrote:

>Det er en home-version.
K�b en pro version, de kan f�s billig feks. ifbm. k�b af en brugt PC,
og benyt det tricks jeg beskrev andet steds med at installerer en
VolumeLicense udgave f�rst og s� skift "Produck Key" ud, MS har
v�rkt�jet til det og det er gratis, s� er du ude over aktiverings
problemetikken.

N�r du nu geninstallerer ofte, s� benytter du vel et unattended script
til det, det g�r processen meget nemmere og stort set automatisk.

/Hans

John V.

Hvorfor bruge et crack, man kan købe en uåbnet for næsten ingen penge.

--
Ved Venlig Hilsen
Malermester

"John V." <taf...@c.dk> skrev i en meddelelse news:4ce0fb37$0$23757$1472...@news.sunsite.dk...

> Hvorfor bruge et crack, man kan k�be en u�bnet for n�sten ingen penge.

> --
> Ved Venlig Hilsen
> Malermester
> John Vedsegaard
> www.taform.dk

*Hvor* kan man det ?

(Var Microshit ikke holdt op med at s�lge XP-versionen ?)

11850

Jens Peter Karlsen

1 gang kan dårligt kaldes "mange eksempler". Desuden var den ikke nede
i flere dage selvom første melding lød på at man skulle forsøge igen
om nogle dage (kik på updaten i bunden af dit link).
Windows vil fungere fint uden at være aktiveret i en måned, så at man
eventuelt ikke kan aktivere samme dag som man installerer er
selvfølgelig irriterende men langfra katastrofalt.

Regards Jens Peter Karlsen.

John V.

Den 15-11-2010 11:21, Kall, Mogens skrev:

> *Hvor* kan man det ?
>
> (Var Microshit ikke holdt op med at sælge XP-versionen ?)
>

> 11850

Jo men i køb og salg grupperne er der ofte nogen til salg alligevel..