Antivirus IS demo

Krag

Dette program har lige installeret sig selv og vil scanne min PC
Kan ikke fjerne det i kontrolpanel !
Er det mon virus ?

Bo

Ole C

Krag skrev blandt andet:

> Dette program har lige installeret sig selv og vil scanne min PC
> Kan ikke fjerne det i kontrolpanel !
> Er det mon virus ?

I hvert fald noget der hører under betegnelsen "malware"....
Du har vel scannet med dit antivirusprogram? - ellers prøv med
SuperAntispyware: http://www.superantispyware.com/
Den gratis version bør være tilstrækkelig, men hvis ikke "programmet" bliver
fjernet i første forsøg, så skal du muligvis slå Systemgendannelse fra og
scanne fra Fejlsikker tilstand.

--
vh
Ole C

Bo Krag

"Ole C" <ma...@olec.invalid> skrev i en meddelelse
Det her malware vil bare ikke bare ikke tillade at jeg bruger
virusprogrammmer jeg kan heller ikke komme på nettet. Det blokerer det hele
. Nu vil jeg prøve Super Anti og AVG fra fejlsikret !
Bo

Krag

"Bo Krag" <kr...@youmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Ole C" <ma...@olec.invalid> skrev i en meddelelse

Så fik jeg ram på den.
Superanti og AVG kunne ikke gøre noget ved den.
Men gratisprogrammet Malwarebytes åd den .
Tak for hjælpen .
Bo

Ole C

Krag skrev blandt andet:

> Så fik jeg ram på den.
> Superanti og AVG kunne ikke gøre noget ved den.
> Men gratisprogrammet Malwarebytes åd den .

Godt.

> Tak for hjælpen .

Selv tak.

--