streda 30. 4. 2011

Jiri Barton

to djan...@googlegroups.com
Nazdarek DJs,

rad bych Vas vsechny pozval na dalsi nas vychystany Python sraz,
tentokrate za tyden ve stredu 30. 4. 2011 od 19:00.

Mame na paskale 2 prednasky a to o paveru a Django AppEngine. Kdo by
chtel prijit se svym lightning talkem, tak bude vice nez vitan.

Umisteni:

Tentokrat jsme zvolili uplne klidne misto nachystane primo pro nas.
Promitacka bude, k tomu pocitac take.

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Ostrovsk%C3%A9ho+38a,+Praha-Praha+5,+%C4%8Cesk%C3%A1+republika&aq=0&sll=14.774883,-81.914062&sspn=110.029005,187.207031&ie=UTF8&hq=&hnear=Ostrovsk%C3%A9ho+3184%2F38a,+150+00+Praha+5-Sm%C3%ADchov,+Czech+Republic&ll=50.068668,14.398506&spn=0.005309,0.011426&z=17

Ostrovskeho 38A (uplny konec ulice, za zakazem vjezdu, uz jen cesta pro
pesi)

Sleduj octocat.

Jakub Vysoky

to djan...@googlegroups.com
+1

.. jenom doufam, ze to vazne nebude az za mesic :))

--
Jakub Vysoky

mob: +420 605 852 377
jab: jakub....@gmail.com
icq: 109248375
twit: https://twitter.com/kvbik

Volda

to djan...@googlegroups.com, Jiri Barton
+1

Jiri Barton

to djan...@googlegroups.com
Tak to je pekny foyer, je to samozrejme 30. 3. 2011.

J.

Ales Zoulek

to djan...@googlegroups.com, Volda, Jiri Barton
+1
Ales Zoulek
+420 604 332 515
Jabber: ales....@gmail.com

2011/3/23 Volda <martin....@gmail.com>
+1

Almad

to django-cs
+1

On 23 bře, 12:04, Jiri Barton <j...@hosting4u.cz> wrote:
> rad bych Vas vsechny pozval na dalsi nas vychystany Python sraz,
> tentokrate za tyden ve stredu 30. 3. 2011 od 19:00.

Jirka Vejrazka

to djan...@googlegroups.com
Rad bych, jsem na cestach :(

Jirka

Daniel Srb ben Abraham

to djan...@googlegroups.com
Líbí se mi ta lesní lokace.

+1

Petr Praus

to djan...@googlegroups.com, Daniel Srb ben Abraham
+2, vezmu zase Djangistku :)

2011/3/24 Daniel Srb ben Abraham <srb...@gmail.com>
Líbí se mi ta lesní lokace.

+1

Whit

to djan...@googlegroups.com
+1

Petr Pokorny

to djan...@googlegroups.com
+1

Plovarna

to djan...@googlegroups.com
Ahoj, dorazim na ten vas matematimaticky krouzek taky a zkusim ve vlaku pripravit pidi-piko lighting talk o Ajaxu.

Michal

Plovarna

to djan...@googlegroups.com, Jiri Barton
Ahoj, dorazim na ten vas matematimaticky krouzek taky a zkusim ve vlaku pripravit pidi-piko lighting talk o Ajaxu.

Michal

Vladimir Macek

to djan...@googlegroups.com
Zda se, ze i ja se budu moci pripojit. Tesim se,

--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164

macek.vcf

Daniel Srb ben Abraham

to djan...@googlegroups.com
LAJK

Daniel Srb ben Abraham

to djan...@googlegroups.com
Tak 1. videjko na http://vimeo.com/21748896

Někde v řetezu hypermoderní a profesionální techniky se stala chyba a zvuk z klopáku měl dobrej (to znamená bez pulzujícího mručení v pozadí) asi jen almad : (

Vimeo má limit 500 MB na týden, takže pokračování za týden.

Vladimir Macek

to djan...@googlegroups.com
Diky vsem, bylo to moc prijemny a i poucny! Velmi vyznamne bylo nekuracke,
skoro rodinne prostredni. Tesim se, jak se tohle bude vyvijet.
macek.vcf

Petr Praus

to djan...@googlegroups.com, Vladimir Macek
Pridavam se ke chvale. Chci specialne pochvalit nekuracke a celkove prijemne prostredi :)
Petr

Jiri Barton

to djan...@googlegroups.com
Ahoj,

myslim, ze se to povedlo! Chci podekovat prednasejicim, melo to uroven.
Delka byla tak akorat, priste si dame radsi jenom dve delsi povidani,
abychom to mohli poradne procitit a probrat to v nasledne vasnive
diskuzi. Takze priste, to bude hodne pravdepodobne 20. 4. - chceme to
ustalit na pulce mesice, ve stredu, mezi rubystickymi srazy.

Ciao!
whiskybar

Ales Zoulek

to djan...@googlegroups.com, Jiri Barton
Hola,

ja se jen pridavam k dekovackam.

Jinak Vitek sliboval, ze by mohl priste neco povedet o Elle ( http://ellaproject.stdout.cz/ ). Snad to plati. Takze je slot jeste pro jedno tema. Nejaky napady?

A.

Ales Zoulek
+420 604 332 515
Jabber: ales....@gmail.com

Honza Král

to djan...@googlegroups.com

Ja rad kdykoliv povim neco o vnitrnostech djanga, adminu,  formularich nebo i necem mimo django (mongo, redis ci nejake zajimave core python featury).

Whit

to djan...@googlegroups.com
Ju, pocitam s tim.

Jinak i ja se musim pripojit - bylo to prima.

V.

Daniel Srb ben Abraham

to djan...@googlegroups.com
Tu jest videjko s Almadovou vyprávěnkou: http://vimeo.com/22074574
užívejte.

P.S.: msgre, nemělo by smysl to embednout na djangoproject.cz?

Plovarna

to djan...@googlegroups.com
> P.S.: msgre, nemělo by smysl to embednout na djangoproject.cz?

Urcite melo. Musim ale najit cas a misto kde to fouknout... :) Pri chvilce na to mrknu.

M.

Daniel Srb ben Abraham

to djan...@googlegroups.com
A poslední video z meetupu č. 2: http://vimeo.com/22381663