Google Grupper understøtter ikke længere nye Usenet-opslag eller -abonnementer. Tidligere indhold er fortsat synligt.

Firefox og splashboks

0 visninger
Gå til det første ulæste opslag

Bertel Lund Hansen

ulæst,
28. maj 2011, 07.30.4728.05.2011
til
Hej alle

Kan man slå fra at Firefox viser en splashboks ved opstart?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Erik Olsen

ulæst,
28. maj 2011, 07.36.2928.05.2011
til
Bertel Lund Hansen wrote:
> Hej alle
>
> Kan man slå fra at Firefox viser en splashboks ved opstart?

Min Firefox gør det ikke, og jeg har ikke slået noget fra.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Brian Vestergaard

ulæst,
28. maj 2011, 07.53.4728.05.2011
til

Heller ikke her FF4 ;-)

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Bertel Lund Hansen

ulæst,
28. maj 2011, 08.49.4528.05.2011
til
Brian Vestergaard skrev:

> Heller ikke her FF4 ;-)

Jeg glemte at skrive at jeg bruger Firefox Portable, og det er
Portable der reklamerer.

Ivan V. Klattrup

ulæst,
28. maj 2011, 09.09.3528.05.2011
til
Bertel Lund Hansen skrev:

>Portable der reklamerer.

http://www.howtogeek.com/howto/19571/disable-the-splash-screen-in-portable-firefox-and-other-portable-apps/

jeg har _ikke_ selv prøvet om det virker

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Carl Drud

ulæst,
28. maj 2011, 09.02.5428.05.2011
til
Bertel Lund Hansen <splittemi...@lundhansen.dk> writes:

> Jeg glemte at skrive at jeg bruger Firefox Portable, og det er
> [...]

28. maj 2011, 12.56.5228.05.2011
til
Carl Drud skrev:

> http://www.howtogeek.com/howto/19571/disable-the-splash-screen-in-portable-firefox-and-other-portable-apps/

Tusind tak, det er meget nemt. Her er en beskrivelse med
ThunderbirdPortable som eksempel:

1. Lav en fil der hedder ThunderbirdPortable.ini
2. Den skal indeholde to linjer:

[ThunderbirdPortable]
DisableSplashScreen=True

3. Den skal lægges i ThunderbirdPortables mappe.

Princippet virker i hvert fald på Thunderbird, Firefox og
Filezilla.

0 nye opslag