From: Jahnu <jahn...@removeyahoo.co.uk>
Newsgroups: dk.livssyn,dk.videnskab
Subject: Evolution eller design?
Date: Fri, 12 Nov 2004 16:49:28 +0530

Klaus Ellegaard

ulæst,
12. nov. 2004, 07.47.0312.11.2004
til
Steen <vir...@ikke.invalid> writes:
>En anonym poster - "Jahnu" - spammer for tiden dk.videnskab med lange
>offtopic tekstmeddelelser. Kan man klage til hans udbyder og få lukket for
>ham,

Man kan prøve.

>og hvordan finder man egentlig ud af, hvem hans udbyder er?

Lige dér.

Mvh.
Klaus.

Niels Riis Ebbesen

ulæst,
12. nov. 2004, 07.48.4812.11.2004
til

http://www.supernews.com/ - ab...@supernews.com

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Stefan Holm

ulæst,
12. nov. 2004, 08.44.3112.11.2004
til
"Steen" <vir...@ikke.invalid> writes:

> En anonym poster - "Jahnu" - spammer for tiden dk.videnskab med lange
> offtopic tekstmeddelelser.

Det er urimeligt at kalde Jahnu anonym - jeg har aldrig oplevet at han
ikke har stået fuldt og åbent ved sine holdninger. Navnet skyldes at
han er Hare Krishna-munk, og er altså ikke et alias.

Bortset fra det skal dette indlæg bestemt ikke ses som et forsvar af
hans form. Han er meget aggressiv i sin missionering og er med rette
havnet i mange kill-filtre og smidt ud fra web-fora.

--
Stefan Holm
"Oh, oh, please take my 59 dollars, I don't want it, it's yours."

Rasmus Underbjerg Pinnerup

ulæst,
12. nov. 2004, 12.51.3812.11.2004
til
"Steen" <vir...@ikke.invalid> mælte sligt:

>En anonym poster - "Jahnu" - spammer for tiden dk.videnskab med lange
>offtopic tekstmeddelelser. Kan man klage til hans udbyder og få lukket for
>ham, og hvordan finder man egentlig ud af, hvem hans udbyder er?

Jahnu er ikke anonym - han *hedder* Jahnu Das. Navnet har han taget,
fordi han er medlem af Hare Krishna. Han har skrevet på det danske
usenet (herunder også dk.videnskab, men primært dk.livssyn) i mange år.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Du vett kva som står i testamentet,
At den som tar hånd om min Constanze

Steen Johansen

ulæst,
12. nov. 2004, 15.58.4712.11.2004
til

"Steen" <vir...@ikke.invalid> wrote in message

En anonym poster - "Jahnu" - spammer for tiden dk.videnskab med lange
offtopic tekstmeddelelser. Kan man klage til hans udbyder og få lukket for
ham, og hvordan finder man egentlig ud af, hvem hans udbyder er?

Mvh Steen

zzzzzzzzzzzzz

Et godr råd kunne være at du ikke læste det! Hvis du ikke gider et se det så
block sender!
Hvad er problemet?

Mvh Steen

G.B.

ulæst,
13. nov. 2004, 23.35.5513.11.2004
til
Rasmus Underbjerg Pinnerup <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i
meddelelsen news:hps9p0p4qlh1mvvkh...@4ax.com:

> Jahnu er ikke anonym - han *hedder* Jahnu Das. Navnet har han taget,

Han hedder Jesper Werneburg.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Rasmus Underbjerg Pinnerup

ulæst,
20. nov. 2004, 08.18.4720.11.2004
til
"G.B." <non...@nospam.invalid.com> mælte sligt:

>Han hedder Jesper Werneburg.

Ok. Jeg troede, at han formelt set havde skiftet navn også.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--

"Astma? Landbrug? Har du marsvin?"