Přeskočit na první nepřečtenou zprávu

Whit

nepřečteno,
2. 9. 2011 5:46:5402.09.11
komu: djan...@googlegroups.com
Ahoj všem!

Další setkání nám vychází na 21. září. Začínáme opět v 19:00 na obvyklém místě.

Ve frontě máme tyto talky:

 * Maxim: kodeřina - těžká dřina
 * Dan: nejrychlejší počítače
 * Almad: Mock

Nicméně, Dan a Almad mají asi dost fofr s přípravou na WebExpo, takže to je nejisté, prosím hlaste se, ať máme zásobu! :)

Díky a pěkný víkend.

--
Vítek

Max Izmailov

nepřečteno,
6. 9. 2011 8:44:2806.09.11
komu: django-cs
Ahoj!

Muj talk se bude jmenovat "Inception of content strategy". He-he.
Spatna cestina, CS a filozofie. =) Zaim nevim v jakem poradi.

Dik!

Whit

nepřečteno,
8. 9. 2011 1:24:4208.09.11
komu: djan...@googlegroups.com
Ahoj!

Násedující setkání už máme na Lanyrdu, ať stále nepřeposíláme odkazy na umístění apod, tady jsou oficiální adresy - dlouhá i krátká:

http://lanyrd.com/2011/djangocs-september/

Prosím pluskujte, kdo přijdete, kdo nemá/nechce twitter (kterým se na Lanyrdu přihlásíte), pluskujte zde.

Stále hledáme řečníky! Ideálně ať máme v zásobě 5 talků.

Já bych kdyžtak popovídal o CI (continuous integration), s praktickými ukázkami, spolu s automatizací testů apod.

V.

Roman Krejčík

nepřečteno,
13. 9. 2011 9:00:2113.09.11
komu: django-cs
pokrok nezastavis, davam like za Lanyrd

Roman

On 8 zář, 01:24, Whit <whit...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Lanyrdu přihlásíte), pluskujte zde.
>
> *Stále hledáme řečníky!* Ideálně ať máme v zásobě 5 talků.

starenka .

nepřečteno,
13. 9. 2011 11:03:0713.09.11
komu: djan...@googlegroups.com
+1
---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]

2011/9/13 Roman Krejčík <far...@gmail.com>

Robin Gottfried

nepřečteno,
14. 9. 2011 6:09:5014.09.11
komu: djan...@googlegroups.com
+1

2011/9/2 Whit <whi...@gmail.com>
--

Jirka Zamazal

nepřečteno,
18. 9. 2011 7:28:2418.09.11
komu: django-cs
+1 ...ale dorazím až kolem 20:00 (kvůli škole)

Tomáš Peterka

nepřečteno,
18. 9. 2011 8:37:5418.09.11
komu: djan...@googlegroups.com
+1

Kristián Feldsam

nepřečteno,
19. 9. 2011 18:45:0119.09.11
komu: django-cs
Po dohode s Vitkem, budu mit kratky talk o LessCss.

Almad

nepřečteno,
20. 9. 2011 9:00:5920.09.11
komu: django-cs
On 2 zář, 11:46, Whit <whit...@gmail.com> wrote:
>  * Almad: Mock
>
> Nicméně, Dan a Almad mají asi dost fofr s přípravou na WebExpo, takže to je
> nejisté, prosím hlaste se, ať máme zásobu! :)

Ahoj,

omlouvam se, ale fakt bych to daval bez pripravy a myslim, ze tenhle
talk si zaslouzi nejake priklady ze skutecnych programu, takze bych to
nechal na jindy.

> Vítek

Almad

Kristián Feldsam

nepřečteno,
21. 9. 2011 4:32:2221.09.11
komu: django-cs
Pani, dnes nedojdem, nemam nejak chut ani naladu :) Nabuduce...

Whit

nepřečteno,
21. 9. 2011 9:32:4821.09.11
komu: djan...@googlegroups.com
Tak já od včera bojuju s nějakou střevní příhodou a bohužel nedorazím. Hezky si to užijte, dám si na vás čaj.

V.

Jakub Vysoky

nepřečteno,
21. 9. 2011 9:51:5021.09.11
komu: djan...@googlegroups.com
no pratele, ja se dneska snazim udrzet pri zivote po vcerejsim
cestovani a mam v planu dorazit
a vy si klido mate strevni prihody a nemate nalady ;)))

no nic. dejte se do poradku a ja snad do vecera neumru.

zacatek v 1900 presne?

a kdo bude tocit? dane, mas nejake rady, nebo ze bych se treba nekde
stavil pro AV techniku? gorilla pod, ten mam ;)).

--
Jakub Vysoky

mob: +420 605 852 377
jab: jakub....@gmail.com
twit: https://twitter.com/kvbik

Tomáš Peterka

nepřečteno,
21. 9. 2011 12:10:3721.09.11
komu: djan...@googlegroups.com
Sakra, všech 38°C říká, že mám dneska smůlu. Ale dost jsem se těšil a něco jsem dokonce potřeboval vyřešit. Mě snad klepne. S lítostí -1

Max Izmailov

nepřečteno,
26. 9. 2011 15:34:3926.09.11
komu: django-cs